IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Carcasss... Volgende pagina
NausDC
Usericon van NausDC
Posted 12-06-2002 20:11 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

Lekker loos om mee binnen te komen; maarruhh...wat rost deze band toch hard zeg...mijn god. Heb al in geen maanden meer een CD van de knakkers gedraaid en zit nu zwaar uit mijn plaat te gaan op de 12m2 die mijn kamer heet.

OLD SKOEL!

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 12-06-2002 20:13 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

CARCASS is geweldig

NausDC
Usericon van NausDC
Posted 12-06-2002 20:14 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

Ja man!!!

*SOLO*

<- heb ze nooit live gezien

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2002 20:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Hey Naus!

carcass regeert! Ik ben vooral liefhebber van het oude echte beukwerk! maar iets echt slecht hebben ze niet uitgebracht!. een reunie zal er wel niet in zitten, de drummer heeft toch een hersenbloeding gekregen (maar leeft nog wel dacht ik )

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 12-06-2002 20:15 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

ja, een reunie lijkt leuk, zo een met suffocation!!

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 12-06-2002 20:15 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ja carcass heerscht .... vooral heartwork vind ik geweldig.

NausDC
Usericon van NausDC
Posted 12-06-2002 20:16 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

Ik vind alles leuk van Carcasss...samen met Slayer zijn dat toch de twee bands die wat mij betreft geen muziek maar audio-orgasmes maken om het maar ff plastisch te vertellen...

BTW : Geweldig; een forum waar het ook nog daadwerkelijk over metal gaat

attila_de_hun
Posted 12-06-2002 20:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 20:15 schreef soepkoeltoer het volgende:
ja, een reunie lijkt leuk, zo een met suffocation!!

suffocation!!! zeg zulke dingen niet want dan ga ik minstens een uur

SUFFOCATION REGEERT!

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 12-06-2002 20:18 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 20:17 schreef attila_de_hun het volgende:
suffocation!!! zeg zulke dingen niet want dan ga ik minstens een uur

SUFFOCATION REGEERT!

ja sicher!! dat is dan echt de beste band die ooit heeft bestaan.

NausDC
Usericon van NausDC
Posted 12-06-2002 20:19 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

zie mijn vorige post!

Maar Suffocation is toffiefee!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-06-2002 20:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

CARCASS!!! Yep ik vind alle albums van hen goed terwijl elk album anders is; typisch een band die wél tot het einde toe het creatieve vuur hoog liet branden!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-06-2002 20:21]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

attila_de_hun
Posted 12-06-2002 20:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

shit, ik moet die re-release van "Despise the sun"nog ergens zien op te pikken. staan er nog bonusnummers op? ik heb er wel mp3's van maar ik wil hem origineel hebben.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-06-2002 20:20 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ahhhh...the godz...
Als je hen goed vindt (EN WIE NIET?) dan moet je Exhumed en Impaled een draaibeurt geven.

NausDC
Usericon van NausDC
Posted 12-06-2002 20:22 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

Exhumed rost!

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 12-06-2002 20:22 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 20:20 schreef MBMarduk het volgende:
Ahhhh...the godz...
Als je hen goed vindt (EN WIE NIET?) dan moet je Exhumed en Impaled een draaibeurt geven.

wat dacht van dying featus dan?

NausDC
Usericon van NausDC
Posted 12-06-2002 20:22 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

Exhumed rost!

attila_de_hun
Posted 12-06-2002 20:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

hoe is de huidige band van Bill steer trouwens? Firebird als ik het goed heb, niet? ik meende wel eens ergens gelezen te hebben dat dat mellow rock is

NausDC
Usericon van NausDC
Posted 12-06-2002 20:24 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

Ja. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb; ken het voor de rest helemaal niet.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 12-06-2002 20:27 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 20:22 schreef soepkoeltoer het volgende:
wat dacht van dying featus dan?

Dying Fetus? Hmmm, niet echt met Carcass te vergelijken maar wel nikkelhard. Een beetje kip-zonder-kop approach IMO.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 12-06-2002 20:28 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 20:23 schreef attila_de_hun het volgende:
hoe is de huidige band van Bill steer trouwens? Firebird als ik het goed heb, niet? ik meende wel eens ergens gelezen te hebben dat dat mellow rock is

Was dat niet Blackstar? (Of was dat de nieuwe band van een andere bandmember?)

NausDC
Usericon van NausDC
Posted 12-06-2002 20:29 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

Dying Fetus haalt het bij lange niet bij Carcasss...

En Blackstar is iig wel met een van de Carcasss goden...

attila_de_hun
Posted 12-06-2002 20:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 20:28 schreef MBMarduk het volgende:

daar zat die bassist/zanger in. was ook totaal anders van stijl (zover ik heb gehoord van anderen, ik heb het zelf nooit gehoord)

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-06-2002 20:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 juni 2002 20:28 schreef MBMarduk het volgende:

Dat was van Jeff Walker en Ken Owen; Ken Owen is nu 28 of inmiddels 29 en door een herseninfarct in een rolstoel verlamd tot aan z'n nek.

Gaat qua stijl verder op de ingeslagen weg van Swansong.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-06-2002 20:32]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 12-06-2002 20:32 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Trouwens...ik heb me vaak afgevraagd WTF ze mee bezig waren toen ze Swansong maakten.
"Te vaak aan de waterpijp gezeten" is wat ik dacht.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 12-06-2002 20:33]

NausDC
Usericon van NausDC
Posted 12-06-2002 20:33 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

Dat zijn nou de sneue details van het leven...

Ken! We leven met je mee! Het is de schuld van Amerika.

[edit] Hoezo?! Swansong is net zo geweldig als de rest [edit]

[Dit bericht is gewijzigd door NausDC op 12-06-2002 20:34]

Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 12-06-2002 20:34 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

carcass, exhumed, dying fetus.....

[Dit bericht is gewijzigd door Demogorgon op 12-06-2002 20:34]

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com