IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Roadburn 2022 Volgende pagina
tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 26-10-2021 20:52 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

eerste aankondigen zijn gemaakt:






Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-10-2021 21:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Primitive Man, fuck, die wil ik zooooo graag een keer zien. Verder ken ik vooral niets maar dat is meestal zo haha.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 27-10-2021 10:01 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Nothing!
Lamp of Murmuur!
GGGOLDDD!

Alcest en Solstafir met Svartir Sandar zijn ook leuk...



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-10-2021 14:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2021 21:15 schreef Snaack het volgende:
Primitive Man, fuck, die wil ik zooooo graag een keer zien. Verder ken ik vooral niets maar dat is meestal zo haha.

Gewoon gaan!


I wish I was a butterfly


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 27-10-2021 15:09 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Ga jij?

Ik heb er wel zin in! Blij met Blak Saagan, The Holy Family en Ulver.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 27-10-2021 17:59 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Siked voor Divide and Dissolve.

Verder mwah.

Sowieso aanwezig.


Northward
Usericon van Northward
Posted 27-10-2021 18:48 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ticket nog van 2020 dus sowieso erbij!

Prima eerste namen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-10-2021 19:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2021 15:09 schreef zodiac lung het volgende:
Ga jij?

Ik heb er wel zin in! Blij met Blak Saagan, The Holy Family en Ulver.

Full of Hell/Nothing, Ulver, benieuwd or Gold niet meer kut is, Russian Circles, Dödsrit, Primitive Man, Lamp of Murmuur, James Kent (Perturbator) met Johannes Persson (Cult of Luna), Vile Creature met Bismuth...

Al een aardige lijst mooie dingen, alleen nog geen echt grote klapper (voor mij). Nou ja, Ulver misschien, maar dat nieuwe album nog niet geluisterd en die gaan ze spelen. Mis dat festival wel qua sfeer, en meestal loop je toch tegen allerlei geweldigs aan wat je niet verwacht had, en vallen een deel van de dingen die je sowieso wil zien tegen

Denk dat ik wel een ticket scoor, zit alleen met wat persoonlijke dingen waardoor ik tzt mogelijk alsnog m'n ticket verpats.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-10-2021 19:16]


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-10-2021 19:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Een combo van Nothing met Full of Hell. Daar ben ik wel benieuwd naar.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 28-10-2021 22:38 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

Van wat ik ken vooral aardig tot goed met Trialogos als uitschieter en de rest van de psych ook leuk.

Drijf in Roadburn toch al een aantal jaren steeds verder af van wat ze boeken qua de meer post achtige dingen maar word meestal wel goed gecompenseerd. Hoop ook beetje dat Slaegt en Malokarpatan ook begin zijn voor wat meer metal metal. Tussen zo veel psych en allemaal andere vage dingen is zon frisse appel eigenlijk extra lekker.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 29-10-2021 12:59 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Toch een aantal dingen waar ik benieuwd naar ben, maar Svartir Sandar is toch wel de uitschieter voor mij.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-12-2021 9:04 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Lustmord komt op zaterdag, maar ik kan die dag niet .


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 23-12-2021 9:43 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Feestje gaat toch niet door, lijkt me.

Sowieso vind ik het persoonlijk te overmoedig om ook bands van buiten Europa te boeken. Als het aan mij had gelegen had ik een afgeslankte variant georganiseerd voor volgend jaar met alleen bands uit (West) Europa. Veel grotere haalbaarheid, lijkt mij.

Maar goed, ik ben geen organisator/boeker, goddank.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 19-04-2022 20:33 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Nou had ik het effe goed mis.

Zin in!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 22-04-2022 11:41 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Dag 1 zit erop, zo op het fietsje stappen voor dag 2. Tot zover;

+++
The Bug ft. Flogan & Logan (Godverdomme wat was dit tering hard hey)

++
Forndom (Hele mooie act om het festival mee te openenen
Year of No Light (Mokertje vet, as usual)

+
40 Watt Sun (Ik had er meer van verwacht, viel me oprecht een beetje tegen)
Fagelle (Lingua Ignota, maar dan wel tof)

-
Vile Creature & Bismuth (Nog een paar keer samen oefenen was geen verkeerd idee geweest)

---
013 is 013 niet meer. Heel onpersoonlijk geworden. Puur profit machine geworden. Is natuurlijk logisch, want dat is het doel, maar het ligt er nu wel heel dik bovenop. Kan me ook heel goed vinden in het feit dat vrijwilligers massaal weglopen.

Verder de prijzen. Echt heel matig. 5,50 euro voor een 0,4 litertje Bavaria, 16,50 voor een cheesburger en wat frietjes. Matige dingen, maar goed.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-04-2022 12:44 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Jij zult als bezoeker toch echt de covidcrisis moeten gaan compenseren hoe teleurstellend dat ook voor je mag zijn.

Gevolg, je betaalt meer voor 'minder'.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-04-2022 15:21 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2022 11:41 schreef ColdheartMinor het volgende:
Verder de prijzen. Echt heel matig. 5,50 euro voor een 0,4 litertje Bavaria, 16,50 voor een cheesburger en wat frietjes. Matige dingen, maar goed.


Holy ripoff, Batman. Betalen is onontkommbaar en op zich ook niet erg, maar laat er dan ook kwaliteit tegenover staan. Over de burger en frietjes kan ik niet oordelen, maar vijfenhalve euro voor 0,4 liter ducking Bavara is vrij ernstig.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 24-04-2022 11:17 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2022 15:21 schreef Negatieveling het volgende:
Holy ripoff, Batman. Betalen is onontkommbaar en op zich ook niet erg, maar laat er dan ook kwaliteit tegenover staan. Over de burger en frietjes kan ik niet oordelen, maar vijfenhalve euro voor 0,4 liter ducking Bavara is vrij ernstig.


Kwaliteit was prima hoor, maar echt niet zoveel geld waard. En ik snap het, corona, ammal moeilijk en dat geld moet ergens terug gewonnen worden, mja. Is lastig

ENNIEWEE dag 2 en 3 klaar.

Toffe shows gezien van James Kent & Johannes Person, Zetra, Wiegedood, Alcest, Amnesia Scanner, Health, Dödsrit & Kanga. De laatste gaf een redelijk 'enerverende' show.

Verder 50 minuten staan janken bij de secret show van Patrick Walker in de Paradox. Dat maakte de hele show van 40 Watt Sun donderdag goed. De akoestische versie van 'Restless' deed iets met alle aanwezigen, dat was heel duidelijk.

Verder viel Divide & Dissolve behoorlijk tegen. De plaat die ze vorig jaar uitbrachten vind ik schitterend, maar live klonk het meer alsof ze maar wat aan het sjouwen waren. Verder bestond de show voor de helft uit linkse woke lege statements, want 'white supremacy kan echt niet'. Zeker waar en als je die statements wil maken, prima. Maar doen dan voor de rest een beetje je best.

Dadelijk laatste dag. Vooral siked voor Alkerdeel & Mandy, Indiana. Joe!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-04-2022 9:34 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Het grootste pluspunt van Roadburn dit jaar waren de kaartjes die voor dumpprijzen op TicketSwap werden verkocht.

En verder genoten van Warhorse op de vrijdag.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-04-2022 10:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Zo te horen weinig aan gemist. Jammer hoe een festival in zo'n niche- en liefhebbers-genre in de loop der jaren toch door commercie aangetast wordt. Ik was er jaren geleden voor het laatst en vond de prijs-kwaliteit verhouding toen al compleet zoek.

Dan 10 keer liever de kleinere festivals zoals Desertfest en Into the void. Zou die laatste mogelijk niet gereanimeerd worden? Dat gerucht hoorde ik.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-04-2022 10:31 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Into the Void gaat inderdaad weer terugkomen. Dat is goed nieuws, want er is wel een gat (/void) ontstaan dat het festival prima kan invullen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Herfsthoofd666
Usericon van Herfsthoofd666
Posted 25-04-2022 10:32 by Herfsthoofd666 Wijzig reactieProfiel van Herfsthoofd666Quote dit bericht

Zijn er grote, meerdaagse festivals die na jaren nog precies hetzelfde zijn als in den beginne?

Roadburn is misschien de Netflix van een bepaald genre. Als Roadburn kutter wordt, en Into the Void daarom steeds groter en drukker wordt, dan is over een tijdje Into the Void gewoon kut.


We zijn klaar


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-04-2022 10:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2022 10:31 schreef Mark Z het volgende:
Into the Void gaat inderdaad weer terugkomen. Dat is goed nieuws, want er is wel een gat (/void) ontstaan dat het festival prima kan invullen.


Ah dat is echt fantastisch nieuws!!!


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 25-04-2022 13:04 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 25 april 2022 10:17 schreef Snaack het volgende:
Zo te horen weinig aan gemist.

Euhhhh


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 25-04-2022 13:10 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Ik tik van de week nog wel een verslagje. Het was een fantastisch weekend.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 25-04-2022 13:24 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2022 10:31 schreef Mark Z het volgende:
Into the Void gaat inderdaad weer terugkomen. Dat is goed nieuws, want er is wel een gat (/void) ontstaan dat het festival prima kan invullen.


Nice.


bub


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen