IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Wacken 2021 Vorige pagina
smallie
Usericon van smallie
Posted 10-04-2022 21:39 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2022 9:12 schreef XXL het volgende:
Zit zo eens het totale aanbod door te kijken en met het aantal bands wat we echt zouden willen zien rees bij ons de vraag of we met de huidige prijzen nog wel kaarten gaan kopen voor een eventuele volgende editie.

Wellicht gaan we ons wat meer richten op de kleinere events.


Dus jij denkt het “Wackenvirus” wel te kunnen verslaan? Dat is het lastige met Wacken denk ik. Het is zoveel meer dan alleen maar de muziek. Deze is absoluut een belangrijke factor maar de sfeer, dat bijna familie gevoel, de jonkies en de oudjes, alles speelt mee op een weekje Wacken. Maar goed, ben benieuwd. Moeten dan samen maar een biertje drinken als de bands toch tegenvallen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-04-2022 22:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Het is ook een beste knoop om door te hakken als je al sinds 2002 die kant op gaat.

Verder:

You're NOT helping!!


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-04-2022 18:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Nieuwe zooi namen aan het programma toegevoegd.

Pfff.

Tot nu toe in totaal 6 bands die ik graag wil zien en 6 die altijd wel in orde zijn om mee te pakken als het zo uitkomt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-04-2022 18:09 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Da's dan jammer.

Das W:O:A 2022 ist ausverkauft.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-07-2022 13:11 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Nou, de kogel is door de kerk. Onze tickets zijn te koop gezet. Voelt wel raar maar na 20 jaar houd ik het voor gezien.

Meer naar kleinere events want de afgelopen 2 jaren hebben ons geleerd dat die ons toch meer voldoening geven.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-07-2022 13:22 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Kun je volgend jaar weer naar Bospop.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-07-2022 14:43 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Die kans schat ik erg klein.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-07-2022 14:51 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Heeft Bospop iets verkeerd gedaan?

Buiten dat het in Weert is bedoel ik dan.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 23-07-2022 14:52]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-07-2022 15:04 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik vond het steeds meer een lokaal heikneuter / inteelt / kleedjesfeest worden.

Teveel mensen die 1x per jaar een weekend mogen losgaan en zuipen en daarbij muziek dan maar als extra bonus zien.

En iedereen hier weet inmiddels wel hoe dol ik ben op dat continu gekwaak door de muziek heen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-07-2022 15:06 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Toen ik voor het eerst midden op het veld wat lui aantrof in een opblaasbare oase inclusief palmbomen was ik er wel klaar mee.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-07-2022 15:50 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Kleedjes waren er dit jaar wel ja. En Limbo's, of bedoel je dat met inteelt?

Maar één dag geweest. Ondanks kleedjes en inteelt toch prima dag. Het voelde wel gemoedelijker als voorgaande jaren.

Meer zitjes. En ook weer foodtrucks met gevoelsmatig toch beter voer dan bij die standaard stands.

En die kwakers moeten dood, niet alleen bij Bospop.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-07-2022 16:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Njah, mocht er echt iets enorm gaafs spelen wil ik 1 dag nog ovewegen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


smallie
Usericon van smallie
Posted 07-08-2022 23:47 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Even een berichtje na WOA 2022.
Het weer nog nooit zo mooi meegemaakt al was de donderdag wel erg warm.
Aantal veranderingen op het terrein, niet allemaal ten goede. Ook hier inflatie dus duur! Maar de muziek waar het allemaal om draait:
Slipknot was geweldig. Epica, eigenlijk niet mijn ding, was erg mooi. Verder erg genoten van Cattle Decapitation, Blood Incantation en Soen! Verder nog veel meer moois gehoord maar ik ben geen recensent dus ga ik niet allemaal noemen. Nou eentje nog: Blood From Within was erg mooi.Parkway Drive heeft er een hele grote concurrent bij. Was een leuke vakantie! En om een statement te maken onze Nederlandse en Achterhoekse vlaggen NIET opgehangen. Alleen had niemand dat door…


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 07-08-2022 23:50 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 7 augustus 2022 23:47 schreef smallie het volgende:
En om een statement te maken onze Nederlandse en Achterhoekse vlaggen NIET opgehangen. Alleen had niemand dat door…








"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-08-2022 6:42 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 08-08-2022 7:13 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Offtopic



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-08-2022 7:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Klopt.

Net als alles in dit topic de afgelopen 12 maanden.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 08-08-2022 7:34]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen