![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Nummers die al eerder verschenen: Me Without You Storm Fire Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Daarom niet, dat wicht verdiend het niet. Die laatste solo lp is ook niks. ![]() |
|
Ik had het over Floor Jansen, niet over je moeder. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Jouw moeder loeder. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Dat zei je moeder inderdaad over je vader. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Floor Jansen had nog geen topic? Blijft zo niks meer van over. Loser has to fall ![]() ![]() |
|
Post dan in een ander topic, lutser. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: NeeNee in deze topic ga ik maar door, deze topic kan beter verwijderd worden. Floor Jansen solo heeft niets met Metal te maken ![]() ![]() |
|
Storm and fire ![]() ![]() ![]() |
|
Beste zangeres van heel Nederland, zonder enige twijfel, en toch pakt het solowerk me niet. Dankzij haar ben ik Nightwish gaan waarderen, maar met deze nummers kan ik niet zo veel. Misschien toch een bepaald verwachtingspatroon (gezien haar metalwerk) dat niet wordt ingelost, zijn prima nummers, maar neh. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Sorry, die eer schrijf ik toch eerder toe aan Anneke van Giersbergen. Floor begint me na een paar nummers op de zenuwen te werken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ze zijn toch allebei niet zo enorm goed? Ik bedoel niet slecht hoor, maar naast allerlei subjectieve eigenschappen als timbre etc, toch redelijk eenzijdig in techniek (althans, wat ze laten horen, kan zijn dat ze zich inhouden vanwege t genre waarin ze opereren) en niet extreem indukwekkend in bereik? Ik vind bijv alleen al een Davina veel 'beter' dan een Anneke. Overigens vind ik Anneke bij Devin echt geweldig en krijg ik er kippenvel van, maar dat ligt vooraal aan de compositie, de tekst en t contrast met Devin When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Zit hem nou niet op te naaien man! quote: ![]() |
|
quote: Ik vind de veelzijdigheid van Floor juist bizar. Van growls tot opera en bijna alles daartussenin. En alles spatzuiver. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Vond ze beide het volkslied erg goed brengen trouwens ![]() ![]() |
|
quote:Doet ze growls? Meen je dat nou? Dan ken ik haar oevre dus niet goed genoeg. Maar voor Giersbergen geldt mijn opmerking nog wel. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Toch wel een verschilletje: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
D'r hangt er weer eentje goed de nitwit uit. Tering. ![]() ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Goede opmerking, goede smileys When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Waar is de tijd van After Forever,... Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Diep, heel diep.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Nieuwe single Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Nee daar zat je er ook naast. Je hoeft niet te grunten om veelzijdig te zijn. Achterlijke kwast. Met je PhD redeneervermogen. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |