|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Dank Helmet! Curieus: De zoekfunctie van mijn oude versie werkte ineens weer. Maar goed, vroeg of laat zullen we toch over moeten stappen, ik heb de twee versies momenteel gewoon simultaan draaien. |
|
Als ge op soulseek ene divinedeath tegenkomt dan hebt u met mij te maken .. maar ik share niets omdat ik een hekel aan downloaden / uploaden heb ... ik zoek enkel een schijf Ik, Wil Schuurman |
|
Ik heb sinds kort Direct Connect geinstalleerd. Ik hoor er goede verhalen over maar ik kon er eerst weinig mee. De search werkte niet en browse user files al helemaal niet. Toen vertelde iemand me dat ik in de Passive mode moest werken. Dat werkte iets beter. Ik kan nu de search gebruiken. Maar ik kan nogsteeds bij veel gebruikers geen browse gebruiken of zelfs downloaden. (Bij andere gebruikers dus nu wel). Iemand enig idee hoe ik dit euvel uit de weg kan helpen? (anders fix je de Zoek functie eens LULLO's!!!) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Router blablabla, geen zin om het nog een keer te posten... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Neem geen firewall. Neem een fatsoenlijke ISP? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik heb dus geen router. Ook geen netwerk. En Soulseek is een kutprogramma dat zich misschien net met Kazaa kan meten. Niet voor metal dus. En voor zover ik weet heb ik ook geen firewall. Tenzij Kazaa of PC-cillin ze zonder mijn weten gebruiken. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 19-04-2003 13:56] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
*kuch* DC werkt prima met een vuurmuur. Neggie : neem DC++ die download zelfs filelists als de user geen slots vrij heeft. Nadeel is dan alleen dat als je wat vind in die lijst je een tijdje moet wachten op een slot. ++ heeft ook een veel betere zoekfunctie trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 19-04-2003 16:58] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: ?? hmmz soulseek bevalt mij prima behalve dat je er vrijwel geen underground metal kan vinden maar toch zeker wel veel meer dan met kazaa. Direct connect werkt niet goed bij mij (ben te lui om uit te zoeken waarom) |
|
ik gebruik zelf audiognome op opennap servers, werkt perfect. Kan zo goed als alles vinden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Audiognome vond ik ook maar bagger werken eigenlijk... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Strange ik dacht dat ze het zelfde P2P netwerk gebruikten, net zoals grokster en Imesh en dergelijke programma's, enkel het uiterlijk verschilt. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: ja gek he, je moet de juiste servers weten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Soulseek neem ik aan? [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 19-04-2003 17:54] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Dat is bij Direct Connect ook zo. Maar DC++ werkt voor mij echt 100x zo fijn als Audiodrone. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: ja, dat zal best, leuk voor je en ik heb DC ook niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: quote: quote: ...euh ja dus [Dit bericht is gewijzigd door Metal op 19-04-2003 18:02] After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Volgens mij gebruiken ze niet hetzelfde netwerk. Geen idee hoe dat zit alleen dat ik met soulseek meer kan vinden dan ik met kazaa kon vinden. |
|
inderdaad dus...heb het een en ander eens opgezocht: soulseek--It's a good alternative to kazaa if it don't work on your computer, but it's still got the same problems that are just simply imbedded into p2p file sharing programs (wrong file names, remotely queued, slow transfer rates, etc.). Kazaa is still better, though, since it's got more patrons. Direct connect is quite a novel idea...it mixes server/client with p2p. Only problem is that pretty much anywhere you go, you've got to be sharing at least 5 gigabytes of stuff, else you get disconnected. That, and when you finally DO connect, it's just like running a smaller, and as far as I can tell, not much more reliable version of Kazaa. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Soulseek is uit mijn bevinding vooral erg goed voor IDM, Noise Glitch, Breacore, D&B enzo, wel tof, ALS je er van houd, maar ik neem aan dat men hier hoofdzakelijk Metaal zoekt. Dat vindt men er ook wel, maar stukken minder. DC vind ik zelf irritant vanwege de share-eisen, en da dan toch niet echt denderende beschikbaarheid van uniek materiaal. Kazaa is wel aan te raden als je al die lite-addon's hebt, maar meer voor één nummer of één film of zo iets. Albums vinden is echt een hel. Dit slaat nergens op. |
|
Ik gebruik nu al 1 jaar Soulseek tot volle tevredenheid. In alle(!) genres is genoeg te vinden. Verder heeft het 2 grote voordelen: - albums in een folder te downloaden - het bijhouden van een "wishlist" KaZaa(light) is crap, DC(++) heb ik nooit aan de praat gekregen, op eDonkey was te weinig metal te vinden, en via mIRC mp3's downloaden is me teveel moeite. |
|
Audiognome is een prima proggie om te downen: http://www.audiognome.com Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:gebruik ik ook "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Die zure soulseek server is overcrowded!!! Welk share programma is next? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |