IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Live Streams Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-06-2026 16:11 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 20-06-2026 16:50 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ja, nu kan het nog.

Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel

Sater
Usericon van Sater
Posted 06-07-2026 14:10 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 06-07-2026 14:29 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit bericht

Cool, ga ik snel kijken. Ga ze dit jaar weer op LGW? zien.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-07-2026 18:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wacken 2026 live stream: https://www.magentamusik.de/

Wacken-Livestream am 30. Juli (Donnerstag)

12:00 Uhr – Alien Ant Farm (Louder)

13:45 Uhr – H-Blockx (Louder)

15:00 Uhr – Skyline (Faster + Harder)

15:30 Uhr – Therapy? (Louder)

16:15 Uhr – Uli Jon Roth (Faster + Harder)

17:30 Uhr – Life of Agony (Louder)

19:00 Uhr – Europe (Faster + Harder)

19:45 Uhr – P.O.D. (Louder)

20:30 Uhr – Savatage (Faster + Harder)

22:00 Uhr – Turbonegro (Louder)

Wacken-Livestream am 31. Juli (Freitag)

12:00 Uhr – Mr. Hurley und die Pulveraffen (Louder)

12:30 Uhr – Gutalax (Faster + Harder)

13:30 Uhr – Vreid (Faster + Harder)

13:45 Uhr – Future Palace (Louder)

14:30 Uhr – Paradise Lost (Faster + Harder)

15:30 Uhr – Mantar (Louder)

15:45 Uhr – Danko Jones (Faster + Harder)

17:00 Uhr – Black Label Society (Faster + Harder)

17:15 Uhr – Paleface Swiss (Louder)

19:45 Uhr – In Flames (Faster + Harder)

20:45 Uhr – Blood Fire Death „A Tribute to Bathory“ (Louder)

22:45 Uhr – Emperor (Louder)

23:15 Uhr – Running Wild (Faster + Harder)

00:45 Uhr – Subway to Sally (Louder)

01:00 Uhr – Sepultura (Faster + Harder)

Wacken-Livestream am 1. August (Samstag)

11:30 Uhr – Heavysaurus (Faster + Harder)

12:00 Uhr – Adrian Paul's Rockin' Roncalli Show (Louder)

12:30 Uhr – Kim Dracula (Faster + Harder)

13:45 Uhr – Orbit Culture (Louder)

13:45 Uhr – Kittie (Faster + Harder)

15:00 Uhr – Nevermore (Louder)

15:30 Uhr – Thrown (Faster + Harder)

16:15 Uhr – Lamb of God (Louder)

17:15 Uhr – Bleed From Within (Louder)

19:00 Uhr – Kärbholz (Louder)

20:45 Uhr – Powerwolf (Louder)

20:45 Uhr – Thy Art Is Murder (Faster + Harder)

22:30 Uhr – Announcement 2027 (Louder)

22:45 Uhr – Triptykon (Faster + Harder)

23:00 Uhr – Sabaton (Faster + Harder)

01:00 Uhr – Alestorm (Faster + Harder)

So kommt ihr zum Wacken-Livestream
Wer live dabei sein möchte, braucht weder ein kostenpflichtiges Abo noch eine Registrierung. Der Livestream läuft kostenlos über mehrere Plattformen:

MagentaTV (App & Web)

MagentaMusik.de im Browser

Zusätzlich über die Social-Media-Kanäle der Telekom (unter anderem TikTok und Facebook)

Besonders praktisch: Ihr könnt zwischen den Hauptbühnen Faster + Harder und der Louder Stage wechseln und selbst entscheiden, welche Bands ihr sehen möchtet.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Natural Disaster
The Dude
Posted 30-07-2026 18:10 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"

Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 30-07-2026 20:27 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Europe was net heel nice.
Benieuwd naar Savatage.

[Dit bericht is gewijzigd door Metal-D op 30-07-2026 20:27]

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 30-07-2026 20:37 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Emperor morgen wel even kijken, als ik er aan toe kom.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-07-2026 21:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2026 20:27 schreef Metal-D het volgende:
Benieuwd naar Savatage.

Fijn dat ze die even streamen.

Ik had nog overwogen zaterdag naar 013 te gaan maar dat gaat hem denk ik niet worden omdat ik vanwege een probleempje met mijn si-gewricht zwaar aan de tramadol zit.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Natural Disaster
The Dude
Posted 30-07-2026 21:55 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Jij was toch altijd een fanatiek Wacken ganger?

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-07-2026 22:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Klopt.

Alleen haak ik af op het moment dat een weekendje bandjes kijken met 2 personen me ongeveer een maandsalaris gaat kosten.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Natural Disaster
The Dude
Posted 30-07-2026 22:19 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dat lijkt me een valide reden om af te haken.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 30-07-2026 22:20]

Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 30-07-2026 23:07 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2026 21:53 schreef XXL het volgende:

Ik had nog overwogen zaterdag naar 013 te gaan maar dat gaat hem denk ik niet worden omdat ik vanwege een probleempje met mijn si-gewricht zwaar aan de tramadol zit.

Ja, sta ook nog in dubio voor zaterdag. Mss via Ticketswap een goeie deal. Maar heb deze variant vorig jaar in Leeuwarden ook gezien. Prima hoor, ook nu weer, maar vind het zo ook wel prima.

Sterkt btw met de gewrichtspijn... niet fijn.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 31-07-2026 15:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 juli 2026 21:53 schreef XXL het volgende:

Vervelend joh, sterkte ermee...

Iig staat er juist van Savatage een capture online:

Geen idee voor hoe lang, dus ik zou em ook rippen. Mocht dat niet lukken, dan kan ik je em desgewenst wel versturen.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 31-07-2026 21:12 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2026 18:06 schreef Mutilator het volgende:
Wacken 2026 live stream: https://www.magentamusik.de/

20:45 Uhr – Blood Fire Death „A Tribute to Bathory“ (Louder)

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 31-07-2026 21:25 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ik heb daar even geleden eens naar gekeken op youtube en dat was geinig, met die Gaahl en zo, was leuk. Maar na een nummer had ik het ook wel weer gezien.

Was er nou nog zo'n tribute band met dezelfde naam ofzo?

Natural Disaster
The Dude
Posted 31-07-2026 21:30 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik had er na 20 min In Flames ook wel genoeg van.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 31-07-2026 21:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het songmateriaal blijft prima overeind imo

quote:
Op 31 juli 2026 21:25 schreef SimsalaWim het volgende:
Ik heb daar even geleden eens naar gekeken op youtube en dat was geinig, met die Gaahl en zo, was leuk. Maar na een nummer had ik het ook wel weer gezien.

Ik gok dat je deze bedoelt:

https://www.metal-archives.com/bands/Twilight_of_the_Gods/3540370712

zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 31-07-2026 21:39 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit bericht

Dit heerscht, hoor.
Ivar Bjørnson, Blasphemer en Apollyon, als ik me niet vergis Faust op drums, en dan afwisselende zangers. Inmiddels al Ihsahn, Grutle Kjellson, Erik Danielsson en Atilla voorbij zien komen. Nu ook de oorspronkelijke bassist van Bathory op het podium.

Geen idee of ze altijd zo groot uitpakken, zal wel niet, maar ik begin EMM toch een beetje te overwegen.

Sater
Usericon van Sater
Posted 31-07-2026 22:21 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2026 21:25 schreef SimsalaWim het volgende:

Er is inderdaad een Duitse coverband die Blood Fire
Death – A Tribute to Bathory heet en sinds 2010 actief is en die niet zo blij zijn met door ZL genoemd project dat nu breder gaat optreden dan een incidenteel showtje op Beyond the Gates.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 31-07-2026 22:34 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ja, dat!

Ik zit nu de livestream te kijken en dacht een stukje van die bathory tribute band mee te pakken, maar het leek me al sterk dat ze twee uur zouden spelen. Geen idee waar ik nu naar kijk.

Hopelijk over 11 minuten Emperor.

edit. De W.E.T.T. stage is nu te zien, blijkbaar.

[Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 31-07-2026 22:35]

zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 31-07-2026 22:45 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit bericht

Wat een ellende.
Nog even op mute tot Emperor begint.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 31-07-2026 22:47 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Erg, ja. Duitse Crematory, blijkbaar.

Godver, 23:47 al.

zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 31-07-2026 23:13 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit bericht

Een hoop volk in het publiek met metal schmink op.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 01-08-2026 0:12 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Gezien, ja.

Ja, dat was een sterk optreden van Emperor, zeg. Ik snapte in eerste instantie die twee drumstellen niet, maar aha, haast een soort "tweede" set met Faust en Mortiis. Was ook erg goed. Ik had niet het idee dat ik die eerste nummers kende, maar ik vond het wel vrij sterk. Ik ben dan ook eigenlijk alleen echt bekend met hun werk voor ik denk iets van 2000. En dan vooral het oudere oudere.

[Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 01-08-2026 0:12]

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com