|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb deze wedstrijd niet kunnen zien. Werk en zo. Maar Memphis kwam nu beter tot zijn recht dus? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Weghorst spreekt als karakter veel mensen aan natuurlijk. Weinig talent, maar met hard werken toch steeds aan kunnen haken op baisis van wilskracht, ijver en discipline. Dat is knap (en ook heel erg relateerbaar, of tenminste: het gebrek aan talent is dat). En het is het soort kerel waar je in de laatste 20 minuten, als je met goed spelen niks hebt bereikt, nog eens iets mee kunt afdwingen. De welbekende dommekracht, het breekijzer. Maar om er nu mee in de basis-elf te beginnen? Nee, dat vind ik ook een zwaktebod. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 21-06-2021 22:05] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
het is wel duidelijk nu nog nooit iemand zien liggen in een muur trouwens, maar ik kijk ook alleen landenvoetbal Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zal in Hongarije misschien wel niet eens mogen. Ziet er toch wat verdacht uit, dat muurliggen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Boven op elkaar liggen na een doelpunt mag er in ieder geval niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mannen horen niet bovenop elkaar te liggen als man en vrouw Mag niet. Maar goed, net samenvatting gekeken. Die eerste grote kans van Macedonie, die buitenspel volgens de scheidsrechter, kweenie, vond t niet echt superduidlijk buitenspel, had t doelpunt ook zomaar kunnen laten staan. En dan die kans van hen op de paal. Het had zomaar heel anders kunnen lopen deze uitslag. Laten we hopen dat ze tegen sterkere ploegen sterker spelen When your people matter, menstrual health matters |
|
Wacht maar nu Hongarije binnenkort moet spelen in een "gay-gekleurd" stadium. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Wasda? Belgiejuh wij gaan jullie opeten jonguh! When your people matter, menstrual health matters |
|
Toch niet dan . Gemiste kans. Bizar dat iemands seksuele voorkeur een politiek aspect zou zijn. https://sporza.be/nl/2021/06/22/uefa-geeft-geen-groen-licht-voor-regenboogkleuren-op-stadion-in-munchen~1624351146609/?linkId=sporza%7Cvrtnws%7C%2Fnl%7Cteaser The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
nou, heb jij die rechtse nationale partijen al eens horen praten over LGBTQ rechten? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Spijtig genoeg maken zij er een politiek ding van en trekken ze zomaar eventjes de vergelijking met het Nazisme in Duitsland The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Die braadworst moet er gewoon uit, anders gaat hij malen. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote: Portugal 4 jaar geleden, kijk even terug hoe die het toernooi zijn doorlopen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ga ik doen. Wellicht doel je op veel mazzel en/of lelijk voetbal? Ach, was t niet Cruyff of e.o.a. Ajax trainer die zij "geluk dwing je af?" winnen is winnen When your people matter, menstrual health matters |
|
net net net door in de poulefase als 3de Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Groepsfase 1-1 Ijsland 0-0 Oostenrijk 3-3 Hongarije 1/8 1-0 Kroatië 1/4 1-1 Polen 1/2 2-0 Wales finale 1-0 Frankrijk Dus weinig winnen zoals je ziet. Zelfs na de groepsfase niet alles gewonnen binnen 120 min. Gedrocht van finale ook, weet het nog Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zou me niks verbazen als we ze weer eens tegenkomen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Schandalig! Uit protest kijk ik vanavond alleen maar naar de wedstrijden die om 21:00 gespeeld worden. |
|
Ik doe mee met het protest en kijk geen enkele foebalwedstrijd dit EK. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Want? Jouw bijnaam is Daley Blind. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Vooral omdat foebal iets voor stumperds is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Het eeuwige Portugal, bedoel je? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Want: De grootste stumperd ben jij? N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Dat lijkt me onwaarschijnlijk gezien ik geen foebal kijk. Ik zit dus iets lager op de stumperdladder. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |