IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Carcasss... Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-06-2002 20:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 juni 2002 20:32 schreef MBMarduk het volgende:
Trouwens...ik heb me vaak afgevraagd WTF ze mee bezig waren toen ze Swansong maakten.
"Te vaak aan de waterpijp gezeten" is wat ik dacht.

Vind je? Ik vond ze op dat album meer de Megadeth kant op gaan.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-06-2002 20:50 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 20:34 schreef Mutilator het volgende:
...meer de Megadeth kant op gaan.

MEGADETH?? NOG ERGER! (IMO)

NausDC
Usericon van NausDC
Posted 12-06-2002 20:53 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

Sterf...Carcasss regeerde al voordat Megadeth bestond...al is het alleen maar omdat Carcasss goden zijn en goden eeuwig bestaan....*zinloos*

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2002 21:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 20:53 schreef NausDC het volgende:
Sterf...Carcasss regeerde al voordat Megadeth bestond...al is het alleen maar omdat Carcasss goden zijn en goden eeuwig bestaan....*zinloos*

tsja, dat dacht ik dus ook van sommige bands maar die zijn toch behoorlijk naar beneden getuimeld (en zijn nog steeds aan het vallen)

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 12-06-2002 21:16 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

jammer dat zulke geweldige bands dan niet meer bestaan, ,dus ook suffocation..

NausDC
Usericon van NausDC
Posted 12-06-2002 21:17 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

Ik snap wat je bedoelt. Maar Carcasss is toch kassieweile dus dan kan je dat best zeggen...

attila_de_hun
Posted 12-06-2002 21:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 21:16 schreef soepkoeltoer het volgende:
jammer dat zulke geweldige bands dan niet meer bestaan, ,dus ook suffocation..

ja, iedere band die net een week heeft bestaan komt weer bijelkaar behalve.......

NausDC
Usericon van NausDC
Posted 12-06-2002 21:18 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

Ik wil At The Gates weer bij elkaar...ik ben nog steeds benieuwd hoe de opvolger van SOTS geklonken zou hebben; dat moet me een pot agressiviteit geworden zijn *kwijl*.

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 12-06-2002 21:19 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

ja en ik wil dat Death nog bestond.

heavydebby
eeuwige dwarsligger
Usericon van heavydebby
Posted 12-06-2002 21:35 by heavydebby Wijzig reactieProfiel van heavydebbyQuote dit berichthttp://come.to/heavydebby

Carcass was een band die met kop en schouders boven de meeste andere band uit stak!!!!

Ze hadden zelf humor (tegenwoordig vaak ver te zoeken )

NausDC
Usericon van NausDC
Posted 12-06-2002 21:37 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

trouwen!?

heavydebby
eeuwige dwarsligger
Usericon van heavydebby
Posted 12-06-2002 21:41 by heavydebby Wijzig reactieProfiel van heavydebbyQuote dit berichthttp://come.to/heavydebby

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-06-2002 21:42 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Carcass is geniale muziek. Ik heb er veel naar geluisterd. Vooral het vroegere werk tot en met Necroticism...Descanting the Insalubrious. En had nog de 'wake up and smell the carcass'-cd. Heb ze in 1990 live gezien.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 12-06-2002 21:42 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Carcass heerst!

erg triest van drummer Ken Owen die na een herseninfarct in een rolstoel is beland

NausDC
Usericon van NausDC
Posted 12-06-2002 21:44 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

NausDC krijgt al een half orgasme als ie de intro van Corporeal Jigsore Quandary hoort...

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-06-2002 21:47 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 21:42 schreef Heiden het volgende:
...Heb ze in 1990 live gezien.

Consider yourself a VERY FUCKING LUCKY MAN!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-06-2002 21:47 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik vind al de intro's op 'Necroticism' koel (letterlijk en figuurlijk )

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-06-2002 22:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 juni 2002 21:19 schreef soepkoeltoer het volgende:
ja en ik wil dat Death nog bestond.

Hier sluit ik mij 100% bij aan!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 12-06-2002 22:14 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

haha, ik heb ze ook nog live mogen aanschouwen toen Gorefest het voorprogramma verzorgde, toen was zelfs Gorefest nog goed (These are the confessions of a serial killer....ingezet door boudewijn.....)

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

attila_de_hun
Posted 12-06-2002 22:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

[quote]Op 12 juni 2002 22:14 schreef Mordheim het volgende:
haha, ik heb ze ook nog live mogen aanschouwen

ja, wrijf het maar lekker in.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-06-2002 22:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik raad een ieder aan eens goed te kijken of men ergens de mini-CD "Tools Of The Trade" kan vinden. Veruit het lekkerste Carcass schijfje.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-06-2002 22:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 juni 2002 22:14 schreef Mordheim het volgende:
haha, ik heb ze ook nog live mogen aanschouwen toen Gorefest het voorprogramma verzorgde, toen was zelfs Gorefest nog goed (These are the confessions of a serial killer....ingezet door boudewijn.....)

was dta in het noorderlicht? daar was ik, necroblablabla, 3de lp toer. aaaarghhh, reek of putrefaction live.

trouwens lijkt het me sterk dat carcass langer regeert dan dant megadeth bestaat, want zolang bestaat carcass nou ook weer niet

Oud Vuil.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 13-06-2002 11:42 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 22:58 schreef webblaster wim het volgende:
was dta in het noorderlicht? daar was ik, necroblablabla, 3de lp toer. aaaarghhh, reek of putrefaction live.

trouwens lijkt het me sterk dat carcass langer regeert dan dant megadeth bestaat, want zolang bestaat carcass nou ook weer niet

Ik weet niet hoe lang ze al bestaan, maar ik weet nog dat Bill Steer bij Napalm Death speelde (scum) en vlak erna is ie met carcass begonnen.

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 13-06-2002 11:46 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

symphonies of sickness heb ik al gehoord en die roeld. Maar de 2 clips die ik al van hun gezien heb op wet en wild zijn toch wel veel zachter.

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 13-06-2002 17:14 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

ik heb carcass in paradiso gezien.
jammer dat er weinig muziek meer in die stijl gemaakt wordt.

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com