IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Roadburn 2022
tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 26-10-2021 20:52 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

eerste aankondigen zijn gemaakt:

Snaack
toen zei die hengel KRAK
Usericon van Snaack
Posted 26-10-2021 21:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Primitive Man, fuck, die wil ik zooooo graag een keer zien. Verder ken ik vooral niets maar dat is meestal zo haha.

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 27-10-2021 10:01 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Nothing!
Lamp of Murmuur!
GGGOLDDD!

Alcest en Solstafir met Svartir Sandar zijn ook leuk...

Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-10-2021 14:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2021 21:15 schreef Snaack het volgende:
Primitive Man, fuck, die wil ik zooooo graag een keer zien. Verder ken ik vooral niets maar dat is meestal zo haha.

Gewoon gaan!

Quis moderabat ipsos moderatores?

zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 27-10-2021 15:09 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Ga jij?

Ik heb er wel zin in! Blij met Blak Saagan, The Holy Family en Ulver.

One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 27-10-2021 17:59 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Siked voor Divide and Dissolve.

Verder mwah.

Sowieso aanwezig.

Northward
Usericon van Northward
Posted 27-10-2021 18:48 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ticket nog van 2020 dus sowieso erbij!

Prima eerste namen.

Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-10-2021 19:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2021 15:09 schreef zodiac lung het volgende:
Ga jij?

Ik heb er wel zin in! Blij met Blak Saagan, The Holy Family en Ulver.

Full of Hell/Nothing, Ulver, benieuwd or Gold niet meer kut is, Russian Circles, Dödsrit, Primitive Man, Lamp of Murmuur, James Kent (Perturbator) met Johannes Persson (Cult of Luna), Vile Creature met Bismuth...

Al een aardige lijst mooie dingen, alleen nog geen echt grote klapper (voor mij). Nou ja, Ulver misschien, maar dat nieuwe album nog niet geluisterd en die gaan ze spelen. Mis dat festival wel qua sfeer, en meestal loop je toch tegen allerlei geweldigs aan wat je niet verwacht had, en vallen een deel van de dingen die je sowieso wil zien tegen

Denk dat ik wel een ticket scoor, zit alleen met wat persoonlijke dingen waardoor ik tzt mogelijk alsnog m'n ticket verpats.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-10-2021 19:16]

Quis moderabat ipsos moderatores?

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-10-2021 19:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Een combo van Nothing met Full of Hell. Daar ben ik wel benieuwd naar.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 28-10-2021 22:38 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

Van wat ik ken vooral aardig tot goed met Trialogos als uitschieter en de rest van de psych ook leuk.

Drijf in Roadburn toch al een aantal jaren steeds verder af van wat ze boeken qua de meer post achtige dingen maar word meestal wel goed gecompenseerd. Hoop ook beetje dat Slaegt en Malokarpatan ook begin zijn voor wat meer metal metal. Tussen zo veel psych en allemaal andere vage dingen is zon frisse appel eigenlijk extra lekker.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 29-10-2021 12:59 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Toch een aantal dingen waar ik benieuwd naar ben, maar Svartir Sandar is toch wel de uitschieter voor mij.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com