|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
MM : mn soulseek staat aan. Doe je ff add user (zie vorige posts) en browse files : E:/ [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-02-2006 17:25] |
|
Sgoe, doe iik straks ff als ik terug ban van school (yay...) mag eerst nog even een paar uur ploetern op frans, bwurgh... Snap trouwens nog een ding niet, ben begonnen met die 5 standaard toonladders (namen weet ik niet, maar komt van zo'n link van jou af, en volgenms de site moest je die minimaal kennen) die dingen ken ik nu, maar volgens mij mis ik echt een stuk theorie, want ik kan op gehoor best wel ver komen, maar dan heb ik een stuk voor een solo af, en dan zit ik vast snap je wat ik bedoel, ben niet zo goed in uitleggen, hehe [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 20-02-2006 17:36] |
|
quote: Frank Tijdink van Bassconnection is een goede, word ook gesponserd door Ibanez enzo |
|
quote: Hij is bang van je!! |
|
Hee murdering monk Op welk adres hebje me gemaild ?? marcelcoenen.com adres werkt iig al dik een jaar niet meer, alleen nog de @home account, en jep, die vind je op mijn site en nee hoor, zo snel ben ik niet bang Greets Marcel |
|
Hehe, k heb het documentje ontvangen, nu nog ff lezen En hij zal niet bang voor mij zijn, eerder voor mijn gitaarspel denk ik, hehe, lang leve jezelf een dikke toen jaar verkeerde technieken aanleren... |
|
Nog ff snel een vraag dan, die stelde ik hierboven ook, maar goed Voor dat shred oefeningetje wat FRNK hierboven beschrijft is met triolen, dat ding wat ik beschreef niet, maakt het nog uit of je het met triolen oefent, als in, shrededen is alleen maar triolen?? Of is wat ik typte (volgens mij gewoon een 4/4) ook goed om shredden te oefenen? |
|
quote: Goh, in die korte tijd? Want erg lang zat je niet in Murdering Monk Ben trouwens benieuwd naar je huidige band |
|
http://s33.yousendit.com/d.aspx?id=3ASC7B9HQ7MVU2AWSX14TEINJ7 hoe krijg ik dit soort riffs strak ik moet me echt in het zweet werken ze er zo uit tekrijgen en dan zijn ze nog kut gitaargeluid is amplitube voor het gemak... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ha schat Tuurlijk mag je ook 4 noten per string gebruiken bij een oplopend shredstuk. Zoals het alom bekende: E---------------------------------------------------1-2-3-4 B-----------------------------------------2-3-4-5---------- G------------------------------2-3-4-5----------------------- D--------------------3-4-5-6--------------------------------- A-----------4-5-6-7------------------------------------------ E-5-6-7-8----------------------------------------------------- En dan teruglopend: E-5-4-3-2----------------------------------- B-----------6-5-4-3--------------------------- G---------------------6-5-4-3------------------ D--------------------------------7-6-5-4--------- etc. [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 20-02-2006 22:40] |
|
Hee, thnx man!! Hehe, ik doelde ook meer op jullie schatjes, hehe Hier kan ik iig weer even mee vooruit Nieuwe band hoor je binnenkort meer van, planning is om in April op te gaan nemen. |
|
mssn toch maar gaan kijken of er plaats is bij CKE voor basles mssn toch wel makkelijk |
|
m mn, dr dr k p! |
|
Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
"Mooi man, daar draai ik op! " ghegh |
|
Het scheelt heel veel met oefenen als je de metronoom op de goede manier gebruitkt... En damn, waT valt dat nu ff vies tegen, hehe, ik ben al blij dat ik op 100 bpm zit. |
|
quote: komt goe joh!!! sukses heee |
|
Komt ook wel goed, vind het erder knap stom dat ik m niet goed gebruikte... Dasn zit je daar s'avond van: en toch klopt er iets niet, op dit tempo zou dit sneller moeten klinken, anders is het wel heel simpel.... En dan kom je erachter dat je in de tijd tussen de klikken van de metronoom 4 noten aan moet slaan, en nit bij elke click een noot, huhuhu... |
|
quote: Ach, details Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
grappig ja |
|
quote: Eej, misschien niet geheel ontopic, maar kan je me even uitleggen hoe ik op kan nemen via USB met mijn XT live? Hij is nu wel via USB geconnect en dat line6 Edit werkt ook, maar ik krijg geen gitaargeluid uit mijn speakertjes en ook cooledit herkent geen spoor... Ik heb al geprobeerd verschillende dingen aan te klikken bij windows volume regeling, maar dat mocht niet baten. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Heb je wel de goede poort als input geselcteerd, dat staat vrij vaak op line in ipv een usb poort, misschien eens proberen? |
|
quote: euj, waar moet ik die selecteren dan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Gaan we ff naar het opname technieken topic, voordat mods weer gaan emmeren Weet niet welk prog je gebruitk om op te nemen, maar je moet ergens je input kunnen selecteren |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |