|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mercyful Fate - In the Shadows Dvne - Etemen AEnka Savatage - Poets and Madmen Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Bell Witch. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
bub |
|
bub |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Evergrey - Escape of the Phoenix Stray from the Path - Smash 'em Up: live in Europe 2019 Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Paradise Lost - One Second Liedjes! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Johnny Cash - American Recordings 1 t/m 5 |
|
bloedende oren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Tot zover vandaag: Stray from the Path - Smash 'em Up: Live in Europe 2019 At the Gates - To Drink From the Night Itself Stortregn - Impermanence Death Angel - The Ultra-Violence Metallica - Ride the Lightning Dvne - Asheran Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Phrenelith - Desolate Endscape Lang geleden dat ik dit gedraaid heb. Fijne plaat! |
|
quote: Wat een meesterlijke hoes. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Kende dit niet, maar dit zit heel strak in elkaar NP: "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Blutorden / Kristallnacht - MCMXCVII A.Y.P.S. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Body Void. Ik heb het doosje scheermessen er maar weer bij gepakt! |
|
|
|
quote: Initieel vond ik deze plaat een grote ontgoocheling na het in mijn oren sublieme SUN. Ondertussen vind ik het een degelijke plaat, maar toch niet meer dan dat. Wat denk jij? |
|
Ik moet bekennen dat ik het verschijnen van dit album destijds volledig heb gemist. Daar kwam ik eerder deze week pas achter omdat ik bedacht had dat het tijd werd de gehele discografie nog eens chronologisch door te nemen. Dit was de eerste keer dat ik hem hoorde en bij mij is het toch wel anders dan bij jou. Het voelt ondanks de stijlbreuk toch ergens als een logische stap na SUN en ik heb er best van genoten. |
|
|
|
That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
|
|
quote: Dit. SUN is echt het hoogtepunt in hun discografie. Deze plaat is degelijk, maar mist de eigenzinnigheid van zijn voorganger. Het klinkt allemaal een beetje inwisselbaar. Had veel meer gehoopt vanwege de Wildhoney referentie in de promopraatjes, maar helaas... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |