IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : morbid angel: abominations of desolation Vorige pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-06-2002 5:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2002 10:15 schreef elessar het volgende:
Ah Abominations vind ik erg goed! Hij is veel feller dan de latere albums, bijna black... ...

Veel feller dan bijv. Altars of Madness? Kun je uitleggen waarin jij die felheid precies ziet? De ouderwetse sfeer zou ik niet fel willen noemen, eerder rauw...misschien bedoel je dat ook...

Hmmm...

Maar waar hoor jij hier muzikaal gezien dan de bijna black metal in?

Blackmetal was vroeger -afgezien van de vocals van Bathory die de Noorse golf later massaal gekopieerd heeft- niet echt een aparte muzikale stijl; blackmetal was gewoon heavy metal (hele oude rock van Black Widow en de metal van Mercyful Fate mag je er ook bij rekenen lijkt me) of deathmetal, allebei met satanische/occulte lyrics...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-06-2002 5:33]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-06-2002 10:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 5:32 schreef Mutilator het volgende:
Maar waar hoor jij hier muzikaal gezien dan de bijna black metal in?

Ik had dat ook reeds geschreven. het komt vooral door de meer underground productie en de schreeuwerige zang. en onthoud dat black-thrash en deathmetal vroeger erg dicht bijeen lagen

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com