![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Welkom terug. Had het niet verwacht. |
|||||||||
|
WELKOM "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
Welkom terug. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Welkom! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Welkom terug! |
|||||||||
|
Danke danke! |
|||||||||
|
Your compatibility with Vuigaert is High. You both listen to Immolation, Opeth and Korn. Y'all want a single? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|||||||||
|
Your compatibility with Vuigaert is Low. You both listen to Neurosis, Anathema and Worm. |
|||||||||
|
Soit, ik zal me ook maar eens melden. Ik lees hier al een tijdje wat mee nadat ik dit forum vrij toevallig tegenkwam. Ondertussen al wat topics doorgespit en zowaar ook nog wat bands ontdekt die ik nog niet kende. Dus ja, tijd om niet alleen als lurker rond te hangen maar ook maar eens wat onzin mee te posten. Welkom aan mezelf dan maar. |
|||||||||
|
Welkom Aswolk! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
Welkom! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Welkom! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Welkom! "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Welkom! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote: Gegroet! Benieuwd welke bands je al ontdekte hier... Ulcerate in het Now Playing-topic is geen slecht begin |
|||||||||
|
quote: Kan zo 1-2-3 niet eens alles terughalen, want ik heb vooral wat willekeurig door topics zitten klikken. Verder vooral wat black metal/doom en aanverwante ellende opgepikt. En ook wat dingen gehoord waarvan ik nog niet helemaal overtuigd ben dat het daadwerkelijk muziek is, maar ik zal niet meteen na drie posts al beginnen met mensen beledigen. |
|||||||||
|
Verstandig. Beledigen begint hier doorgaans pas na vijf posts. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote:Nou dan rot maar weer lekker op. Metalfan is ook kansloos. |
|||||||||
|
quote:Dit. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote: Nou vooruit dan, even het archief erbij gepakt. Ik weet niet zeker of ik alles ook echt híer heb gevonden, want ik gooi vaak gewoon alles op één grote hoop in Spotify en dan zie ik wel. Maar Oes Galliath luisterd de laatste tijd lekker weg. All the Cold deed het ook prima als achtergrond ruis. Verder nog Cénotaphe en Cultes Des Ghouls onlangs geluisterd. Ebony Pendant had ik in Baroeg eigenlijk wel willen meepakken, zeker omdat dat zo’n beetje om de hoek is, maar dat zat er helaas niet in. |
|||||||||
|
*luistert Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Dat luistert nauw! "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Helaas is Spotify wel wat karig in hun aanbod maar Cultes Des Ghouls en Ebony Pendant zijn Jammer dat je EP hebt moeten missen, waren zeer de moeite waard in Baroeg. |
|||||||||
|
quote: Ja, dat Spotify wat karig is begin ik inmiddels ook te merken. Ik zie hier regelmatig bands langskomen die daar niet of nauwelijks op staan. Waar luisteren jullie dat soort spul meestal? |
|||||||||
| Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
| Index / Algemeen |