IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Cd´s / DVD´s branden Vorige pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-11-2005 12:31 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

lol

succes!

Suck my piss

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-11-2005 12:32 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik ga mijn best doen!

spectre
Usericon van spectre
Posted 23-01-2007 13:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik zoek een programma waarmee ik voor Index 1 (start cd) kan branden. Iemand bekend met een proggie wat dat kan?

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 23-01-2007 13:24 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Geen idee maar je kunt die info vast wel vinden op de fora van cdfreaks.com of videohelp.com

spectre
Usericon van spectre
Posted 23-01-2007 13:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Okay, ga ik daar even loeren

spectre
Usericon van spectre
Posted 23-01-2007 13:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik kan mij om een vage reden niet registreren op het forum van cdfreaks.. zucht.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 23-01-2007 14:34 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ik heb net ff weer geprobeerd om me te registreren maar ik blijk me in een ver verleden al reeds te hebben geregistreerd ("this e-mail is already in use blabla").
Zo op het eerste gezicht ging het prima.
Het is wel een erg drukbezochte forum dus verzin een hele vage username ofzo.

spectre
Usericon van spectre
Posted 23-01-2007 14:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nee het zit anders.. Ik krijg geen activeringscode van ze

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-01-2007 15:07 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik wil MP3's op een DVD knallen. Welk progje?

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 23-01-2007 15:17 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Bedoel je gewoon de MP3's los op een DVD+R?
Gewoon met hetzelfde progje waarmee je CDR's mee brandt.
Nero in mijn geval.
...of bedoel je de MP3's "uitpakken" zoals men dat doet als men "normale" muziek-CD's wil maken? Dat lukt niet met een DVD. Tenzij je zo'n peperdure DVD-A-speler hebt en ik ken geen programma's die DVD-A's kunnen branden.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-01-2007 15:19 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Kan met Nero allee gaye mini dvd's fikkn/.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 23-01-2007 15:23 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Mini-DVD's?
Die kleine schijfjes van 8cm diameter?
Euh, ik neem aan dat je een degelijke DVD-brander in je comp hebt zitten dus òf je programma is fscked òf je brander (die dus aan de progsel meldt dat 'ie alleen de kleintjes kan branden om 1 of andere vage reden; branderfirmware??)

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-01-2007 15:36 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Gelukt! Met Cheetahdinges. Zelf helemaal alleen gedoan.
Voor mij is dat iets ja.
Het is een DVD-RW en ik kan er gewoon neue nummers bijknallen. Er staan er nu 30 op, 215 mb van fr kleine 9 [dual layer]. Heersch!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com