|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Onze toetsenist gaat die tour doen!! Lees dit: Sun Caged are very proud to announce that their keyboard player Joost will be touring through Europe with Ayreon/Star One in September and October. Arjen Lucassen contacted Joost several weeks ago and invited him to his studio for a chat and a jam. The two clicked and Joost got the gig right away! Arjen Lucassen also attended Sun Caged's show last friday in Rotterdam. The Star One/Ayreon band will consist of the following musicians: Guitars: Arjen Lucassen (Ayreon, Star One, Vengeance) Drums: Ed Warby (Ayreon, Star One, Gorefest) Bas: Peter Vink (Ayreon, Finch, Q65) Keyboards: Joost van den Broek (Sun Caged) Vocals: Russell Allen (Ayreon, Star One, Symphony X) Vocals: Damian Wilson (Ayreon, Star One, Threshold) Vocals: Robert Soeterboek (Ayreon, Star One, Wicked Sensation) Vocals: Floor Jansen (Ayreon, Star One, After Forever) Backing Vocals: not confirmed yet These are the dates that have been confirmed: 28 September: Zoetermeer - Boerderij (Holland) 29 September: Tilburg - 013 (Holland) 30 September: Hamburg - Markthalle (Germany) 01 October: Bochum - Zeche (Germany) 02 October: Aschaffenburg - Colos Saal (Germany) 03 October: Paris - Ellysee (France) 04 October: Antwerpen - Hof ter Loo (Belgium) 05 October: Rijssen - Lucky (Holland) The support act on this tour will be Vanden Plas from Germany (http://www.vandenplas.de). More details can be found at http://www.ayreon.com. Right after the tour, on October 6th, Joost will play at the ProgPower festival (http://www.progpower.com) with Sun Caged. Also Floor Janssen will be playing at ProgPower with her band After Forever that day. |
|
Ehm ja... eh, wat wil je horen?? Maar eh, gefeliciteerd hoor. |
|
Wow dat is geweldig nieuws. Gefeliciteerd Joost bla...bla...bla... |
|
1. Die optredens gaan EXTREEM vet worden. Waanzinnige line-up, gave muziek. 2. Aangezien Joost erbij betrokken is, is dit goeie promotie voor Sun Caged |
|
Joost (en de rest van Sun Caged) gefeliciteerd!! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Konden jullie niet een keer in het voorprogramma staan ? |
|
Whoohoo! Kaartjes halen! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: jammer dennis zou wel cool zijn geweest, ik heb vanden plas al zooooo vaak gezien !!! |
|
ik hoop maar dat hetgeen fiasco wordt. ayreon's materiaal zit zo erg volgepropt dat dit live zeer moeilijk over te brengen is lijkt me. ik vind de muziek overigens best goed maar na 5 nummers ben ik het weer beu. dan wil ik echte agresieve muziek horen. maar knap is het wel. |
|
yesyesyes ikke ga zeker So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Errug kewl!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Technisch best knap allemaal en goed geproduceerd, maar ik vind de muziek te 'gemaakt'. Niet speels en veelste pretentieus. Desalnietetmin leuk voor je bandgenoot dattie met een grote band op stap mag!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Uhm.. proficiat. Ik kom zeker kijken. |
|
ik ben wel benieuw hoe het live gaan brengen, ik ken de live reputatie van Arjen Lucassen niet Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
ben niet zo'n fan van die Ayreon bliebjes denk dat die er weer volop ingepropt zijn? heb Arjen 2 jaar terug als gast op bospop gezien met z'n gitaar, echt kei goed maar daarna een keer een CD van hem beluisterd en weer snel afgezet! wel cool dat je in het voorprogramma zit! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
gaaf |
|
Daar ga ik zeer zeker bij zijn!!! |
|
Eeuwig zonder trouwens dat Star one niet met Bruce Dickinson is opgenomen zoals aanvankelijk de bedoeling was... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hmm dit schijnt het enige topic te zijn over Star One... Wie is hier gister naar 013 bij geweest? = Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Het was geweldig gisteren. Als ik de kans krijg ga ik binnenkort weer. Wat kunnen die gasten spelen en zingen zeg. Damn die Damien Wilsson kan best ok zoenen bla...bla...bla... |
|
Het was fantastisch. Wat een show zeg. In een word GEWELDIG! Voor degenen die het gemist hebben: zaterdag staan ze in Rijssen... See you there Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Heb je dan met hem lopen zoenen ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: nee staan zoenen bla...bla...bla... |
|
Dank zij die mongool die voor me sprong kreeg ik alleen een pootje Maar goeie god wat kan die vent zingen!!! Ik wil nog een keer!! [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 01-10-2002 10:12] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |