|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Natuurlijk in mijn bezit....en zoals gewoonlijk met oud Morbid Angel materiaal..essentieel! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
abominatioNS of desolation is wel een gave CD, het is idd ook geinig dat ze bijna alle nummers van de CD later weer opnieuw op hebben genomen. De geluidskwaliteit is alleen wel vrij bagger! Maar dat skeit niks |
|
quote: tot wanneer vind jij het oud morbid angel materiaal? ikzelf vind hun latere werk ook goed namelijk (alhoewel de laatste de relatief zwakste is). |
|
Nooit echt aandacht aan besteed als ik het telkens in de CD-rekken zag. In m'n achterhoofd dacht ik altijd dat het een melk-de-luisteraar-uit-met-een-overbodige-demo-release release was. Zal 'm volgende keer 'ns grondig beluisteren. |
|
quote: niks daarvan, dit is de enige echte eersteling van morbid angel. ik snap eigenlijk niet waarom ze hem toendertijd nooit officieel hebben uitgebracht. |
|
quote: misschien vonden ze 'em zelf tegenvallen? want ik moet zeggen, heb dat ding al jaaren, maar moet ik dan toch maar weer eens beluisteren. er staat me wel veel "ia soghoth ia soghoth" ofzo bij Oud Vuil. |
|
quote: dat is op al hun cd's wim |
|
heersch. |
|
Er staat een nummer op..... hoe heet die ook al weer.... die heerscht de pan uit (wel niet alleen dat nummer eigenlijk, mar goed...) Ik mis alleen de Lava cd, als iemand die kwijt wilt, dan wil ik hem wel overnemen Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: De plaat zou toendertijd uitkomen op Goreque records, het label van David Vincent, maar omdat ze de nieuwe line up zo veel beter vonden klinken hebben ze de cash in het nieuwe Morbid Angel gestopt. Overigens heb ik Abominations of desolation wel eens gezien als LP release met de inlay van de re-release (Shub-niggurath, the goat with a thousand young) als cover. Ook bestaat er een bootleg met een blauwe, Nocturnus - The key achtige cover met de demo opnamen van deze lp, maar m'n cash was ondertussen al opgegaan... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-06-2002 2:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Azagthoth; later omgedoopt tot The ancient ones. quote: Ik heb em al tijden geleden op een bepaalde server gezet... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-06-2002 1:55] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Al die oude nummers zijn te gek; dat komt onder andere omdat ze van origine o.a. ontzettend beinvloed zijn door Mercyful Fate qua melodieen en in het begin hadden ze een bassist/zanger (Dallas Ward geloof ik) die hoog zong. Verder had het meer 'flair'; bijv het logo was veel uitgebreider met een demon en een vleermuis erbij... Wist je trouwens dat ze Invocation of the continual one van FFttF al speelden (inclusief die geweldige solo ergens in het midden!!!)op hun derde gig ooit? Heb er een bootleg van, daarop staat ook een Slayer cover trouwens. CULT!!!! Ps. Weet iemand alle titels van de Morbid Angel demo's/ releases vóór Abominations of Desolation? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-06-2002 2:25] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: uiteindelijk zijn alle black en deathmetal bands van de eerste lichting bëinvloed door mercyful fate [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 14-06-2002 2:12] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Morbid Angel in ieder geval in grote mate. Welke bands van die eerste black/death lichting hebben trouwens nog meer van die typische Mercyful Fate achtige melodieen/ invloeden? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-06-2002 2:32] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: onslaught Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ah Abominations vind ik erg goed! Hij is veel feller dan de latere albums, bijna black... Ik moet 'm nodig weer eens luisteren, dat wel. Het geluid is alleen net ff te brak voor de CD-speler in mijn auto, als ik op de snelweg zit mis ik teveel |
|
quote: Ja, maar het originele cd-tje staat mooier in mijn cd kastje. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik vind trouwens de versie van "lord of all fevers and plagues" beter op "abomination.."dat komt omdat in deze versie een geweldige middenriff zit die zowaar op een moshriff lijkt. uiterst origineel voor een deathmetalnummer. helaas hebben ze die riff op de latere versie vervangen door een standaard langzame riff. |
|
quote: Persoonlijk vind ik al het MA voortreffelijk; maar nummers als Chapel of Ghouls of Immortal Rites doen me toch altijd meer dan een nummer van Gateways..Minste album van MA blijf ik "Domination" vinden. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Ik heb em gisteren op de kop getikt in een tweedehands CD-winkeltje in Arnhem. Vanochtend in de speler gestopt als wakkermakertje en ik moet zeggen: geweldige plaat. |
|
quote: Cool! heb je die gekocht naar aanleiding van deze topic of wilde je hem toch al wel hebben? |
|
quote: Ik had em gisteren gehaald en las dit topic vanochtend. Puur toeval dus. |
|
quote: niet van de eerste lichting maar toch. bewitched heeft enorm veel gejat bij mijn goden. hard as steel, hot as hell, en flink gespiekt bij MF, dat wel. Oud Vuil. |
|
quote: Heb je nog meer namen als je claimt dat bijna alle death & black bands van de eerste lichting door MF zijn beinvloed? Mij schiet nl. verder geen enkele band te binnen. Webblaster Wim: Bewitched is idd retro, maar afgezien van Blackheim's invloed op de eerste cd vind ik het toch vrij surrogaat. Hetzelfde geldt voor bands als Ritual Carnage & The haunted; retro met te weinig inspitatie... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-06-2002 4:41] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: 'T is een dun kartonnetje dus je ziet er niets van; besides; het gaat toch om de muziek of in dit geval om het uitzoeken van Trey's solo's? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |