![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is maar dat jullie het weten. ![]() ![]() |
|
*Knak* Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
lekker boeiend ![]() |
|
das toch die vent die er zo mogelijk nog weirder uitziet dan MM zelluf? ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
![]() Suck my piss ![]() |
|
Hehe, ik zou het niet weten hoe die gast er uit ziet. Stond in de Veronica gids. ![]() ![]() |
|
mm is dat die band die zeg maar een soort popi jopi rap achtige clip heeft gemaakt, maar dan met gohts ? ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
MM, is toch ook de R&B van de metal ![]() ![]() |
|
quote: net zo kut jah, he raja, ik ben gewoon ziek, kom morrege niet denk'k Oud Vuil. ![]() |
|
quote: [off topic] hmm kut voor je zeg. Maar ik kan ook niet morgen, ik wilde je vanavond net gaan bellen. Maar beterschap alvast. [/off topic] ![]() |
|
quote: Hij is de grootste tyfus nicht van de metal! ![]() |
|
MM's allereerste werk, toen ze nog the spookykids heette, is middelmatige industrial, best ok. Echter, toen TR zich er mee ging bemoeien ging het erg snel bergafwaarts. ![]() |
|
Who da fock is Twiggy? Wat is Twiggy ? Marilyn Manson ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Twiggy is (was) de bassist van MM. ![]() |
|
is mm metal dan.. meer soft pussy rock ofzo zoiets als him ![]() |
|
Hmm, als ze nou kappen met de gehele band ... dan zou dat nog beter nieuws zijn kutband! sebinsagoil ![]() |
|
quote: Ik vind HIM best mooi... En MM ... ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
jammer mm was echt een goede band zonder twiggy zullen ze nooit meer hetzelfde zijn ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ik vind Manson wel goe. Sweet Dreams hebben ze goed gecovered, naar mijn mening, and Tainted Love ook. Nu ja, kga der ook nie om wenen da Twiggy weg is ze ![]() ![]() |
|
quote:leuke grap jammer dat marilyn nog niet in de gevangenis zit ![]() |
|
WAT????? ![]() ![]() ![]() |
|
quote:dat heeft dus weer nix met elkaar te maken, dat is zoiets als cradle met darkthrone vergelijken Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Nu de rest nog. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |