IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Audiogalaxy is dood Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-04-2003 13:16 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 7 april 2003 11:05 schreef ilyc het volgende in een reeds gesloten topic:
Ik ben een veelvuldig gebruiker van het P2P programma SoulSeek en, afgaande op wat ik hier weleens lees, anderen met mij.

Nu werkte dit programma de laatste tijd niet meer naar behoren, de connectie met de server was erg instabiel en de zoekfunctie werkte niet meer.

Nu las/hoorde ik dat dat opzettelijk gedaan is, om men zo over te laten stappen op de nieuwe versie die te downloaden is op http://slsk.blogspot.com

Aldaar kun je bij het nieuws van 5 april de nieuwe (test)versie vinden, die wel weer naar behoren werkt.

Voor de mensen die onbekend zijn met SoulSeek: SoulSeek is aan programma a la Kazaa, alleen dan alternatiever en in mijn ogen beschikt het 'netwerk' over redelijk wat mensen met een aardige metalcollectie. Probeer het eens, zou ik zeggen. Het programma is klein (700K.B.), maakt geen gebruik van Spyware en werkt voor mij altijd erg efficient.

PS: Ik meen me te herinneren dat hier al een topic over was, doch die kon ik niet vinden. Sorry als ik niet goed gekeken heb.

I'm not being rude. You're just insignificant.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 07-04-2003 13:19 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Meulen35 ... en ik zal de nieuwe ff downloaden

ik weet niet of dit wel het goeie topic is... de andere was toch wel duidelijker ... maar ok

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 07-04-2003 13:36 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Dank Helmet!

Curieus: De zoekfunctie van mijn oude versie werkte ineens weer. Maar goed, vroeg of laat zullen we toch over moeten stappen, ik heb de twee versies momenteel gewoon simultaan draaien.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-04-2003 13:41 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Als ge op soulseek ene divinedeath tegenkomt dan hebt u met mij te maken .. maar ik share niets omdat ik een hekel aan downloaden / uploaden heb ... ik zoek enkel een schijf

Ik, Wil Schuurman

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-04-2003 13:53 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik heb sinds kort Direct Connect geinstalleerd. Ik hoor er goede verhalen over maar ik kon er eerst weinig mee. De search werkte niet en browse user files al helemaal niet. Toen vertelde iemand me dat ik in de Passive mode moest werken. Dat werkte iets beter. Ik kan nu de search gebruiken. Maar ik kan nogsteeds bij veel gebruikers geen browse gebruiken of zelfs downloaden. (Bij andere gebruikers dus nu wel). Iemand enig idee hoe ik dit euvel uit de weg kan helpen?

(anders fix je de Zoek functie eens LULLO's!!!)

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 19-04-2003 13:54 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Router blablabla, geen zin om het nog een keer te posten...

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 19-04-2003 13:54 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 19 april 2003 13:53 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb sinds kort Direct Connect geinstalleerd. Ik hoor er goede verhalen over maar ik kon er eerst weinig mee. De search werkte niet en browse user files al helemaal niet. Toen vertelde iemand me dat ik in de Passive mode moest werken. Dat werkte iets beter. Ik kan nu de search gebruiken. Maar ik kan nogsteeds bij veel gebruikers geen browse gebruiken of zelfs downloaden. (Bij andere gebruikers dus nu wel). Iemand enig idee hoe ik dit euvel uit de weg kan helpen?

(anders fix je de Zoek functie eens LULLO's!!!)

Neem geen firewall. Neem een fatsoenlijke ISP?

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-04-2003 13:55 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik heb dus geen router. Ook geen netwerk. En Soulseek is een kutprogramma dat zich misschien net met Kazaa kan meten. Niet voor metal dus.

En voor zover ik weet heb ik ook geen firewall. Tenzij Kazaa of PC-cillin ze zonder mijn weten gebruiken.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 19-04-2003 13:56]

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 19-04-2003 16:58 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

*kuch*

DC werkt prima met een vuurmuur.
Neggie : neem DC++ die download zelfs filelists als de user geen slots vrij heeft. Nadeel is dan alleen dat als je wat vind in die lijst je een tijdje moet wachten op een slot.

++ heeft ook een veel betere zoekfunctie trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 19-04-2003 16:58]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 19-04-2003 17:26 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 13:55 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb dus geen router. Ook geen netwerk. En Soulseek is een kutprogramma dat zich misschien net met Kazaa kan meten. Niet voor metal dus.

En voor zover ik weet heb ik ook geen firewall. Tenzij Kazaa of PC-cillin ze zonder mijn weten gebruiken.

?? hmmz soulseek bevalt mij prima behalve dat je er vrijwel geen underground metal kan vinden maar toch zeker wel veel meer dan met kazaa. Direct connect werkt niet goed bij mij (ben te lui om uit te zoeken waarom)

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-04-2003 17:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ik gebruik zelf audiognome op opennap servers, werkt perfect. Kan zo goed als alles vinden

"This one is older than shit, heavier than time!"

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 19-04-2003 17:45 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Audiognome vond ik ook maar bagger werken eigenlijk...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Metal
Usericon van Metal
Posted 19-04-2003 17:52 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 17:26 schreef NolthuarII het volgende:
?? hmmz soulseek bevalt mij prima behalve dat je er vrijwel geen underground metal kan vinden maar toch zeker wel veel meer dan met kazaa. Direct connect werkt niet goed bij mij (ben te lui om uit te zoeken waarom)

Strange ik dacht dat ze het zelfde P2P netwerk gebruikten, net zoals grokster en Imesh en dergelijke programma's, enkel het uiterlijk verschilt.

After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-04-2003 17:53 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 17:45 schreef Voice Of Doom het volgende:
Audiognome vond ik ook maar bagger werken eigenlijk...

ja gek he, je moet de juiste servers weten

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 19-04-2003 17:54 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 17:52 schreef Metal het volgende:
Strange ik dacht dat ze het zelfde P2P netwerk gebruikten, net zoals grokster en Imesh en dergelijke programma's, enkel het uiterlijk verschilt.

Soulseek neem ik aan?

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 19-04-2003 17:54]

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 19-04-2003 17:55 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 17:53 schreef 0Tolerence het volgende:
ja gek he, je moet de juiste servers weten

Dat is bij Direct Connect ook zo.

Maar DC++ werkt voor mij echt 100x zo fijn als Audiodrone.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-04-2003 17:57 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 17:55 schreef Voice Of Doom het volgende:
Dat is bij Direct Connect ook zo.

Maar DC++ werkt voor mij echt 100x zo fijn als Audiodrone.

ja, dat zal best, leuk voor je en ik heb DC ook niet

Metal
Usericon van Metal
Posted 19-04-2003 18:01 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 17:26 schreef NolthuarII het volgende:

quote:
Op 19 april 2003 17:52 schreef Metal het volgende:

quote:
Op 19 april 2003 17:54 schreef Voice Of Doom het volgende:
Soulseek neem ik aan?

...euh ja dus

[Dit bericht is gewijzigd door Metal op 19-04-2003 18:02]

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 20-04-2003 19:19 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Volgens mij gebruiken ze niet hetzelfde netwerk. Geen idee hoe dat zit alleen dat ik met soulseek meer kan vinden dan ik met kazaa kon vinden.

Metal
Usericon van Metal
Posted 20-04-2003 19:35 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

inderdaad dus...heb het een en ander eens opgezocht:

soulseek--It's a good alternative to kazaa if it don't work on your computer, but it's still got the same problems that are just simply imbedded into p2p file sharing programs (wrong file names, remotely queued, slow transfer rates, etc.). Kazaa is still better, though, since it's got more patrons.

Direct connect is quite a novel idea...it mixes server/client with p2p. Only problem is that pretty much anywhere you go, you've got to be sharing at least 5 gigabytes of stuff, else you get disconnected. That, and when you finally DO connect, it's just like running a smaller, and as far as I can tell, not much more reliable version of Kazaa.

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 20-04-2003 21:49 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Soulseek is uit mijn bevinding vooral erg goed voor IDM, Noise Glitch, Breacore, D&B enzo, wel tof, ALS je er van houd, maar ik neem aan dat men hier hoofdzakelijk Metaal zoekt. Dat vindt men er ook wel, maar stukken minder.

DC vind ik zelf irritant vanwege de share-eisen, en da dan toch niet echt denderende beschikbaarheid van uniek materiaal.

Kazaa is wel aan te raden als je al die lite-addon's hebt, maar meer voor één nummer of één film of zo iets. Albums vinden is echt een hel.

Dit slaat nergens op.

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 20-04-2003 22:18 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Ik gebruik nu al 1 jaar Soulseek tot volle tevredenheid. In alle(!) genres is genoeg te vinden. Verder heeft het 2 grote voordelen:

- albums in een folder te downloaden
- het bijhouden van een "wishlist"

KaZaa(light) is crap, DC(++) heb ik nooit aan de praat gekregen, op eDonkey was te weinig metal te vinden, en via mIRC mp3's downloaden is me teveel moeite.

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-04-2003 22:37 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Audiognome is een prima proggie om te downen:
http://www.audiognome.com

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 23:46 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 22:37 schreef beli mawr het volgende:
Audiognome is een prima proggie om te downen:
http://www.audiognome.com
gebruik ik ook

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-05-2003 11:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Die zure soulseek server is overcrowded!!!

Welk share programma is next?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com