![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
bub ![]() |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Our dream, ended like dreams do ![]() |
|
![]() |
|
The funeral is about to begin, Sir ![]() |
|
quote: 1x beluisterd toen deze uitkwam. Hun latere EP's vind ik slechter dan dit eigenlijk. Maar voor mij is Cryptopsy vooral de eerste 2 platen, en eigenlijk ook Once Was Not, dus alle platen met Lord Worm. De andere albums raken nog niet aan de hielen van die eerste twee. De zanger die er ondertussen al 14 jaar ofzo bij zingt heeft een verschrikkelijk slechte strot ook. The funeral is about to begin, Sir ![]() |
|
Bardo Pond - Under the Pines Bardo Pond - Yntra Bardo Pond - No Hashish, No Change Money, No Saki Saki One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz. ![]() |
|
Vul je eigen gat. ![]() |
|
![]() bub ![]() |
|
Camel - rain dances "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Mooie (gestolen) melodieën. Our dream, ended like dreams do ![]() |
|
The Notwist - Vertigo Days Funeral Mist - Hekatomb :Nodfyr: - Eigenheid Wolves in the Throne Room - Primordial Arcana Fluisteraars - Gelderland Fluisteraars - Luwte Fluisteraars - Bloem Fluisteraars - Gegrepen Door de Geest der Zielsontluiking One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz. ![]() |
|
![]() bub ![]() |
|
![]() One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz. ![]() |
|
De hele discografie van Tindersticks. Past mooi bij de tijd van het jaar. Ondertussen nadenken over wat ik de beste metalplaten van het jaar vond. ![]() |
|
Our dream, ended like dreams do ![]() |
|
bub ![]() |
|
Horde - Thine Hour Hast Come A Hill to Die Upon - Satan Speaks ![]() |
|
![]() Lumberjack Slam ![]() |
|
![]() One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz. ![]() |
|
bub ![]() |
|
bub ![]() |
|
Bij het vooruitzicht van een nieuwe Crowbar-plaat nog maar eens wat livebeelden kijken. Lekker hoor. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Death Angel - Humanicide Op 13 augustus 2021 22:26 schreef EINDBAAS het volgende: ... het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |