IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Trillian Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-02-2003 17:11 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

[min of meer offtopic] Zou die naam afgeleid zijn van de vrouw uit The hitchhicking guide to the galaxy?

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-02-2003 17:19 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 16:55 schreef Phaestus het volgende:
Trillian is geweldig..

ICQ, MSN en IRC in één!

@wlad.. ik had eerst ook last vervan dat trillian verschillende contactlijsten van msn allemaal importeerde, maar nadat ik t eerst helemaal verwijderd (dus ook de contactlists) had en toen opnieuw geinstalleerd en bij de eerste keer dat ik het weer gebruikte strikte profielen aanmaakte heb ik geen problemen meer

Dus eerst msn verwijderen??

btw, je kan toch geen files verzenden met trillian?

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 28-02-2003 17:20 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ja wel hoor ... geen enkel probleem.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 28-02-2003 17:45 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

handig progje maar ik krijg mijn lijst van icq er niet meer in sinds ik een nieuwe harde schjif heb

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 28-02-2003 19:01 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 17:19 schreef wladimir het volgende:
Dus eerst msn verwijderen??

btw, je kan toch geen files verzenden met trillian?

nee ff trillian opnieuw installeren en alle contactlists die al in trillian staan verwijderen, want daar staat nu immers te veel in.

MSN e.d. moet je laten staan, zodat je trillian de juiste contactlists kan laten importeren..
Je moet er als je dat doet alleen wel op letten dat je echt alleen die juiste importeert. Let ook op de waarschuwingen die trillian geeft als je dergelijke dingen doet. Daar staat het namelijk in uitgelegd.

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-02-2003 19:18 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 19:01 schreef Phaestus het volgende:
nee ff trillian opnieuw installeren en alle contactlists die al in trillian staan verwijderen, want daar staat nu immers te veel in.

MSN e.d. moet je laten staan, zodat je trillian de juiste contactlists kan laten importeren..
Je moet er als je dat doet alleen wel op letten dat je echt alleen die juiste importeert. Let ook op de waarschuwingen die trillian geeft als je dergelijke dingen doet. Daar staat het namelijk in uitgelegd.
kan je de contactlist niet in een keer verwijderen?!
Anders moet ik 112 met de hand gaan verwijderen

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 28-02-2003 19:23 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

dat kan.. ze staan ergens in één van de submappen in de map waar je trillian heb opgeslagen.

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-02-2003 19:24 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 28 februari 2003 17:11 schreef XnegativeX het volgende:
[min of meer offtopic] Zou die naam afgeleid zijn van de vrouw uit The hitchhicking guide to the galaxy?

Min of meer gewoon ontopic

Ja, Trillian is het meisje die Arthur Dent een keer op een feest tegen kwam in het appartement waarvan het telefoonnummer gelijk was aan x als 2^x : 1 de kans is dat Arthur Dent en Ford Prefect werden opgepikt door een ruimteschip toen ze uit het Vogon schip werden gekieperd.

Ze heet eigenlijk Tricia McMillian

Ohja, en dat boek Uberheerscht...

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Lies
Usericon van Lies
Posted 28-02-2003 20:13 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 17:11 schreef XnegativeX het volgende:

Inderdaad, Trillian dankt haar naam aan ons aller Tricia McMillan. Dus je vraag was on-topic.

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-03-2003 14:46 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 15:28 schreef Dargull het volgende:
je hebt ergens een syshoc.ini (of zoiets) daarin staan allemaal regeltjes die er als volgt uit zien...

blablabla,hide,blabla

als je nu het "hide" tussen die kommas weg haalt en opslaat ff rebooten en aanschouw je software uninstal menu...

MSN kan er opeens zo gedesinstalled worden zo ook msn explorer en nog legio dingen.

Je kunt het dus weghalen bij --> Schijfopruiming --> Extra --> Windowsonderdelen? Denk ik?
Dan zit ik met nog een probleem...
Ik kan een paar onderdelen niet wegvinken(die standaard aangevinkt staan) en ik weet niet wat die inhouden.
Kunt U daar ook iets over vertellen, heer Dargull?

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 02-03-2003 14:47]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

WXena
Usericon van WXena
Posted 03-03-2003 1:09 by WXena Wijzig reactieProfiel van WXenaQuote dit bericht

Je moet dat volgens mij in het register veranderen hoor. Dus dan ga je naar uitvoeren en daar typ je [regedit] in.
Vervolgens ga je naar:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
Daar zie je de programma's staan.
Bij mij staat daar trouwens wél icq en netmeeting maar geen msn.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-03-2003 1:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 1:09 schreef WXena het volgende:
Je moet dat volgens mij in het register veranderen hoor. Dus dan ga je naar uitvoeren en daar typ je [regedit] in.
Vervolgens ga je naar:
HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionUninstall
Daar zie je de programma's staan.
Bij mij staat daar trouwens wél icq en netmeeting maar geen msn.

Ga hier eens heen?
(Introductietopic.)
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=539201&page=20

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-03-2003 1:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 15:31 schreef Dargull het volgende:
correctie sysoc.ini is het bestand.

Ik heb dat bestand helegaar nie

WXena
Usericon van WXena
Posted 03-03-2003 1:21 by WXena Wijzig reactieProfiel van WXenaQuote dit bericht

Er moeten nog omgekeerde 'slashes' tussen staan.
Hmm, al lang geleden dat iemand daar was? Kzie niet veel introducties staan, maar in mun icq staat genoeg.

WXena
Usericon van WXena
Posted 03-03-2003 1:39 by WXena Wijzig reactieProfiel van WXenaQuote dit bericht

misschien je verborgen bestanden niet verbergen?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-03-2003 9:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

heb ik gedaan ..

maar wat bedoel je met die slashes ?

WXena
Usericon van WXena
Posted 03-03-2003 16:11 by WXena Wijzig reactieProfiel van WXenaQuote dit bericht

niet deze-> /
maar -> \ Boven de enter zeg maar, hij laat dit teken niet zien

[Dit bericht is gewijzigd door WXena op 03-03-2003 16:13]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-03-2003 16:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh in die registry string bedoel je
Die slashes laat het forum helaas niet zien (iets met code ofzo)

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 03-03-2003 16:18 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 1:19 schreef Jenje het volgende:
Ik heb dat bestand helegaar nie

het is sysoc.inf en ik weet niet of het standaard zichtbaar is of bestaat in de XP Home Edition, ik ken alleen Corporate, maar het bestaat (ik gebruikte het juist om zooi te verbergen zodat de typ miepen de boel niet sloopten, kost minder moeite dan domain-controllers )

maar ik heb ff 'n link voor je opgezocht;

http://support.gateway.com/s/SOFTWARE/MICROSOF/7509594/FAQ/750959430.shtml

-edit typo-

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 03-03-2003 16:19]

WXena
Usericon van WXena
Posted 03-03-2003 16:33 by WXena Wijzig reactieProfiel van WXenaQuote dit bericht

Maar je hebt de service gevonden en uitgezet?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-03-2003 16:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat werkt, maar Windows Messenger krijg je dan mooi niet te zien

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 03-03-2003 16:36 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 16:34 schreef Jenje het volgende:
Dat werkt, maar Windows Messenger krijg je dan mooi niet te zien

als je de hide's allemaal weghaald als het goed is wel hoor...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-03-2003 16:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nope ...
Krijg wel een heleboel andere zooi te zine, maar geen windows messenger

WXena
Usericon van WXena
Posted 03-03-2003 16:41 by WXena Wijzig reactieProfiel van WXenaQuote dit bericht

Okee, moet je ff wachten ik zoek het heel precies op, maar je hebt wel XP?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-03-2003 16:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jep ...

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com