IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Sadistic Intent Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-11-2002 15:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Thx to MBMARDUK die mij op deze band attendeerde.

Sadistic Intent is een death metal band uit L.A., actief sinds 1987.

Discografie:
Impending Doom (EP, 1990)
Call Before the Storm (7" EP, 1991)
Resurrection (MCD, 1994)
Ancient Black Earth (MCD, 1999)
Eternal Darkness (split met Ungod)

Verder staan ze ook nog op de 'Gateway to Hell' Slayer tribute, en op het Celtic Frost tribute van Dwell records.

Homepage: http://www.sadistic.com/sadistic1.html

Bij de muziek moet je je duistere old-school death metal voorstellen, zoals Morbid Angel die ook in de beginperiode maakte. Fuck Yeah!! Dat lees je goed. De muziek is wat mij betreft bijna magisch en brengt je terug naar die glorieuze death metal tijd. Deze muziek is *duister* en gemeen.
Op het Centrale Muziekdistributiepunt Zware Metalen staan (momenteel) in de upload alle nrs. van de MCD 'Ancient Black Earth', een Slayer cover (Necrophiliac), een Celtic Frost cover (Return to the Eve) en het outro van 'Resurrection'. Helaas, daarmee moeten we het doen. Bestellen maar...

Sadistic Intent


De Sjacheraar
Usericon van De Sjacheraar
Posted 10-11-2002 15:48 by De Sjacheraar Wijzig reactieProfiel van De SjacheraarQuote dit bericht

Super vette band!! alleen jammer dat ze eigenlijk nooit echt een heel album hebben uitgebracht....


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-11-2002 15:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Maar dat zit er wel aan te komen!! Ze zitten nu bij Necropolis records om de full length 'The Second Coming of Darkness' uit te brengen.

En die staat sinds dit weekend met stip heeeeeel hoog bovenaan m'n wantlist!


De Sjacheraar
Usericon van De Sjacheraar
Posted 10-11-2002 15:51 by De Sjacheraar Wijzig reactieProfiel van De SjacheraarQuote dit bericht

aha! das mooi!





TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 10-11-2002 21:12 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

De beschrijving klinkt erg veelbelovend! Morgen dus even langs een bepaalde FTP en langs een bepaalde cd-zaak .


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-11-2002 21:26 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik ben net een aantal nrs. aan het luisteren.

Het heeft idd een aantal invloeden uit de hoek van _ouwe_ Morbid Angel. De drumpartijen komen er goed uit.

Zeer gave band, voor MBmarduk bedoel je!

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 10-11-2002 21:54]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-11-2002 21:54 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

voor MBMarduk, bedoel je .

Maar in de CD-zaak zal je het niet vinden, dat kan je echt vergeten. Die EP's zijn in feite al niet meer te krijgen, en die full length laat maar op zich wachten.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 11-11-2002 10:22 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2002 21:54 schreef Dwaallicht het volgende:
voor MBMarduk, bedoel je .

Maar in de CD-zaak zal je het niet vinden, dat kan je echt vergeten. Die EP's zijn in feite al niet meer te krijgen, en die full length laat maar op zich wachten.


Hmmz, da's wel jammer. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet even de "S" door zal bladeren straks .


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-11-2002 20:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Nou, ik ben ERG blij dat 'ie jullie zo goed is bevallen.
Ik blijf het GVD jammer vinden dat deze gasten zooo lang zonder noemenswaardig naamsbekendheid moeten stellen terwijl ze GVD topmuzikanten zijn.
IJzersterke composities, top-notch beukwerk en 15 jaar lang een beetje aanmodderen omdat ze steeds BAD FUCKING LUCK hebben.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-11-2002 21:40 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Idd, erg sneu.

Hehe, in ieder geval is deze muziek het beste dat me de afgelopen maanden bereikt heeft. Vergelijkbaar met de impact die Immolation, of Nehëmah hadden. WAT een fuckin' corker .

Heeft iedereen het nu al geluisterd????


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-11-2002 21:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hmmm, ik heb de band maar gemaild over T-shirts en evt. ander materiaal. Wellicht kan iemand met mij samen bestellen?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-11-2002 22:04 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Rick Cortez (lead zanger/guitarist) beantwoordt mijn e-mails al een tijdje niet meer. (op darkrealm@sadistic.com )
Eind vorig jaar t/m 6 maart dit jaar hebben we 3x heen en weer gemaild en opeens hield het op.
Rick kon mij wel vertellen dat ze iron-pegasus hun exclusieve distro voor europa is ( Iron-Pegasus@t-online.de )
De gast die dat runt heeft me gemaild dat hij een nieuwe shipment SI shirts verwacht en dat hij mij zal mailen wanneer ze binnen zijn.
Als ik 'm niet had gemaild had ik waarschijnlijk al geld opgestuurd naar LA.
Dure grap eigenlijk.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-11-2002 22:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Fuck de dure grap, hahaha....

darkrealmrec@Hotmail.com btw. Maar ik denk dat het beter is als we de boel samen bestellen? Ik ben al eerder verzekering voor je geweest en die verzendkosten gaan je niet in de kouwe kleren zitten. Herr Opyros van Barbarian Wrath (distributeur voor Iron Pegasus) heeft niets meer van S.I.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-11-2002 22:09 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

OK doen we dan.
Ik wilde sowieso 2 shirts maar aan EP's en LP's heb ik weinig want ik heb noch ken mensen met een platenspeler.
Of zal ik ze toch bestellen



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-11-2002 22:12 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2002 22:09 schreef MBMarduk het volgende:
OK doen we dan.
Ik wilde sowieso 2 shirts maar aan EP's en LP's heb ik weinig want ik heb noch ken mensen met een platenspeler.
Of zal ik ze toch bestellen

Ik zou ze gewoon bestellen op een dag heb je wel een platenspeler. En godver man, het gaat hier om verplichte kost!

Ik hou je wel op de hoogte van evt. reply's. In dit topic, want jouw emailprovider dropt mails van de mijne .


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-11-2002 22:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

GVD, ik zal ff checken of die %subdimension.com domain niet in mijn anti-spam regels staan.

FF voor de duidelijkheid: worden je mails naar darkrealmrec@hotmail.com WEL beantwoord?

//edit
Beter nog: ik zal jou e-mail addy expliciet WEL in de filter zetten opdat 'ie ze gewoon doorlaat.
Wat staat voor de '@subdimension.com' ?


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 11-11-2002 22:19]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-11-2002 22:16 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2002 22:15 schreef MBMarduk het volgende:
GVD, ik zal ff checken of die %subdimension.com domain niet in mijn anti-spam regels staan.

FF voor de duidelijkheid: worden je mails naar darkrealmrec@hotmail.com WEL beantwoord?


Nu ja, dat ga je dus horen . Want ik heb ze zojuist geemaild.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-11-2002 22:21 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

OK, hij laat nu expliciet ALLES van %@subdimension.com door.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-11-2002 23:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nou ja, het werkt nog steeds niet.


Fuck!

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 12-11-2002 8:02]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-11-2002 0:05 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Pffffffff....weird.
Btw, beetje paranoid wel maar zou je m'n volledige e-mail addy uit je post willen verwijderen of op 1 of andere manier masken.

//edit
Trouwens, er zijn HELEMAAL geen EP's meer over behalve voor die nieuwe bij Displeased.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 12-11-2002 0:08]


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 12-11-2002 11:38 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

http://www.cdexpress.com/php/gettrackinfo.php?arart=576714&supp=hrt&aff=10
Resurrection

http://www.cdexpress.com/php/gettrackinfo.php?arart=709823&supp=meg&aff=10
Second coming of Darkness! Necropolis records. Wel DUUR!

Dat zijn er twee... Via Elcheapo ook 3x vinyl gevonden, bij Rockhouse (2) en bij NLStore (1).

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 12-11-2002 11:42]


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 12-11-2002 17:49 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik kom het regelmatig tegen op mailorders, maar welke weet ik niet, als ik het nog es zie laat ik het wel weten!

Ik ken ze trouwens verder niet!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-11-2002 18:40 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

@Inside-Lie:
Zou ik zeer op prijs stellen.

@TNightmare:
Second coming of Darkness is nog STEEEEEDS niet uit.
Zowel Necropolis als de site van Sadistic Intent ZELF moeten dat iig aankondigen.
En 17.90 heb ik GRAAG voor 'n M-CD van deze gasten over.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 12-11-2002 21:23 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2002 18:40 schreef MBMarduk het volgende:
@TNightmare:
Second coming of Darkness is nog STEEEEEDS niet uit.
Zowel Necropolis als de site van Sadistic Intent ZELF moeten dat iig aankondigen.
En 17.90 heb ik GRAAG voor 'n M-CD van deze gasten over.



Ik heb verder idd niet gecontroleerd of dat door Necropolis of S.I. bevestigd werd. Maar NLStore zal "Second coming..." dus wel besteld hebben of zo.

Update: bij de Sounds kon ik er idd ook niks van vinden .


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-11-2002 17:40 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Over "The second coming of darkness" schreef iemand van cdexpress.nl (waar het in de bestellijst staat) dit:
quote:

Hallo Mike
Als een label nog steeds zegt dat hij leverbaar is mogen we daar vanuit gaan.
Er zijn soms gevallen dat een item uitverkocht is en dus niet meer leverbaar
is.
Ik hoop dat u genoeg geinformeerd bent
met vriendelijke groet
Rianne
Rockhouse


Dus ik:

Ik ben met uw antwoord juist in de war gebracht.
De label zegt -nogmaals- dat het nog NIET leverbaar is.
De label zegt _niet_ dat hij leverbaar is.
Als u hier kijkt: http://www.necropolisrecords.com/releases.htm
bij "NR046", die staat in GEEL gedrukt wat betekent "NOT OUT YET".
Misschien dat die site allang niet ge-update is?
Als jullie deze CD per direct leverbaar hebben wil ik 'm namelijk bestellen. Ik wacht al jaren erop, hij zou al in 1999/2000 uit moeten zijn.
Met vriendelijke groeten,
Mike


De vrouw alweer:
quote:

Hai Mike

BEdankt voor je mailtje


onze leveranciers geven ons de bestanden met titels etc.
En deze geven zij gewoon als leverbaar op.
Dus je kan ervan uitgaan dat wij hem je kunnen leveren.
De levertijd is van 1 tot 10 weken

Met vriendelijke groet
Rianne
Rockhouse



DAT DING KOST 29,90 EURO bij hen... ik heb maar Displeased om een quote gevraagd en wacht nu af wat ze gaan zeggen.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-11-2002 19:18 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

29,90... Dat is 66 piek voor ene cd!
En levertijd 1 tot 10 weken...

Die "Resurrection" is wel betaalbaar.



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen