|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
de Morbid faith EP die ik sinds 2 weken heb is |
|
quote: Enne??? Heb je't gechecked oder nie? Lijkt me persoonlijk echt iets aparts voor jou |
|
Afgelopen Graspop (2003) in een vrij aangeschoten bui 'Resurrection' van deze Amerikaanse jongens gekocht, alleen omdat de CD op Iron Pegasus gereleased was! Godver wat ben ik blij met deze aankoop, is een baksteen van een plaat! Later ook nog die Morbid Faith 7" gekocht, welke ik persoonlijk wat minder vind. Maar een geniale band, laat dat duidelijk zijn |
|
Owja, en voor mensen welke geinteresseerd zijn: ik heb 'Resurrection' geript naar de computer toe, dus roep maar als je wat wilt horen! |
|
Lees maar de rest van dit draadje eens door |
|
quote: Heb ik gedaan ja Hehe ik zie een steeds meer opgewonde Dwaallicht terugkeren, haha! |
|
"Long-running Southern Californian death metal band SADISTIC INTENT have acquired a new guitar player, Adrian Villanueva, and will be playing their first show in two years at the Hard Rock Cafe in Tijuana, Mexico on Saturday, May 29. They will also perform on Thursday, June 17 at the Brick by Brick in San Diego and June 26 at The Knitting Factory in Los Angeles as part of the Gathering of the Bestial Legions festival." |
|
Beetje ver weg allemaal. Ze moeten in de Pazzop komen samen met Desaster... Michiel, regel dat eens, hehe! |
|
quote: True. quote: Maar idd, wat niet is kan nog komen. De band treedt iig weer op . |
|
Ze spelen blijkbaar weer! (vandaag) Alleen niet hier quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 02-12-2005 5:25] |
|
crap kwam ik maar een keer weer wat tegen op cd. Heb ze wel zien liggen. Maar toen had ik geen geld. NU kan ik het amper weer vinden.. Suck my piss |
|
Oud interviewtje... http://youtube.com/watch?v=EEWAJRWtThg&mode=related&search= |
|
Puike band inderdaad, heb hier alleen de Morbid Faith ep liggen, de rest is wat lastiger aan te komen. Komen die lui nog 'ns met wat nieuws? Human life is an irrational amalgamation of delusions |
|
De eerste volledige c.d. schijnt te zijn opgenomen, maar ze zijn belazerd door hun label, waardoor de c.d. voorlopig nog niet uitkomt. |
|
Die band heeft idd altijd pech.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Een mega-joekel van een torrent is net gesignaleerd op K-T. |
|
Ah. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Sadistic Intent-Resurrection of the Ancient Black Earth release date 13-01-2009. Contains: Morbid Faith 7//& Resurretion e.p. and Ancient Black Earth e.p. Dus weer niets nieuws, maar het is Sadistic Intent. |
|
leuk! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Vette covers van necrophiliac (slayer) en return to the eve (celtic frost) op die myspace, zeg. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 04-01-2009 18:19] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja, dat kunnen ze wel, als ik ooit een keer in de buurt ben bezoek ik de platenzaak Dark Realm Records van de gebroeders Cortez. |
|
het was in baroeg tering vet !!! dit was OLD SCHOOL !!! TUFKAM |
|
Ja, klonk erg goed! Altars of Madness sfeertje |
|
jammer dat ik ze niet kan zijn deze keer maar ze waren ook al erg goed op incubate een paar jaar geleden |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |