IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Sadistic Intent Vorige pagina | Volgende pagina
Twone
Usericon van Twone
Posted 18-06-2003 5:38 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

de Morbid faith EP die ik sinds 2 weken heb is


MystuS
Usericon van MystuS
Posted 18-06-2003 8:20 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

Jongens, hellup!

Hoe en waar download ik dit?
Ik ben hier al tijden naar op zoek!!
We hebben het hier toch over de volledige debuut-cd van Sadistic Intent, toch?
HEBBUH!!!!
*wanhopig*


Drummer nodig?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-06-2003 7:20 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 23:30 schreef Snaack het volgende:
ik geloof dat ik deze band ook maar eens moet gaan checken

Enne???
Heb je't gechecked oder nie? Lijkt me persoonlijk echt iets aparts voor jou


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 06-03-2004 23:03 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Afgelopen Graspop (2003) in een vrij aangeschoten bui 'Resurrection' van deze Amerikaanse jongens gekocht, alleen omdat de CD op Iron Pegasus gereleased was!
Godver wat ben ik blij met deze aankoop, is een baksteen van een plaat!

Later ook nog die Morbid Faith 7" gekocht, welke ik persoonlijk wat minder vind.

Maar een geniale band, laat dat duidelijk zijn


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 06-03-2004 23:06 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Owja, en voor mensen welke geinteresseerd zijn: ik heb 'Resurrection' geript naar de computer toe, dus roep maar als je wat wilt horen!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-03-2004 0:17 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Lees maar de rest van dit draadje eens door


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 07-03-2004 0:33 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2004 0:17 schreef MBMarduk het volgende:
Lees maar de rest van dit draadje eens door

Heb ik gedaan ja
Hehe ik zie een steeds meer opgewonde Dwaallicht terugkeren, haha!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-05-2004 19:54 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

"Long-running Southern Californian death metal band SADISTIC INTENT have acquired a new guitar player, Adrian Villanueva, and will be playing their first show in two years at the Hard Rock Cafe in Tijuana, Mexico on Saturday, May 29. They will also perform on Thursday, June 17 at the Brick by Brick in San Diego and June 26 at The Knitting Factory in Los Angeles as part of the Gathering of the Bestial Legions festival."


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 29-05-2004 18:37 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Beetje ver weg allemaal.
Ze moeten in de Pazzop komen samen met Desaster... Michiel, regel dat eens, hehe!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 29-05-2004 18:40 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2004 18:37 schreef ouwe het volgende:
Beetje ver weg allemaal.


True.

quote:

Ze moeten in de Pazzop komen samen met Desaster... Michiel, regel dat eens, hehe!


Maar idd, wat niet is kan nog komen. De band treedt iig weer op .


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 02-12-2005 5:25 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ze spelen blijkbaar weer! (vandaag)
Alleen niet hier
quote:

FUNERUS and ESTUARY will be playing the " To Appease The Beast ", a Pre Gathering of the Bestial Legion Festival 2006 at the Knitting Factory on December 2nd in Hollywood, CA. along side Incantation , SADISTIC INTENT, Leturn Ascensus, Willow Wisp , Infinitum Obscure , Nuclear Winter and Diabolus




[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 02-12-2005 5:25]



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-12-2005 11:33 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

crap



kwam ik maar een keer weer wat tegen op cd. Heb ze wel zien liggen. Maar toen had ik geen geld. NU kan ik het amper weer vinden..


Suck my piss


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 08-09-2006 0:58 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht




Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 08-09-2006 9:53 by Nuberus Wijzig reactieProfiel van NuberusQuote dit bericht

Puike band inderdaad, heb hier alleen de Morbid Faith ep liggen, de rest is wat lastiger aan te komen. Komen die lui nog 'ns met wat nieuws?


Human life is an irrational amalgamation of delusions


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 08-09-2006 18:56 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

De eerste volledige c.d. schijnt te zijn opgenomen, maar ze zijn belazerd door hun label, waardoor de c.d. voorlopig nog niet uitkomt.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-09-2006 19:33 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Die band heeft idd altijd pech....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 20-02-2007 0:22 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Een mega-joekel van een torrent is net gesignaleerd op K-T.



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 20-02-2007 17:20 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ah.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 04-01-2009 15:02 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Sadistic Intent-Resurrection of the Ancient Black Earth release date 13-01-2009.
Contains: Morbid Faith 7//& Resurretion e.p. and Ancient Black Earth e.p.
Dus weer niets nieuws, maar het is Sadistic Intent.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 04-01-2009 15:12 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

leuk!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-01-2009 18:18 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Vette covers van necrophiliac (slayer) en return to the eve (celtic frost) op die myspace, zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 04-01-2009 18:19]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 04-01-2009 19:58 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2009 18:18 schreef De Tegenpartij het volgende:
Vette covers van necrophiliac (slayer) en return to the eve (celtic frost) op die myspace, zeg.


Ja, dat kunnen ze wel, als ik ooit een keer in de buurt ben bezoek ik de platenzaak Dark Realm Records van de gebroeders Cortez.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 25-12-2016 23:00 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

het was in baroeg tering vet !!! dit was OLD SCHOOL !!!


TUFKAM


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 26-12-2016 20:46 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ja, klonk erg goed! Altars of Madness sfeertje


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 26-12-2016 21:09 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

jammer dat ik ze niet kan zijn deze keer maar ze waren ook al erg goed op incubate een paar jaar geleden



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen