IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : EK 2021 Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-06-2021 23:45 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Maar er is nog kans dat al die oranjemeuk uit het straatbeeld verdwijnt?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-06-2021 5:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2021 21:44 schreef Natural Disaster het volgende:
Hoe weet jij dat je Pfizer gaat krijgen?

Dat weet je doorgaans pas als je op de priklokatie bent.
Je zou net zo goed Moderna kunnen krijgen.


Geen idee hoe dat in Nederland is, maar in Belgenland staat dat netjes op je uitnodiging.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 14-06-2021 5:19]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 14-06-2021 6:39 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

+1

Ik krijg BioNTech/Pfizer of Moderna.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-06-2021 6:41 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dus je weet nog niet welke want het is of de een of de ander.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-06-2021 7:56 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

De meeste prikplekken hebben geloof ik een vast vaccin.
Moderna OF Pfizer.
Wat in de brief staat zijn volgens mij gewoon de gebruikte vaccins op basis van je leeftijd.
De rest hangt denk ik van de priklocatie af. En van de aanwezigheid van een bad ass vriezer.

Deventer prikt bijvoorbeeld met Pfizer.

En dan laat ik Astra buiten beschouwing. Die gebruikt de huisart enkel nog voor specifieke groepen mensen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 14-06-2021 8:07]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-06-2021 8:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2021 23:45 schreef XXL het volgende:
Maar er is nog kans dat al die oranjemeuk uit het straatbeeld verdwijnt?


je hebt minstens altijd 1 zeikerd


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 14-06-2021 10:21 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar dat schetste het beeld van een sterk Oranje, goede kansen creerende, wel paar steken in de verdediging die tot tegendoelpunten leidde, maar over t algemeen zeer verdiend gewonnen.


When your people matter, menstrual health matters


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 14-06-2021 10:43 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Ondanks Frons de Boer toch gewonnen, da's fijn.


Hafgufa


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2021 10:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2021 18:34 schreef BenKnuckles het volgende:
Bart, je verwart ZM-posten met HLN-posten. Focus!




SoFord


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2021 10:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2021 10:43 schreef Ravnajuv het volgende:
Ondanks Frons de Boer toch gewonnen, da's fijn.


Die spaart wel een paar zonnebrillen uit op deze manier.


signature


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 14-06-2021 12:19 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Meerdere 'zieken' op het werk. Net carnaval. :')


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-06-2021 12:49 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zowel de mannen als de vrouwen kampioen!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 14-06-2021 12:55 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2021 6:41 schreef Natural Disaster het volgende:
Dus je weet nog niet welke want het is of de een of de ander.
Het ging erom dat het netjes op de uitnodiging stond. Volslagen overbodig natuurlijk, maar zal zijn om wappie nederland tegemoet te komen.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-06-2021 13:11 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2021 10:21 schreef Fusion het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar dat schetste het beeld van een sterk Oranje, goede kansen creerende, wel paar steken in de verdediging die tot tegendoelpunten leidde, maar over t algemeen zeer verdiend gewonnen.


Verdiend gewonnen, en het was leuker om naar te kijken dan ik verwacht had. Veel doelkansen (al ligt dat ook voor een groot deel aan de matige tegenstander). Veel strijdlust en energie in het spel ook. So far, so good.

Aan de andere kant: het zag er gedurende een minuut of 10 wel heel magertjes uit allemaal, met name verdedigend. Als je zo'n fase tegen een 'echte' tegenstander laat gebeuren, word je geknipt en geschoren waar je bij staat. Feitelijk gebeurde dat nu ook al, maar stond Oranje gelukkig 2-0 voor op dat moment waardoor de schade beperkt bleef.

Gezien wat de andere twee ploegen uit de poule op de mat legden hoeft er voor de volgende ronde niet echt gevreesd te worden natuurlijk. Wellicht dat tegen Oostenrijk al wat duidelijker wordt waar dit elftal staat.

België, Italië en zeker ook Engeland vond ik overtuigender uit de startblokken komen, voor wat dat waard is.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2021 13:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Leukste wedstrijd wel om naar te kijken vond ik. Lamme Oekraïners wel, beetje meer conditie en ze hadden minstens een gelijkspel. Niet dat Nederland er een fysieke slag van maakte en toch waren die Oekies al aan het slufferen na 60 minuten met palliatieve passes tot gevolg.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-06-2021 13:20]


signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-06-2021 13:20 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2021 13:11 schreef Negatieveling het volgende:
Gezien wat de andere twee ploegen uit de poule op de mat legden hoeft er voor de volgende ronde niet echt gevreesd te worden natuurlijk. Wellicht dat tegen Oostenrijk al wat duidelijker wordt waar dit elftal staat.


Als we tegen Oostenrijk de diagonale pass van Sabitzer over de 16 blokkeren, hebben ze geen gameplan meer. En Alaba kan in z'n eentje maar zoveel betekenen defensief gezien.

Noord Macedonië heeft wel een paar hanige spelers, zoals Alioski. Hoofd koel houden en blijven voetballen, zou een overwinning zeker moeten stellen. Zeker die ziekenhuisballetjes over de breedte in de verdediging waren praktisch zelfmoordpogingen.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 14-06-2021 13:21]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-06-2021 13:30 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2021 13:20 schreef iPim het volgende:
Als we tegen Oostenrijk de diagonale pass van Sabitzer over de 16 blokkeren, hebben ze geen gameplan meer. En Alaba kan in z'n eentje maar zoveel betekenen defensief gezien.

Noord Macedonië heeft wel een paar hanige spelers, zoals Alioski. Hoofd koel houden en blijven voetballen, zou een overwinning zeker moeten stellen. Zeker die ziekenhuisballetjes over de breedte in de verdediging waren praktisch zelfmoordpogingen.


Nou ja, Oostenrijk heeft ook nog die 'wildcard' van een Arnautovic in de achterzak zitten. Veel onberekenbaarder worden ze niet. Die zal allicht niet in de basis starten, maar toch. Verder is het natuurlijk ook geen wonderploeg, maar het zijn wel bijna allemaal degelijke Bundesliga-spelers waar je je aardig op stuk kunt bijten, zeker ook conditioneel.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-06-2021 13:55 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Die gestoorde Arnautovic is zeker een wildcard, maar daarbuiten zie ik toch weinig dreiging in de aanval van Oostenrijk. Conditioneel zagen ze er gisteren zeker goed uit met goede press, maar het resulteerde niet echt vaak in het terugwinnen van de bal.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 14-06-2021 20:27 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2021 21:44 schreef Natural Disaster het volgende:
Hoe weet jij dat je Pfizer gaat krijgen?

Dat weet je doorgaans pas als je op de priklokatie bent.
Je zou net zo goed Moderna kunnen krijgen.



Hier in België krijg je dat te zien van zodra je bevestigd hebt. En aangezien er op mijn uitnodiging stond dat er 5 weken tussen zat wist ik het dus al ervoor. Want Moderna is 4 weken

En ik moet inderdaad mijn eerste inenting nog krijgen... Staat gepland voor 24 juni


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-06-2021 20:32 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 14 juni 2021 20:27 schreef Steel Jaw het volgende:
Hier in België krijg je dat te zien van zodra je bevestigd hebt. En aangezien er op mijn uitnodiging stond dat er 5 weken tussen zat wist ik het dus al ervoor. Want Moderna is 4 weken

En ik moet inderdaad mijn eerste inenting nog krijgen... Staat gepland voor 24 juni


Moderna is in Belgie dan misschien 4 weken, maar ik spreek uit ervaring dat het in Nederland 5 weken is.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-06-2021 20:40 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Klopt als een zwerende vinger, hier net zo.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-06-2021 20:42 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Basis was ook 4 weken voor Moderna, maar blijkbaar is er ook wel ruimte voor een grotere interval.

https://www.gezondheidsraad.nl/documenten/adviezen/2021/04/12/interval-tussen-de-eerste-en-tweede-vaccinatie



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-06-2021 20:54 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2021 13:55 schreef iPim het volgende:
Conditioneel zagen ze er gisteren zeker goed uit met goede press, maar het resulteerde niet echt vaak in het terugwinnen van de bal.


Is ook zo, maar 'wij' hebben er dan weer een paar lopen die zomaar een bal kunnen inleveren omdat ze een briljante actie in het hoofd maar even niet in de benen hebben.

Direct maar eens kijken of Spanje een beetje indruk weet te maken.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-06-2021 20:57 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2021 12:49 schreef Mark Z het volgende:
Zowel de mannen als de vrouwen kampioen!


Heb je 't nou over het hockey?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-06-2021 19:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2021 9:45 schreef M. het volgende:
Wijnaldum/Depay is idd goed koppel.

ik zei toch, weg met die houthakker


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen