|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
CARCASS is geweldig |
|
Ja man!!! *SOLO* <- heb ze nooit live gezien |
|
Hey Naus! carcass regeert! Ik ben vooral liefhebber van het oude echte beukwerk! maar iets echt slecht hebben ze niet uitgebracht!. een reunie zal er wel niet in zitten, de drummer heeft toch een hersenbloeding gekregen (maar leeft nog wel dacht ik ) |
|
ja, een reunie lijkt leuk, zo een met suffocation!! |
|
Ja carcass heerscht .... vooral heartwork vind ik geweldig. |
|
Ik vind alles leuk van Carcasss...samen met Slayer zijn dat toch de twee bands die wat mij betreft geen muziek maar audio-orgasmes maken om het maar ff plastisch te vertellen... BTW : Geweldig; een forum waar het ook nog daadwerkelijk over metal gaat |
|
quote: suffocation!!! zeg zulke dingen niet want dan ga ik minstens een uur SUFFOCATION REGEERT! |
|
quote: ja sicher!! dat is dan echt de beste band die ooit heeft bestaan. |
|
zie mijn vorige post! Maar Suffocation is toffiefee! |
|
CARCASS!!! Yep ik vind alle albums van hen goed terwijl elk album anders is; typisch een band die wél tot het einde toe het creatieve vuur hoog liet branden!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-06-2002 20:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
shit, ik moet die re-release van "Despise the sun"nog ergens zien op te pikken. staan er nog bonusnummers op? ik heb er wel mp3's van maar ik wil hem origineel hebben. |
|
Ahhhh...the godz... Als je hen goed vindt (EN WIE NIET?) dan moet je Exhumed en Impaled een draaibeurt geven. |
|
Exhumed rost! |
|
quote: wat dacht van dying featus dan? |
|
Exhumed rost! |
|
hoe is de huidige band van Bill steer trouwens? Firebird als ik het goed heb, niet? ik meende wel eens ergens gelezen te hebben dat dat mellow rock is |
|
Ja. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb; ken het voor de rest helemaal niet. |
|
quote: Dying Fetus? Hmmm, niet echt met Carcass te vergelijken maar wel nikkelhard. Een beetje kip-zonder-kop approach IMO. |
|
quote: Was dat niet Blackstar? (Of was dat de nieuwe band van een andere bandmember?) |
|
Dying Fetus haalt het bij lange niet bij Carcasss... En Blackstar is iig wel met een van de Carcasss goden... |
|
quote: daar zat die bassist/zanger in. was ook totaal anders van stijl (zover ik heb gehoord van anderen, ik heb het zelf nooit gehoord) |
|
quote: Dat was van Jeff Walker en Ken Owen; Ken Owen is nu 28 of inmiddels 29 en door een herseninfarct in een rolstoel verlamd tot aan z'n nek. Gaat qua stijl verder op de ingeslagen weg van Swansong. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-06-2002 20:32] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Trouwens...ik heb me vaak afgevraagd WTF ze mee bezig waren toen ze Swansong maakten. "Te vaak aan de waterpijp gezeten" is wat ik dacht. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 12-06-2002 20:33] |
|
Dat zijn nou de sneue details van het leven... Ken! We leven met je mee! Het is de schuld van Amerika. [edit] Hoezo?! Swansong is net zo geweldig als de rest [edit] [Dit bericht is gewijzigd door NausDC op 12-06-2002 20:34] |
|
carcass, exhumed, dying fetus..... [Dit bericht is gewijzigd door Demogorgon op 12-06-2002 20:34] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |