IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : EK 2021 Vorige pagina | Volgende pagina
Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-06-2021 21:36 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2021 19:10 schreef M. het volgende:
ik zei toch, weg met die houthakker


Heb deze wedstrijd niet kunnen zien. Werk en zo. Maar Memphis kwam nu beter tot zijn recht dus?



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-06-2021 22:01 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nou ja weer een goal en een assist. En wat gevaarlijker. Maar Memphis/Wijnaldum kunnen elkaar gewoon goed vinden over het algemeen, en met Malen erbij werd het nog veel gevaarlijker. Die houthakker van een Weghorst werkt weliswaar keihard maar ik vind het bijzonder inefficiënt.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-06-2021 22:05 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Weghorst spreekt als karakter veel mensen aan natuurlijk. Weinig talent, maar met hard werken toch steeds aan kunnen haken op baisis van wilskracht, ijver en discipline. Dat is knap (en ook heel erg relateerbaar, of tenminste: het gebrek aan talent is dat). En het is het soort kerel waar je in de laatste 20 minuten, als je met goed spelen niks hebt bereikt, nog eens iets mee kunt afdwingen. De welbekende dommekracht, het breekijzer. Maar om er nu mee in de basis-elf te beginnen? Nee, dat vind ik ook een zwaktebod.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 21-06-2021 22:05]



spectre
Usericon van spectre
Posted 21-06-2021 22:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

het is wel duidelijk nu

nog nooit iemand zien liggen in een muur trouwens, maar ik kijk ook alleen landenvoetbal


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-06-2021 22:18 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2021 22:10 schreef spectre het volgende:
het is wel duidelijk nu

nog nooit iemand zien liggen in een muur trouwens, maar ik kijk ook alleen landenvoetbal


Zal in Hongarije misschien wel niet eens mogen. Ziet er toch wat verdacht uit, dat muurliggen.



spectre
Usericon van spectre
Posted 22-06-2021 9:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Boven op elkaar liggen na een doelpunt mag er in ieder geval niet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-06-2021 9:49 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Mannen horen niet bovenop elkaar te liggen als man en vrouw Mag niet.

Maar goed, net samenvatting gekeken. Die eerste grote kans van Macedonie, die buitenspel volgens de scheidsrechter, kweenie, vond t niet echt superduidlijk buitenspel, had t doelpunt ook zomaar kunnen laten staan. En dan die kans van hen op de paal. Het had zomaar heel anders kunnen lopen deze uitslag. Laten we hopen dat ze tegen sterkere ploegen sterker spelen


When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-06-2021 10:41 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Wacht maar nu Hongarije binnenkort moet spelen in een "gay-gekleurd" stadium.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-06-2021 10:44 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Wasda?

Belgiejuh wij gaan jullie opeten jonguh!


When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-06-2021 11:14 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-06-2021 11:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nou, heb jij die rechtse nationale partijen al eens horen praten over LGBTQ rechten?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-06-2021 11:51 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Spijtig genoeg maken zij er een politiek ding van en trekken ze zomaar eventjes de vergelijking met het Nazisme in Duitsland


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 22-06-2021 12:30 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht


Die braadworst moet er gewoon uit, anders gaat hij malen.


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-06-2021 13:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 9:49 schreef Fusion het volgende:
Mannen horen niet bovenop elkaar te liggen als man en vrouw Mag niet.

Maar goed, net samenvatting gekeken. Die eerste grote kans van Macedonie, die buitenspel volgens de scheidsrechter, kweenie, vond t niet echt superduidlijk buitenspel, had t doelpunt ook zomaar kunnen laten staan. En dan die kans van hen op de paal. Het had zomaar heel anders kunnen lopen deze uitslag. Laten we hopen dat ze tegen sterkere ploegen sterker spelen


Portugal 4 jaar geleden, kijk even terug hoe die het toernooi zijn doorlopen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-06-2021 14:16 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ga ik doen. Wellicht doel je op veel mazzel en/of lelijk voetbal? Ach, was t niet Cruyff of e.o.a. Ajax trainer die zij "geluk dwing je af?" winnen is winnen


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-06-2021 15:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

net net net door in de poulefase als 3de


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-06-2021 15:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Groepsfase
1-1 Ijsland
0-0 Oostenrijk
3-3 Hongarije

1/8
1-0 Kroatië

1/4
1-1 Polen

1/2
2-0 Wales

finale
1-0 Frankrijk

Dus weinig winnen zoals je ziet. Zelfs na de groepsfase niet alles gewonnen binnen 120 min.

Gedrocht van finale ook, weet het nog


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-06-2021 15:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Zou me niks verbazen als we ze weer eens tegenkomen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-06-2021 15:50 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 11:14 schreef PandroidJack het volgende:
Toch niet dan . Gemiste kans. Bizar dat iemands seksuele voorkeur een politiek aspect zou zijn.

https://sporza.be/nl/2021/06/22/uefa-geeft-geen-groen-licht-voor-regenboogkleuren-op-stadion-in-munchen~1624351146609/?linkId=sporza%7Cvrtnws%7C%2Fnl%7Cteaser


Schandalig!
Uit protest kijk ik vanavond alleen maar naar de wedstrijden die om 21:00 gespeeld worden.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-06-2021 16:03 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik doe mee met het protest en kijk geen enkele foebalwedstrijd dit EK.




Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 22-06-2021 16:17 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 16:03 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik doe mee met het protest en kijk geen enkele foebalwedstrijd dit EK.





Want? Jouw bijnaam is Daley Blind.


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-06-2021 17:50 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Vooral omdat foebal iets voor stumperds is.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-06-2021 18:03 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 15:46 schreef spectre het volgende:
Zou me niks verbazen als we ze weer eens tegenkomen


Het eeuwige Portugal, bedoel je?



WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 22-06-2021 18:20 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 17:50 schreef Natural Disaster het volgende:
Vooral omdat foebal iets voor stumperds is.




Want: De grootste stumperd ben jij?


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-06-2021 18:24 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dat lijkt me onwaarschijnlijk gezien ik geen foebal kijk.

Ik zit dus iets lager op de stumperdladder.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen