|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien kan een Mod even 2023 bij in de topicnaam zetten? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En je moet tegen dat gejengel van Rowen Heze kunnen. Godver, Zucchero headliner op de zondag. :') :') :') Voor de geinteresseerden, het programma: https://www.bospop.nl/programma/ [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 30-12-2022 10:53] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Voor de rest is het wel triestheid troef moet ik zeggen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik vind eigenlijk de programma's van alle festivals waar tot nu toe wat van bekend is nou niet om over naar huis te schrijven. Soms 1 of 2 bandjes op een dag die wel ok zijn maar de dagticketprijs niet waard zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rowwen Hèze is een prima boeking, zeker op een Limburgs festival. Die pakken zo’n wei helemaal in. De band Live zou ik best gaaf vinden om nog eens te zien, niet ironisch. Die eerste drie, vier albums heb ik helemaal grijs gedraaid vroeger en het was live altijd goed. Maar verder is het niet veel soeps, nee. Dan denk ik met weemoed terug aan 2005 ofzo, met ik geloof Maiden, My Dying Bride, Mastodon en ook Porcupine Tree op één dag. |
|
Als Rowwen Hèze niet je genre is is het gewoon kut, al krijgen ze heel Limburg plat. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
Billy Gibbons van zz top, nile Rodgers en chic, wauwie! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vorig jaar nog een kut gespot toen een griet in de mais zat te piesen. |
|
Lol. Ik ga meestal voor de muziek naar dit soort dingen. Maar dit kan ook. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik ga toch naar de zaterdag toe. Naast Porcupine Tree als afsluiter is nu ook Riverside toegevoegd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dan ga je mij niet tegenkomen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Niet direct een band die ik op Bospop zou verwachten |
|
quote: Elkaar niet tegenkomen is volgens mij tot nu toe prima gelukt dus zulke tradities moet je in stand houden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Van mij hoeft het (ook) niet zonodig dat biertje doen met zm-ers. Maar er zijn er genoeg die lager op de ranking staan als het dan toch zou moeten gebeuren. Heb je overigens in het verleden wel een aantal keren op festivals zien struinen. Maar dat had ik al eens verteld geloof ik. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jij hebt een zm-user ranking... Zou je die aub niet met ons willen delen? |
|
Niet specifiek, vrij globaal. Jij komt niet in de voorste gelederen voor. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
Ik was er vorig jaar btw wel een dag. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik kom enkel nog op de after party. |
|
Ik keer om bij de ingang. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Om daar nou helemaal voor naar Weert te rijden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja, ik dacht, ik doe een keer mee. Een beetje... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wim keert om bij de ingang van z'n eigen huis, terwijl binnen staand. Dus hij komt gewoon niet. |
|
Eigenlijk idd niet, ja. De voordeur is hier eigenlijk de ingang van het huis, maar die deur gaat zo goed als nooit open. Hier nemen we de achterdeur. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |