|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee...heb ook van alles geprobeerd...ben wer terug bij af ( kazaa lite) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Soulseek werkt vrij goed moet ik zeggen, weinig metal alleen. |
|
Kazaa n winmx zijn denk d enige goede alternatieven. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
direct connect Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
DC heb ik ook gehad is echt niks waard hehe |
|
Tuurlijk wel, ik heb er legio mp3's vandaan gehaald. Je moet natuurlijk wel de juiste hub hebben. |
|
quote: Heb je een aanrader? Ik vind niks hier. |
|
Al eerder gepost in dit topic: skeletal29.homelinux.net:411 Veel black, death metal e.d. |
|
is wel relaxt hubje idd dwaal *typje* [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 11-07-2002 15:53] |
|
quote: Bedankt |
|
ik..ik...ik zie jullie [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 11-07-2002 16:10] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: En als je nu eens niet alleen maar deathmetal zoekt hahahha...... |
|
quote:Dan moet je beter kijken, want er wordt genoeg geshared, heb ook al Autechre en Biosphere e.d. gevonden. En je moet ook gewoon hubs browsen. Audiogalaxy was ontzettend makkelijk en daar is men wat lui van geworden, merk ik. |
|
Arg.. die pleurisleijers van hebben me gebannen. En deze keer om niks. Hij noemt mij homo, zeg ik homo terug, pleurt ie me druit ! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
De 3 beste metal HUBs op Direct Connect zijn: irreligious.homelinux.net justinj88.myip.org useit.no-ip.org En voor de mensen die echt veel sharen: metalalbums.dyndns.org Hakkuh |
|
Sinds vandaag (via een ander forum) opgemerkt dat mIRC toch wel net ff iets meer ruleert :D |
|
Hoe zou het dan met Mirc moeten gaan ? |
|
Met mIRC log je in op een server, je zoekt het juiste kanaal en daar zijn een hele hoop mensen die liedjes sharen...sommige kanalen bevatten aardig wat mensen met 4000+ liedjes (alleen metal) dus dan kun je een tijdje doorgaan met |
|
Ben benieuwd gebruik Mirc wel al........heb je een tip voor server misschien ??? |
|
Tog Soulseek gebruiken! Ga eerst eens zoeken n overleg dan met die users. Die linken j door naar andere users. Gewoon goed zoeken! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
SoulSeek ? Ken ik niet......... URL ?? |
|
Soulseek.org Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
ik ga het eens proberen .thnx |
|
heb het nu en je kunt er toch redelijk veel makkelijk mee vinden deze hou ik een tijdje |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |