|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Okay, dan neem ik komkommers en paprika's mee . |
|
quote: Dan is Antwerpen de uitgelezen bestemming, en een mooie stad ook, ik opteer voor Antwerpen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Antwerpen lijkt me idd de fairste plaats.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
prachtig nu hof ter loo afhuren Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:the BBQ is café, geen restaurant |
|
Noem een tijd, noem een datum en ik zal kijken of ik er zal zijn. Wel tof, nogmaals een meeting in België en weer al die Hollanders claimen dat ze er gaan zijn... Nou, dat hebben we geweten, de vorige keer! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zou anders wel tof zijn als er ook ergens gekookt kan worden.. Niet? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:7 December, ZMMeeting op de mosselsouper in Tielt Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Hela, 7 december allen naar Cruachan, Thyrfing en Shadowbreed ja Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Dat zou dan de 1ste meeting zijn waar ik aanwezig ben, en dan komt de rest niet Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: My thoughts *subliminale dwangpraat: "LEUVEN,LEuven,Leuven,Leu..."* [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 13-11-2002 8:02] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hm, Antwerpen lijkt mij erg fair. Ik kijk alvast uit naar een lokatie in AAntwerpen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:ik kom waarschijnlijk wel af, tot wanneer lopen de inschrijvingen Ik moet wel de zondag gaan werken. Maar met de trein ben ik wel vroeg terug thuis zeker |
|
Als het een beetje normaal te bereiken is met de trein (vanaf Rotterdam) en ik kan ergens blijven slapen, dan ben ik van de partij. Erewoord! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik, als Nederlander, stem voor Leuven. Dan heb ik tenminste overnachting...(zus) |
|
De beslissing is gevallen! Het wordt... Antwerpen. Da's vanuit Nederland makkelijk met de trein te bereiken en het ligt ook voor Belgen vrij centraal. Antwerp it is! Beli of ikzelf melden zo spoedig mogelij datum en plaats. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Haaa...da's tof!Misschien laat ik me daar dan ook eens zien... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Mooi, da's bijna 3 kwartier dichter bij dan Gent. Count me in, als ik het kan redden! (Vrij krijgen met werk is lastig.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Irish Pub, Groenplaats enal!!! Niet dat ik eigenlijk van plan ben om te komen, maar soit [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 15-11-2002 23:24] |
|
quote: ik wel, om te eten voor avond en een lekkere Guinness te drinken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Eten in een Irish Pub.. Als dat maar goed afloopt.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Oja! Eten in Irish Pubs is meestal héél lekker Ohhh, en Baileys Irish Coffee erna... Misschien kom ik toch wel... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 16-11-2002 2:57] |
|
quote:Via de site, reserveer maar, is geen prob! EN Mislyd komt ook schaaldiertjes eten? euh ontopic: als't in A'pen is kan ik nog vier man meepakken die op de weg van kortrijk nr A'pen wonen [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 16-11-2002 12:45] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
MIJ MIJ MIJ!!! Nuja, als ik kom of course... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |