|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: idd, bij de Oude Markt, goei café Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:dat aan den oude markt jaja Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: DAT noem ik nog eens een idee, lekker centraal gelegen (en niet ver voor mij ) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: een een mooie locatie, Leuven is een mooie stad, laten we enkel hopen (mocht het daar door gaan) dat ze de muziek in het café dernaasr hun f**king muziek eens niet zo luid zetten. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hoe? Bedoelen jullie The Place? Dat bestaat toch niemeer...? |
|
quote: de naam is veranderd en het is nog steeds een metalcafé hoor Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Mmh steeds meer stemmen voor t RockCafé in Leuven, cewl! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
tis mij allemaal gelijk zolang als het maar niet in het uiterste puntje van limburg is |
|
quote:Da's klap zie! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik zie dat er al aardig wat reactie is gekomen. Dat pleziert mij enigzins. Leuven? Tja, waarom niet? Ik moet wel bekennen dat ik niks weet zijn in Leuven. Ik zal moeten vertrouwen op de brede kennis van Beli inzake (metal)café's. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Weet ik er dan meer van dan jou? Fijn dat te weten P.S. Dat programma is opgenomen hoor zondagavond. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 12-11-2002 18:13] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik dacht dat jij dat Metalcafé kende in Leuven. Niet? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: klopt, heb er al een stuk of zesch keer gezeten, wanneer ik er ben bezoek ik het steeds. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Waarom ook niet, als het enigszins betaalbaar is kom ik ook wel ff langs. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik ben zelf ook maar een arme student, dus... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Maar ik kom uit Rotterdam Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik en beli hebben ook al eens zitten praten over een meeting in oostende. En het grootste probleem was eigenlijk slaping. Maar in plaats van de BBQ hadden we gedacht om een andere zaal te nemen. Hoewel ik nu de BBQ een beter idee vind Over afstand heb ik ook nooit moeilijk gedaan. Hoeveel kilometer was het weer naar de meeting in Ede iron glory Kweet enkel nog dat we 4 uur gereden hebben. Het enig probleem dat ik heb is dat ik de zondag altijd moet werken. Dus dat ik de zaterdagavond alweer naar huis moet. Anders was ik wel naar het ZM-fest gekmen ook |
|
quote: o... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
inderdaad in de regionen van oostende zou et ideaal zijn , in de BBQ nog idealer , alst ier in de buurt is kommek zeker af , ma alsk geen vervoer en , en tis te verre , ja dan gaak tmoetn loaten schieten , nuja junder moen mo zien ee |
|
mischien het topictitel veranderen in meeting oostende, wil een lieve mod dat even doen voor ons |
|
't Is niet eens zeker dat het in Oostende is, kieken. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Oostende, pfff.... dat wordt waarschijnlijk een Vlaamse meeting idd . |
|
quote: Oostende zou leuk zijn, maar niet erg solidair tegenover onze Nederlandse vrienden. Ik opteer dan ook voor iets centraler / dichter bij de grens. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Welnu, als je hem in Oostende wil houden, moet je hem in Oostende houden! Maar dan zal ik er waarsch. niet bij zijn, in ieder geval. In Antwerpen misschien wel. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |