|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
eerste aankondigen zijn gemaakt: |
|
Primitive Man, fuck, die wil ik zooooo graag een keer zien. Verder ken ik vooral niets maar dat is meestal zo haha. |
|
Nothing! Lamp of Murmuur! GGGOLDDD! Alcest en Solstafir met Svartir Sandar zijn ook leuk... |
|
Ga jij? Ik heb er wel zin in! Blij met Blak Saagan, The Holy Family en Ulver. |
|
Siked voor Divide and Dissolve. Verder mwah. Sowieso aanwezig. |
|
Ticket nog van 2020 dus sowieso erbij! Prima eerste namen. |
|
quote: Full of Hell/Nothing, Ulver, benieuwd or Gold niet meer kut is, Russian Circles, Dödsrit, Primitive Man, Lamp of Murmuur, James Kent (Perturbator) met Johannes Persson (Cult of Luna), Vile Creature met Bismuth... Al een aardige lijst mooie dingen, alleen nog geen echt grote klapper (voor mij). Nou ja, Ulver misschien, maar dat nieuwe album nog niet geluisterd en die gaan ze spelen. Mis dat festival wel qua sfeer, en meestal loop je toch tegen allerlei geweldigs aan wat je niet verwacht had, en vallen een deel van de dingen die je sowieso wil zien tegen Denk dat ik wel een ticket scoor, zit alleen met wat persoonlijke dingen waardoor ik tzt mogelijk alsnog m'n ticket verpats. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-10-2021 19:16] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Een combo van Nothing met Full of Hell. Daar ben ik wel benieuwd naar. |
|
Van wat ik ken vooral aardig tot goed met Trialogos als uitschieter en de rest van de psych ook leuk. Drijf in Roadburn toch al een aantal jaren steeds verder af van wat ze boeken qua de meer post achtige dingen maar word meestal wel goed gecompenseerd. Hoop ook beetje dat Slaegt en Malokarpatan ook begin zijn voor wat meer metal metal. Tussen zo veel psych en allemaal andere vage dingen is zon frisse appel eigenlijk extra lekker. |
|
Toch een aantal dingen waar ik benieuwd naar ben, maar Svartir Sandar is toch wel de uitschieter voor mij. |
|
Lustmord komt op zaterdag, maar ik kan die dag niet . The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Feestje gaat toch niet door, lijkt me. Sowieso vind ik het persoonlijk te overmoedig om ook bands van buiten Europa te boeken. Als het aan mij had gelegen had ik een afgeslankte variant georganiseerd voor volgend jaar met alleen bands uit (West) Europa. Veel grotere haalbaarheid, lijkt mij. Maar goed, ik ben geen organisator/boeker, goddank. |
|
Nou had ik het effe goed mis. Zin in! |
|
Dag 1 zit erop, zo op het fietsje stappen voor dag 2. Tot zover; +++ The Bug ft. Flogan & Logan (Godverdomme wat was dit tering hard hey) ++ Forndom (Hele mooie act om het festival mee te openenen Year of No Light (Mokertje vet, as usual) + 40 Watt Sun (Ik had er meer van verwacht, viel me oprecht een beetje tegen) Fagelle (Lingua Ignota, maar dan wel tof) - Vile Creature & Bismuth (Nog een paar keer samen oefenen was geen verkeerd idee geweest) --- 013 is 013 niet meer. Heel onpersoonlijk geworden. Puur profit machine geworden. Is natuurlijk logisch, want dat is het doel, maar het ligt er nu wel heel dik bovenop. Kan me ook heel goed vinden in het feit dat vrijwilligers massaal weglopen. Verder de prijzen. Echt heel matig. 5,50 euro voor een 0,4 litertje Bavaria, 16,50 voor een cheesburger en wat frietjes. Matige dingen, maar goed. |
|
Jij zult als bezoeker toch echt de covidcrisis moeten gaan compenseren hoe teleurstellend dat ook voor je mag zijn. Gevolg, je betaalt meer voor 'minder'. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Holy ripoff, Batman. Betalen is onontkommbaar en op zich ook niet erg, maar laat er dan ook kwaliteit tegenover staan. Over de burger en frietjes kan ik niet oordelen, maar vijfenhalve euro voor 0,4 liter ducking Bavara is vrij ernstig. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Kwaliteit was prima hoor, maar echt niet zoveel geld waard. En ik snap het, corona, ammal moeilijk en dat geld moet ergens terug gewonnen worden, mja. Is lastig ENNIEWEE dag 2 en 3 klaar. Toffe shows gezien van James Kent & Johannes Person, Zetra, Wiegedood, Alcest, Amnesia Scanner, Health, Dödsrit & Kanga. De laatste gaf een redelijk 'enerverende' show. Verder 50 minuten staan janken bij de secret show van Patrick Walker in de Paradox. Dat maakte de hele show van 40 Watt Sun donderdag goed. De akoestische versie van 'Restless' deed iets met alle aanwezigen, dat was heel duidelijk. Verder viel Divide & Dissolve behoorlijk tegen. De plaat die ze vorig jaar uitbrachten vind ik schitterend, maar live klonk het meer alsof ze maar wat aan het sjouwen waren. Verder bestond de show voor de helft uit linkse woke lege statements, want 'white supremacy kan echt niet'. Zeker waar en als je die statements wil maken, prima. Maar doen dan voor de rest een beetje je best. Dadelijk laatste dag. Vooral siked voor Alkerdeel & Mandy, Indiana. Joe! |
|
Het grootste pluspunt van Roadburn dit jaar waren de kaartjes die voor dumpprijzen op TicketSwap werden verkocht. En verder genoten van Warhorse op de vrijdag. |
|
Zo te horen weinig aan gemist. Jammer hoe een festival in zo'n niche- en liefhebbers-genre in de loop der jaren toch door commercie aangetast wordt. Ik was er jaren geleden voor het laatst en vond de prijs-kwaliteit verhouding toen al compleet zoek. Dan 10 keer liever de kleinere festivals zoals Desertfest en Into the void. Zou die laatste mogelijk niet gereanimeerd worden? Dat gerucht hoorde ik. |
|
Into the Void gaat inderdaad weer terugkomen. Dat is goed nieuws, want er is wel een gat (/void) ontstaan dat het festival prima kan invullen. |
|
Zijn er grote, meerdaagse festivals die na jaren nog precies hetzelfde zijn als in den beginne? Roadburn is misschien de Netflix van een bepaald genre. Als Roadburn kutter wordt, en Into the Void daarom steeds groter en drukker wordt, dan is over een tijdje Into the Void gewoon kut. We zijn klaar |
|
quote: Ah dat is echt fantastisch nieuws!!! |
|
quote: Euhhhh |
|
Ik tik van de week nog wel een verslagje. Het was een fantastisch weekend. |
|
quote: Nice. bub |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |