![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Die cue file heb je toch helemaal niet nodig? Je kunt gewoon die iso file openen en branden, ik doe het altijd zo? ![]() |
|
Hm, dat is mij om de een of andere reden nooit gelukt (of wellicht heb ik het nooit geprobeerd). Kan dat, gewoon .bin-files met Nero openen? Damn, dat is wel belachelijk simpel. Welnu, ik zal het later nog eens proberen, als het weer eens nodig is om een isootje te branden. ![]() |
|
nvt [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 19-06-2002 16:07] ![]() |
|
Ja, zo simpel is het idd ![]() ![]() |
|
quote: Heb je Vampire Masquerade dan ook gebrand gekregen? Ik krijg een incorrect que sheet melding... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Is er hier iemand die het voor elkaar heeft gekregen om: Easy cd creator 5 platinum te draaien op windows XP , zonder errors... ? ![]() |
|
quote: wat je moet doen is de .cue openen in notepad en zorgen dat de path in de cue sheet verwijdert wordt en alleen de filename er staat, vervolgens moet zowel de .cue als .bin in dezelfde dir staan en dan moet het goed gaan "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Euh, die zit toch standaard nu bij XP. Nero is stukken beter trouwens. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: "Easy CD creator has a known compatibility proplem with this version of Windows" Ik heb al een jaar geen cd-brander meer dus... this user is dead ![]() |
|
... branden anderen kopietjes voor je? zelf heb ik een jaar of 4 a 5 nero gebruikt. altijd problemen met spellen branden. heb nu sinds een half jaar easy cd creator en die bevalt me uitermate goed! Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ik denk het ![]() Ik kan met nero gewoon kiezen voor write image en dan een cue bestand selecteren. ![]() |
|
quote: Je kan anders ook Fireburner gebruiken, speciaal voor iso's te bakken "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: ik gebruikte dat ding toch zelden ... middeleeuwse dat het is ![]() this user is dead ![]() |
|
quote: Nope.. standaard is 'Easy cd creator BASIC', die mist een hoop functies.. je kan er prima audio enzo mee branden, maar als je een vcd'tje wil maken, met menu / chapters, etc. dan heb je toch iets heftigers nodig (bijv. de 'platinum' versie) ![]() |
|
quote:branden met Alcohol 120% misschien? Alcohol immiteerd een station zo dat je OS denkt dat het een cd is die je gewoon kan branden. En het je kan de ISO benaderen met Alcohol. ![]() |
|
Om met de tijd mee te gaan, maar even een vraag over dvd's branden in dit topic. Mijn huisgenoot heeft nu Nero Vision Express 3, wat er erg tof uitziet en chapters, menu's en nog veel meer op dvd's kan zetten. Ik ben wel toe aan een nieuw programma als dit om dvd's mee te branden, maar zijn er nog betere programma's om dit te doen? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-11-2005 12:25] ![]() |
|
dvdshrink Suck my piss ![]() |
|
Maar dat programma kan geen menu's, hoofdstukken en dat soort dingen maken toch? ![]() |
|
niet echt nee. maar je kan wel rippen en daarna in nero menu's editen. http://www.doom9.org/index.html?/mpg/dvdshrink31-main.htm (volgens mij) Suck my piss ![]() |
|
Een programma om mee te kopieëren kan ik ook wel gebruiken, maar het is niet wat ik bedoelde. ![]() ![]() |
|
quote: Als je rustig bezig gaat kom je er achter dat je te moeilijk denkt :p Suck my piss ![]() |
|
Maar het is toch handig om meerdere films op een dvd te zetten en er een menu bij te hebben en hoofdstukken over te kunnen slaan? ![]() |
|
zeer zeker! Eerst rippen en editen qwa hoofdstukken in DVDshrink. Daarna menu's maken in nero en fikken die zooi. Ik heb een oude versie van Nero. Maar met dat vision expres moet je menu;s kunnen maken. Suck my piss ![]() |
|
Ik weet niet of Nero het ook goed kan rippen, maar verder zou alles moeten lukken met alleen Vision Express. Ik zag net dat er ook al een derde versie uit is. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |