![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
lol succes! Suck my piss ![]() |
|
Ik ga mijn best doen! ![]() |
|
Geen idee maar je kunt die info vast wel vinden op de fora van cdfreaks.com of videohelp.com ![]() |
|
Okay, ga ik daar even loeren ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ik kan mij om een vage reden niet registreren op het forum van cdfreaks.. zucht. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ik heb net ff weer geprobeerd om me te registreren maar ik blijk me in een ver verleden al reeds te hebben geregistreerd ("this e-mail is already in use blabla"). Zo op het eerste gezicht ging het prima. Het is wel een erg drukbezochte forum dus verzin een hele vage username ofzo. ![]() |
|
Nee het zit anders.. Ik krijg geen activeringscode van ze ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ik wil MP3's op een DVD knallen. Welk progje? ![]() |
|
Bedoel je gewoon de MP3's los op een DVD+R? Gewoon met hetzelfde progje waarmee je CDR's mee brandt. Nero in mijn geval. ...of bedoel je de MP3's "uitpakken" zoals men dat doet als men "normale" muziek-CD's wil maken? Dat lukt niet met een DVD. Tenzij je zo'n peperdure DVD-A-speler hebt en ik ken geen programma's die DVD-A's kunnen branden. ![]() |
|
Kan met Nero allee gaye mini dvd's fikkn/. ![]() |
|
Mini-DVD's? ![]() Die kleine schijfjes van 8cm diameter? Euh, ik neem aan dat je een degelijke DVD-brander in je comp hebt zitten dus òf je programma is fscked òf je brander (die dus aan de progsel meldt dat 'ie alleen de kleintjes kan branden om 1 of andere vage reden; branderfirmware??) ![]() |
|
Gelukt! Met Cheetahdinges. Zelf helemaal alleen gedoan. ![]() Voor mij is dat iets ja. Het is een DVD-RW en ik kan er gewoon neue nummers bijknallen. Er staan er nu 30 op, 215 mb van fr kleine 9 [dual layer]. Heersch! ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |