![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Prometheus is wel echt goed en interessant hoor. Kost wel wat moeite om in te geraken, maar dan heb je ook iets. Twintig jaar terug zag ik ze op Wacken. Dat vond ik toen bijzonder gaaf. Wel bijzonder dat ze na al die jaren nog min of meer alleen hetzelfde legacykunstje vertonen en toch zo'n publiek blijven trekken. Edit: Filmpje ziet eruit alsof het niet werkt, maar als je op play klikt doet hij het hier wel. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 01-08-2026 20:16] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Mexican radio, Messiah! "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
OEH! "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
quote:Prometheus is indd gewoon echt goed. IX Equilibrium is wel problematisch; ondanks alle Mercyful Fate-worship. Ik heb ze helaas nog nooit live gezien. Baal er flink van dat ik een paar jaar geleden niet gewoon die Graspop-show heb meegepakt. Gelukkig ga ik ze volgend jaar in Scarborough zien. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote:Deze is nog terug te zien! Evenals Craft en Sven the vith. Ik had Blasphemer niet herkend, geen zonnebril, al kwam hij mij vaag bekend voor. Geen Gaahl helaas. Jammer dat Faust zo'n kantoordrummer is. De rest van de band en vooral E voelde het wel! [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 02-08-2026 23:42] "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
Latertje, maar de stream blijft er blijkbaar gewoon op staan: Heeft iemand toevallig ergens streams van Alcatraz gezien? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|||||||||
|
"Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
| Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
| Index / Concerten |