IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Trillian Vorige pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-06-2003 21:42 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 21:19 schreef Claw het volgende:
Oh nee... niet zo'n Linux gebruiker met super Gothic-Dark-Uber skins

Waar ben je nou weer mee bezig?

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 14-06-2003 21:43 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 14 juni 2003 21:42 schreef wladimir het volgende:
Waar ben je nou weer mee bezig?

Skins moeten duidelijk zijn, niet donker en lugubrum. Volg eens een college interface ontwerp, dan slaan ze dat er wel uit

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-06-2003 22:05 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 21:43 schreef Claw het volgende:
Skins moeten duidelijk zijn, niet donker en lugubrum. Volg eens een college interface ontwerp, dan slaan ze dat er wel uit
Sorry ik geef de nadruk aan de emotie en kunst en volg geen vage colleges.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 14-06-2003 22:07 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 14 juni 2003 22:05 schreef wladimir het volgende:
Sorry ik geef de nadruk aan de emotie en kunst en volg geen vage colleges.

Ok, ok. Maar software interfaces en kunst gaan volgens mij gewoon niet samen, daar functionaliteit zo belangrijk is.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-06-2003 22:09 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Als ik door de bomen het bos maar kan zien.

(oftewel zolang ik het lettertype, maar kan lezen.)
Wil je dat zm ook helemaal wit is?

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 14-06-2003 22:11 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Neenee, het hoeft niet helemaal wit te zijn. Maar trillian is een programma dat nogal veel functionaliteit heeft.

Enfin, ik heb gewoon slechte ervaringen met mooi gefotoshopte skins voor Trillian.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-06-2003 22:13 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Is er niet een optie om de functionele helemaal zwart achtergrondje en wit/licht grijs lettertype? (Bij trillian)

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-06-2003 7:23 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

I vind het tot nu toe vrij irritant.Zit steeds in het verkeerde scherm te tikken

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Herr. Vadsieg
Usericon van Herr. Vadsieg
Posted 01-07-2003 20:24 by Herr. Vadsieg Wijzig reactieProfiel van Herr. VadsiegQuote dit bericht

Ik heb het nou geinstaleerd omdat msn het niet meer doet na 30 keer opniuew installen nog steeds niet.
Trillian doet ook vaag als ik uitlog en mijn broer gaat erop zijn mijn contact personen nog online en kan hij er gewoon tegen praten en andersom ook dus weet iemand hoe je dit op kunt lossen

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 01-07-2003 20:53 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 20:24 schreef Herr. Vadsieg het volgende:
Ik heb het nou geinstaleerd omdat msn het niet meer doet na 30 keer opniuew installen nog steeds niet.
Trillian doet ook vaag als ik uitlog en mijn broer gaat erop zijn mijn contact personen nog online en kan hij er gewoon tegen praten en andersom ook dus weet iemand hoe je dit op kunt lossen

Kent U dit leesteken: ,?

Herr. Vadsieg
Usericon van Herr. Vadsieg
Posted 01-07-2003 20:58 by Herr. Vadsieg Wijzig reactieProfiel van Herr. VadsiegQuote dit bericht

? ja die ken ik gebruik hem alleen niet zo vaak
en loop niet zo te mieren is maar een ? wat ik vergeten ben hoor.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 01-07-2003 23:42 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 20:58 schreef Herr. Vadsieg het volgende:

Hij bedoelde de 'komma'. Dat maakt lange zinnen wat makkelijker te lezen.

this user is dead

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 02-07-2003 11:55 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 1 juli 2003 20:58 schreef Herr. Vadsieg het volgende:

MOE HAH AAAAHAHHAAHAHA!!!

LAMER!

Dit slaat nergens op.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-08-2003 17:16 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Heb je trouwens nog steeds de ICQ & MSN programma's nodig voor de functionering van trillian?
Of kan ik die gewoon verwijderen.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 23-08-2003 17:29 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 17:16 schreef wladimir het volgende:
Heb je trouwens nog steeds de ICQ & MSN programma's nodig voor de functionering van trillian?
Of kan ik die gewoon verwijderen.

Natuurlijk kun je die weglazeren

this user is dead

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-08-2003 17:34 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

je kan altijd nog over gaan op miranda, neemt een stuk minder geheugen en ondersteunt o.a. ICQ & MSN

"This one is older than shit, heavier than time!"

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 23-08-2003 17:37 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 17:34 schreef 0Tolerence het volgende:
je kan altijd nog over gaan op miranda, neemt een stuk minder geheugen en ondersteunt o.a. ICQ & MSN

"een stuk minder geheugen" zeg je?

Kun je even met wat concreets komen in plaats van dit soort vaagheden? Er is niks mis met Trillian, Trillian heerscht...

this user is dead

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-08-2003 17:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ok, bedankt Claw voor de toereikende informatie.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-08-2003 17:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 17:37 schreef JFrost het volgende:
"een stuk minder geheugen" zeg je?

Kun je even met wat concreets komen in plaats van dit soort vaagheden? Er is niks mis met Trillian, Trillian heerscht...

Ik heb geen concrete waarde nee, maar ik zal ff vertellen hoeveel miranda bij mij op dit moment aan geheugen vreet.

1392Kb. Het is tevens ook een alternatief, dus je hoeft je niet zo aangevallen te voelen

"This one is older than shit, heavier than time!"

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 23-08-2003 19:17 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Trillian geeft veel te veel problemen hier de laatste tijd. Ik heb nu maar gewoon MSN.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-08-2003 21:37 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 19:17 schreef Voice Of Doom het volgende:
Trillian geeft veel te veel problemen hier de laatste tijd. Ik heb nu maar gewoon MSN.

idd, moet je bijvoorbeeld eens met 2 verschillende users achter elkaar inloggen op trillian, dan husselt dat programma dus gewoon de contactlisten door elkaar

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com