IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Wacken 2021 Volgende pagina
smallie
Usericon van smallie
Posted 04-10-2020 13:36 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Omdat er zoveel liefhebbers van Wacken zijn op dit forum leek het mij wel leuk om dit topic alvast te openen. En ook om te melden dat ik, ijs, weder en COVID-19 dienende, van de partij zal zijn. Hoewel ik in 2019 aangaf een jaartje over te slaan kruipt het bloed waar het niet gaan kan. Ik kon via de wachtlijst (teruggestuurde of niet betaalde kaartjes) alsnog aan kaartjes komen voor het uitverkochte festival. Het virus van Wacken blijkt ook sterk.....
Bovendien om Slipknot daar te zien, naast o.a. Judas Priest, At The Gates, enz. lijkt mij geen straf.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-10-2020 16:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Voor de 18e keer sla ik over, bijna een jubileum!


Je moeder.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 04-10-2020 16:38 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2020 16:33 schreef karnivoor het volgende:
Voor de 18e keer sla ik over, bijna een jubileum!


Hear, hear!



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-10-2020 17:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Mijn tickets en campingplek zijn inmiddels omgezet naar 2021.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 09-10-2020 16:48 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Doorzetten naar 2022 was niet mogelijk?


businessmenugui
Usericon van businessmenugui
Posted 26-10-2020 3:30 by businessmenugui Wijzig reactieProfiel van businessmenuguiQuote dit bericht

SPAMBOT

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-06-2021 15:15]


smallie
Usericon van smallie
Posted 01-11-2020 0:22 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

11 nieuwe bands aangekondigd. Ik ga in elk geval voor Limp Bizkit; Hypocrisy en Insomnium.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-11-2020 7:22 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hypocrisy en Insomnium zijn prima te doen. Limp Bizkit heb ik persoonlijk niet echt hoog op mijn bucketlist staan.

Verder weinig boeiends toegevoegd aan het programma waarvan nog moet blijken of het komende zomer om bekende redenen wel door kan gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-11-2020 7:23]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-05-2021 10:42 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wie had dat aan zien komen?

https://www.n-tv.de/panorama/Wenig-Hoffnung-fuer-Wacken-Open-Air-article22571453.html

Ik verwacht dat de afgelasting nog wel voor het eind van de maand plaats zal vinden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


smallie
Usericon van smallie
Posted 23-05-2021 23:35 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2021 10:42 schreef XXL het volgende:
Wie had dat aan zien komen?

https://www.n-tv.de/panorama/Wenig-Hoffnung-fuer-Wacken-Open-Air-article22571453.html

Ik verwacht dat de afgelasting nog wel voor het eind van de maand plaats zal vinden.

Daar heb ik mij ook al op ingesteld.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-06-2021 13:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-06-2021 9:55 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

https://www.wacken.com/de/news-details/metal-is-coming-home-macht-euch-bereit-fuer-bullhead-city/

Eerst maar eens kijken wat de uiteindelijke 'Band / Ticketprijs-ratio' wordt en of ik een campingticket kan krijgen.

Vooralsnog wordt ik niet dusdanig geil van het programma dat ik er 500 kn voor ga rijden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


smallie
Usericon van smallie
Posted 16-06-2021 19:27 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2021 9:55 schreef XXL het volgende:
https://www.wacken.com/de/news-details/metal-is-coming-home-macht-euch-bereit-fuer-bullhead-city/

Eerst maar eens kijken wat de uiteindelijke 'Band / Ticketprijs-ratio' wordt en of ik een campingticket kan krijgen.

Vooralsnog wordt ik niet dusdanig geil van het programma dat ik er 500 kn voor ga rijden.

Geld voor mij net zo!


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-06-2021 21:17 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Wat een kut bands.

Ik ben er één keer geweest en dat was omdat Carnivore hun enige show in Europa zouden spelen. Omdat ik er toen toch was Celtic Frost nog gekeken en toen naar huis gereden. Ik heb zo'n hekel aan die mega festivals.

Later bleek dat Carnivore ook in Nederland ging optreden.Ook geweest, maar dat was niet zo'n best optreden, op Wacken waren ze (peter steele) te gek!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


smallie
Usericon van smallie
Posted 09-07-2021 11:03 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Heb toch maar ticket gekocht en stroomplek gereserveerd. Heb wel zin in een festival, als het doorgaat……


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-07-2021 11:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

600 euro voor 2 tickets en stroomplek voor die aangekondigde bands en daarbij nog de vraag of het doorgaat hebben mij doen besluiten deze over te slaan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 09-07-2021 19:58 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht



N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-08-2021 15:50 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2021 11:03 schreef smallie het volgende:
Heb toch maar ticket gekocht en stroomplek gereserveerd. Heb wel zin in een festival, als het doorgaat……



Helaas Pindakaas:

https://www.wacken.com/de/news-details/bullhead-city-muss-abgesagt-werden/


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


smallie
Usericon van smallie
Posted 28-08-2021 19:27 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Ja, jammer. Nu blijft alleen nog Prophecy Fest over…. Maar het bericht van dat front is tot nu toe positief.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-08-2021 22:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Da's in een grot met hooguit een paar vleermuizen toch?

Hoe groot is nou helemaal de kans dat je uitgerekend daar een virusje oppikt?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-08-2021 22:41 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Rabiës daarentegen.




Edit:
Ook veroorzaakt door een virus btw.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 28-08-2021 22:43]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-10-2021 11:06 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Na de tickets inmiddels ook de camperplek voor WOA 2021 doorgezet naar 2022.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


smallie
Usericon van smallie
Posted 31-10-2021 22:15 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Helaas geen spectaculaire namen voor “the night to dismember 2022”. Al zal ik wel de hele dag in de tent rondhangen en zeker Gaerea en Mork gaan zien.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-11-2021 0:42 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Mwah.

Belphegor, Kampfar, Pestilence, Rotting Christ, Vomitory.

Opzich prima te doen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


smallie
Usericon van smallie
Posted 01-11-2021 9:42 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Ja je hebt wel enigszins gelijk. Het is goed te doen maar had gehoopt op iets meer. Waarschijnlijk ben ik al te verwend. Ga desondanks zeker kijken en genieten.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-04-2022 9:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2021 9:42 schreef smallie het volgende:
Ja je hebt wel enigszins gelijk. Het is goed te doen maar had gehoopt op iets meer. Waarschijnlijk ben ik al te verwend. Ga desondanks zeker kijken en genieten.


Zit zo eens het totale aanbod door te kijken en met het aantal bands wat we echt zouden willen zien rees bij ons de vraag of we met de huidige prijzen nog wel kaarten gaan kopen voor een eventuele volgende editie.

Wellicht gaan we ons wat meer richten op de kleinere events.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-04-2022 9:13]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen