|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dus eerst msn verwijderen?? btw, je kan toch geen files verzenden met trillian? |
|
Ja wel hoor ... geen enkel probleem. |
|
handig progje maar ik krijg mijn lijst van icq er niet meer in sinds ik een nieuwe harde schjif heb wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: nee ff trillian opnieuw installeren en alle contactlists die al in trillian staan verwijderen, want daar staat nu immers te veel in. MSN e.d. moet je laten staan, zodat je trillian de juiste contactlists kan laten importeren.. Je moet er als je dat doet alleen wel op letten dat je echt alleen die juiste importeert. Let ook op de waarschuwingen die trillian geeft als je dergelijke dingen doet. Daar staat het namelijk in uitgelegd. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:kan je de contactlist niet in een keer verwijderen?! Anders moet ik 112 met de hand gaan verwijderen |
|
dat kan.. ze staan ergens in één van de submappen in de map waar je trillian heb opgeslagen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Min of meer gewoon ontopic Ja, Trillian is het meisje die Arthur Dent een keer op een feest tegen kwam in het appartement waarvan het telefoonnummer gelijk was aan x als 2^x : 1 de kans is dat Arthur Dent en Ford Prefect werden opgepikt door een ruimteschip toen ze uit het Vogon schip werden gekieperd. Ze heet eigenlijk Tricia McMillian Ohja, en dat boek Uberheerscht... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Inderdaad, Trillian dankt haar naam aan ons aller Tricia McMillan. Dus je vraag was on-topic. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Je kunt het dus weghalen bij --> Schijfopruiming --> Extra --> Windowsonderdelen? Denk ik? Dan zit ik met nog een probleem... Ik kan een paar onderdelen niet wegvinken(die standaard aangevinkt staan) en ik weet niet wat die inhouden. Kunt U daar ook iets over vertellen, heer Dargull? [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 02-03-2003 14:47] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Je moet dat volgens mij in het register veranderen hoor. Dus dan ga je naar uitvoeren en daar typ je [regedit] in. Vervolgens ga je naar: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall Daar zie je de programma's staan. Bij mij staat daar trouwens wél icq en netmeeting maar geen msn. |
|
quote:Ga hier eens heen? (Introductietopic.) http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=539201&page=20 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik heb dat bestand helegaar nie |
|
Er moeten nog omgekeerde 'slashes' tussen staan. Hmm, al lang geleden dat iemand daar was? Kzie niet veel introducties staan, maar in mun icq staat genoeg. |
|
misschien je verborgen bestanden niet verbergen? |
|
heb ik gedaan .. maar wat bedoel je met die slashes ? |
|
niet deze-> / maar -> \ Boven de enter zeg maar, hij laat dit teken niet zien [Dit bericht is gewijzigd door WXena op 03-03-2003 16:13] |
|
Oh in die registry string bedoel je Die slashes laat het forum helaas niet zien (iets met code ofzo) |
|
quote: het is sysoc.inf en ik weet niet of het standaard zichtbaar is of bestaat in de XP Home Edition, ik ken alleen Corporate, maar het bestaat (ik gebruikte het juist om zooi te verbergen zodat de typ miepen de boel niet sloopten, kost minder moeite dan domain-controllers ) maar ik heb ff 'n link voor je opgezocht; http://support.gateway.com/s/SOFTWARE/MICROSOF/7509594/FAQ/750959430.shtml -edit typo- [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 03-03-2003 16:19] |
|
Maar je hebt de service gevonden en uitgezet? |
|
Dat werkt, maar Windows Messenger krijg je dan mooi niet te zien |
|
quote: als je de hide's allemaal weghaald als het goed is wel hoor... |
|
Nope ... Krijg wel een heleboel andere zooi te zine, maar geen windows messenger |
|
Okee, moet je ff wachten ik zoek het heel precies op, maar je hebt wel XP? |
|
Jep ... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |