|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: En ivm ziekte mijn tickets verkocht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Watskeburt? |
|
Ziek. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Die zaterdag is de beste festivaldag van dit jaar waar ik niet heen kan. Pijnlijk. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
De zondag gaat niet meer door. |
|
Sneu voor de zondaggangers. Aan de andere kant, je wordt ook niet blij met hagelstenen van 2 - 4 cm op je harses, als die er zouden komen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Als ik kijk hoe het hier was zou ik zeggen dat de afgelastingen een beetje voorbarig waren. Hoe werd dat in Weert ervaren? Die weermensen zijn tegenwoordig veel meer bezig met klimaatdwazernij dan met weer voorspellen zo lijkt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wij weten nu wat de organisatoren vanochtend nog niet wisten: hoe het weer zich gedurende de dag zou ontwikkelen. Het heeft hier tot nu toe nog niet gespookt. Maar bij aflasting en geen noodweer heeft de organisatie een probleem. Bij doorgang en gewonden door noodweer heeft de organisatie ook een probleem. De meeste locals die naar Bospop zouden gaan vandaag snapten het wel. Evengoed kut en zuur natuurlijk. |
|
Nee Tom, alles draait om angst, betutteling en controle tegenwoordig. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote:Een weersysteem heeft energie nodig om te kunnen ontwikkelen. Bij veel warmte en dus veel energie kan het in een zeer rap tempo gaan. Of niet. Het weer voorspellen is altijd lastig, want afhankelijk van 4516516516565 factoren. Het festival om 11:00 doorgang geven betekend dat het vandaag weer lekker feest is. Als dan om 20:00 de weide toch snel leeg moet ivm noodweer dan was het feestje al begonnen, maar moet toch vroegtijdig gestaakt worden. Semi bezopen feestende mensen hun plezier ontnemen terwijl je het ze eerder die dag gegeven hebt lijkt me ook geen strak plan. |
|
Welnee man, waar ze nog niet zo heel lang geleden vertelden dat 30 graden een prachtige zomerdag is doen ze nu alsof de Aarde smelt. Los daarvan krijgen ze steeds betere technische middelen om het weer te voorspellen en dat lukt ze ook al niet beter dan vroeger. Pelleboer was er beter in. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dude When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Nu trek je het onnodig breed. Zoals al gezegd, uit de comments blijkt dat het overgrote deel van de mensen met een kaartje voor Bospop zondag er alle begrip voor had. Ook toen eenmaal bleek dat er geen noodweer kwam. Pukkelpop ligt nog vers genoeg in het geheugen. |
|
Het gaat me helemaal niet om de beslissing door de organisatie. Die was op basis van de informatie die ze hadden de juiste. Het gaat me om die falende weermensen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het zijn geen voorspellingen maar verwachtingen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als je iedere dag zegt dat het morgen gaat sneeuwen krijg je vanzelf een keer gelijk. @Wim ik had 'm al gezien. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
Vrij logisch ook. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |