|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: MEGADETH?? NOG ERGER! (IMO) |
|
Sterf...Carcasss regeerde al voordat Megadeth bestond...al is het alleen maar omdat Carcasss goden zijn en goden eeuwig bestaan....*zinloos* |
|
quote: tsja, dat dacht ik dus ook van sommige bands maar die zijn toch behoorlijk naar beneden getuimeld (en zijn nog steeds aan het vallen) |
|
jammer dat zulke geweldige bands dan niet meer bestaan, ,dus ook suffocation.. |
|
Ik snap wat je bedoelt. Maar Carcasss is toch kassieweile dus dan kan je dat best zeggen... |
|
quote: ja, iedere band die net een week heeft bestaan komt weer bijelkaar behalve....... |
|
Ik wil At The Gates weer bij elkaar...ik ben nog steeds benieuwd hoe de opvolger van SOTS geklonken zou hebben; dat moet me een pot agressiviteit geworden zijn *kwijl*. |
|
ja en ik wil dat Death nog bestond. |
|
Carcass was een band die met kop en schouders boven de meeste andere band uit stak!!!! Ze hadden zelf humor (tegenwoordig vaak ver te zoeken ) |
|
trouwen!? |
|
|
|
Carcass is geniale muziek. Ik heb er veel naar geluisterd. Vooral het vroegere werk tot en met Necroticism...Descanting the Insalubrious. En had nog de 'wake up and smell the carcass'-cd. Heb ze in 1990 live gezien. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Carcass heerst! erg triest van drummer Ken Owen die na een herseninfarct in een rolstoel is beland |
|
NausDC krijgt al een half orgasme als ie de intro van Corporeal Jigsore Quandary hoort... |
|
quote: Consider yourself a VERY FUCKING LUCKY MAN! |
|
Ik vind al de intro's op 'Necroticism' koel (letterlijk en figuurlijk ) Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Hier sluit ik mij 100% bij aan! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
haha, ik heb ze ook nog live mogen aanschouwen toen Gorefest het voorprogramma verzorgde, toen was zelfs Gorefest nog goed (These are the confessions of a serial killer....ingezet door boudewijn.....) "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
[quote]Op 12 juni 2002 22:14 schreef Mordheim het volgende: haha, ik heb ze ook nog live mogen aanschouwen ja, wrijf het maar lekker in. |
|
Ik raad een ieder aan eens goed te kijken of men ergens de mini-CD "Tools Of The Trade" kan vinden. Veruit het lekkerste Carcass schijfje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: was dta in het noorderlicht? daar was ik, necroblablabla, 3de lp toer. aaaarghhh, reek of putrefaction live. trouwens lijkt het me sterk dat carcass langer regeert dan dant megadeth bestaat, want zolang bestaat carcass nou ook weer niet Oud Vuil. |
|
quote: Ik weet niet hoe lang ze al bestaan, maar ik weet nog dat Bill Steer bij Napalm Death speelde (scum) en vlak erna is ie met carcass begonnen. |
|
symphonies of sickness heb ik al gehoord en die roeld. Maar de 2 clips die ik al van hun gezien heb op wet en wild zijn toch wel veel zachter. |
|
ik heb carcass in paradiso gezien. jammer dat er weinig muziek meer in die stijl gemaakt wordt. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |