|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien moeten ze spelletjes inprogrammeren waarmee je je kunt amuseren tot je geholpen wordt. en dan als je het niet goed doet de verbinding verbreken [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 13-06-2002 21:04] |
|
wat mij wel gaaf lijkt als je in de wacht staat is de optie Toets 9 voor de scheldbox waar je flink kan schelden en iemand anders zijn gescheld ook terug kan luisteren.. Dat maakt het wachten wat draaglijker en waarschijnlijk leer je een hoop nieuwe, interessante woorden |
|
Ja dat kennen we ook al, zoiets heet CallTV, kies 2 nummers, als onder allebij de nummers het Urine logo zit mag je door, anders wordt de verbinding verbroken en ben je 99 eurocentjes kwijt! En als je door mag heb je een kansje dat je misschien wel eventueel tussen de 10 en de 100 euro wint, het bedrag ligt dichter bij de 10 als de 100 natuurlijk maar goed daar gaat het nie om. TotZiens |
|
Bij het bedrijf waar ik werkte kon je klanten in wacht zetten terwijl je ze kon blijven horen. Erg grappig om te horen wat sommige klanten dan zeggen en/of doen. Daarom hoop ik altijd dat iemand mij kan horen als ze mij in de wacht zetten, want ik kan flink te keer gaan als het me te lang duurt. bla...bla...bla... |
|
quote: Eh oh... Dan hebben sommige mensen best wel in een scheur gelegen toen ze mij lieten wachten . Toch wel fijn om te weten dat ik lang niet de enige ben . |
|
Het is vooral grappig als je een klant het verhaal dat je ze net verteld hebt hoort uitleggen aan iemand anders bla...bla...bla... |
|
Dat vind ik nou ook verschrikkelijk irritant -> in de wacht gezet worden. Bij een paar bedrijven kun je je telnr. achterlaten. Je word dan zo snel mogelijk teruggebelt. Niet dus, ik heb dat nu al een paar keer geprobeert zonder resultaat. Tegenwoordig blijf ik gewoon wachten. Mensen zullen zich ook wel helemaal bescheuren om mij, als ze me horen tijdens het in de wacht staan. Ik ga meestal meezingen of neuriën met het nummer dat gedraaid word. the only pleasure is pain |
|
Dan besef je opeens dat je totaal niet uit kunt leggen omdat die klant het blijkbaar helemaal verkeerd begrepen heeft? Ik zit dan meestal wat te fluiten en te zingen in die hoorn, en af en toe wat "gvd, schiet eens op man!" tussendoor . |
|
ik kon, toen ik op een helpdesk werkte, mijn mic uitzetten.. en kon de 'klant' wel horen.. Meestal dikke pret, 1 keer een kerol aan de lijn die zijn vrouw ff grof in mekaar sloeg terwijl hij in de wacht stond Nu konden wij gelukkig de gesprekken opnemen én werd er gelijk beveiliging gewaarschuwd (bijv. ivm bommeldingen), mbv nummerherkenning adres opgezocht en politie erheen gestuurd.. was wel vaag hoor.. |
|
quote: wow das best heftig. bla...bla...bla... |
|
Een tijdje geleden moest ik op mijn werk iemand bellen. Ik kreeg zijn secretaresse aan de lijn die mij even in de wacht ging zetten. Helaas voor haar ging dit niet helemaal goed en kon ik het gesprek met haar chef meekrijgen. Hij zei: ow shit helemaal vergeten, zeg maar dat ik een dagje vrij heb. Zonder dat ze het in de gaten had gaf ze braaf de informatie door dat haar chef een dagje vrij had. Ik heb helemaal dubbel gelegen. the only pleasure is pain |
|
Het allerergste is het als je in de wacht wordt gezet en het kost ook nog 50 cent per minuut ofzo. Hoe langer ze je laten wachten hoe meer ze verdienen, en je moet wel wachten want je hebt dat bedrijf echt effe nodig... Bla |
|
Bedrijven MOGEN daar natuurlijk geen misbruik van maken, mensen betaald langer laten wachten dan nodig... Maar ze kunnen het wel doen... [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 13-06-2002 21:59] |
|
Ow maar tegen dat afluisteren is wel wat te doen... gewoon zorgen dat er een rondzingend geluidje in je telefoon komt... hopelijk hebben ze dan de kop telefoon goed hard staan |
|
Tja, ik zit aan de andere kant (werk bij een telefonische helpdesk) en erger me er juist soms aan als een klant begint te zeuren als ie even moet wachten terwijl ik van alles in de computer opzoek en andere afdelingen moet bellen. Ik kan mensen niet horen als ik ze in de wacht zet, maar kan mijn microfoon wel uitzetten. Dat doe ik echter alleen bij pestbellers, wat soms heel grappig is. Dead things grow from deep inside... |
|
ha jah dat herken ik, ik ben telemarketeer, en je wordt zo vaak afgeblaft als je idd iets niet zo snel kan vinden |
|
Nou ja als het een gratis nummer is en je moet even wachten dan heb ik er geen problemen mee. maar als je er ook nog voor moet betalen en het duurt al 10 minuten voordat je iemand spreekt. En die persoon gooit je meteen weer in de wacht dan kan iedereen zich de reacties wel voorstellen. Maar als ik een helpdesk bel dan zorg ik wel dat ik de tijd heb... gooi hem gewoon op de hands-free en je ZM't gewoon verder |
|
Even in de wacht zetten in soms gewoon nodig om wat uit te zoeken, dat heb ik ook wel op het werk. Wat ik heel vervelend vind is: met instanties bellen om een bepaald probleem opgelost te krijgen en dan vervolgens steeds te horen krijgen: "nee, dan moet u niet bij ons zijn. Dan moet u dat en dat nummer draaien". Na het vijfde telefoonnummer/instantie kreeg ik doodleuk weer te horen dat ik het nummer moest bellen van de eerste instantie die ik aan de telefoon had. Tja, toen werd ik wel even heel pissig... No regrets and no remorse... |
|
ga altijd met iemand anders (is toch altijd wel iemand hier) zitten lullen, had ik een keer 15 minuten zitten w88 bij de helpdesk van upc dus ik zit met me (inmiddels) ex te praten en die gozer van de helpdesk maar hallo.. hallo... HALLLOOOOOOOO My madness, my sadness |
|
mijn top 3 met laaaaaaange wacht tijden op nummerrrrrrrrr 1 - de informatiserings bank (studie financering) op nummerrrrrrrrr 2 - de chello help desk mijn record staat op 3 1/2 uur en op het moment dat ik aan de beurt was werd er perongeluk op gehangen op nummerrrrrrrrr 3 - C.A.D. (die hebben "idd" een SHIT muziekje) Wiegen Meister ! |
|
die reisbureau's die last minute reisjes aanbieden daarbij sta je lang in de wacht als je belt laatste keer stond een collega van me (een Canadees) ook ruim 3 uur in de wacht (bellen op t werk ) en toen ie eindelijk iemand aan de lijn had, en in t engels sprak hadden ze zoiets van :"ow help, engels... hoehoehoe, snel hoorn erop" toen heeft ie een heel leuk dansje staan doen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ik werk in een callcenter en ben daar ACD Administrator (ACD = automatic call direction), wat inhoudt dat ik de centrale beheer en programmeer. Wij maken geen gebruik van wachtmuziekjes, maar je krijg te horen wat je wachtpositie is en over het algemeen ervaren de klanten dat als prettig, omdat je merkt dat er echt schot in de zaak zit. Echt lange wachtrijen komen ook niet zo vaak voor. Alle berichtjes die klanten te horen krijgen, zijn door een "echt" iemand ingesproken. In de wacht zetten is soms idd nodig en als ik "onze" (wij doen de klantenservice voor onze klanten, zijn dus als het ware tussenpersoon) klantenservice vergelijk met andere, dan denk ik dat wij het heel goed doen. Ik hang zelf ook vaak genoeg bij helpdesks etc. aan de foon en hoe bot en lomp ze daar bij sommige kunnen zijn zeg, allejezus! Indien het nodig is om iets op te zoeken of na te vragen, wordt het eerst gevraagd aan de klant of ie in de wacht gezet mag worden en onze regel is dat dat niet langer dan 30 seconden mag duren en als het wel langer wordt, moet de klant gevraagd worden of ie teruggebeld wil worden, of nog wilt blijven wachten. Je maakt ook wel eens mee dat ze je gewoon opeens in de wacht knallen, lekker aso! |
|
quote: shredhead, ga alsjeblieft bij chello werken! Hun helpdesk is echt super slecht! Zorg ff dat dat beter wordt Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
daar mogen dan wel heeeeeeeeeel veel euros tegenover staan!! |
|
Toppunten van telefoonellende: - Een vriend van mij had voor z'n werk ooit te maken met een bedrijf in Volendam. Drie maal raden waar ie wekenlang mee in de wacht gezet is... juist, BZN - Bellen met de helpdesk van xs4all. Niet veel mis met xs4all, als je de juiste ( = niet KPN) medewerkers maar kunt bereiken, mar goed. Spreekcomputer, ik mag aangeven waar het probleem zit. Bladiebladiebla.. ah, toets 4 voor een probleem met mail of inbellen onder ISDN *pliep* ..zucht.. bladiebla... kijk, toets 3 voor besturingssyteem Linux of andere Unix-variant.. *bliep* "U wordt doorverbonden met een medewerker." "Goeiemiddag, waar kan ik u mee helpen?" Ik leg uit dat ik een probleem heb met het inbellen van ISDN onder Linux. "Oh, maar daar heb ik helemaal geen verstand van..." Waarom laten ze me in hemelsnaam dan minutenlang door die smerige spreekcomputer lopen?! I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |