|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Skins moeten duidelijk zijn, niet donker en lugubrum. Volg eens een college interface ontwerp, dan slaan ze dat er wel uit Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Sorry ik geef de nadruk aan de emotie en kunst en volg geen vage colleges. |
|
quote: Ok, ok. Maar software interfaces en kunst gaan volgens mij gewoon niet samen, daar functionaliteit zo belangrijk is. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Als ik door de bomen het bos maar kan zien. (oftewel zolang ik het lettertype, maar kan lezen.) Wil je dat zm ook helemaal wit is? |
|
Neenee, het hoeft niet helemaal wit te zijn. Maar trillian is een programma dat nogal veel functionaliteit heeft. Enfin, ik heb gewoon slechte ervaringen met mooi gefotoshopte skins voor Trillian. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Is er niet een optie om de functionele helemaal zwart achtergrondje en wit/licht grijs lettertype? (Bij trillian) |
|
I vind het tot nu toe vrij irritant.Zit steeds in het verkeerde scherm te tikken Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik heb het nou geinstaleerd omdat msn het niet meer doet na 30 keer opniuew installen nog steeds niet. Trillian doet ook vaag als ik uitlog en mijn broer gaat erop zijn mijn contact personen nog online en kan hij er gewoon tegen praten en andersom ook dus weet iemand hoe je dit op kunt lossen |
|
quote: Kent U dit leesteken: ,? |
|
? ja die ken ik gebruik hem alleen niet zo vaak en loop niet zo te mieren is maar een ? wat ik vergeten ben hoor. |
|
quote: Hij bedoelde de 'komma'. Dat maakt lange zinnen wat makkelijker te lezen. this user is dead |
|
quote: MOE HAH AAAAHAHHAAHAHA!!! LAMER! Dit slaat nergens op. |
|
Heb je trouwens nog steeds de ICQ & MSN programma's nodig voor de functionering van trillian? Of kan ik die gewoon verwijderen. |
|
quote: Natuurlijk kun je die weglazeren this user is dead |
|
je kan altijd nog over gaan op miranda, neemt een stuk minder geheugen en ondersteunt o.a. ICQ & MSN "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: "een stuk minder geheugen" zeg je? Kun je even met wat concreets komen in plaats van dit soort vaagheden? Er is niks mis met Trillian, Trillian heerscht... this user is dead |
|
Ok, bedankt Claw voor de toereikende informatie. |
|
quote: Ik heb geen concrete waarde nee, maar ik zal ff vertellen hoeveel miranda bij mij op dit moment aan geheugen vreet. 1392Kb. Het is tevens ook een alternatief, dus je hoeft je niet zo aangevallen te voelen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Trillian geeft veel te veel problemen hier de laatste tijd. Ik heb nu maar gewoon MSN. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: idd, moet je bijvoorbeeld eens met 2 verschillende users achter elkaar inloggen op trillian, dan husselt dat programma dus gewoon de contactlisten door elkaar Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |