|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ??? Yeah right ... gothic en MM hebben geen ene ruk met elkaar te maken MM is gewoon rock/rukmuziek |
|
I don't like the Hits, but the Hits like me... Marilyn Manson? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
I don't like the money, but the money is sure as hell the reason why i dress up like resurrected gay alien. Dat hele nep attitude/image gezeik van em komt me zo mijn neus uit. |
|
OWWWWWW IM THE ANTICHRIST !!!!!!!BLABLABLABOLA Marlylin manson |
|
quote: kan die crap nog erger worden dan! ik vind die crap van MM net zo erg als trance marilyn manson is net een boyband met allemaal van die jonge meisjes als fan [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 27-06-2002 10:52] |
|
Ach wat wil ook je met een naam als EvilWitch666 ... |
|
Rolfmao |
|
Nu zal ik wel weer op me flikker krijgen van de mods, maar ja ... Ik moest het effe kwijt , een bittere pil, een flinke lading schijt. |
|
je kunt ook effe de post verwijderen ofzo niemand heeft het gezien |
|
Ik verwijder niks. Ik zeg niet iets om het later weer te wijzigen. Maar back on topic. Marilyn Manson zuigt, eerste werkjes hadden nog wel iets, maar laatste zooi is niks anders als hypeverlenging |
|
de laatste clip is net een hiphop clip maarja.. ik heb marilyn manson nooit gemogen |
|
quote: Oke misschien vindt jij dat ja. Maar er zijn mensen die het wel goed vinden. Die hoef je dan heus niet af te gaan kraken ofzow hoor. Ik respecteer toch ook wat jij goed vindt??!! Naja jij geen MM en ik wel!!!! See The Absence Behind My Eyes |
|
Mm is een plaag, en wie moeten die verdelgen Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Die twee covers haat ik, die nummers zijn orrigineel het best, in mijn ogen zijn het eerder verkrachtingen, zeker Tainted Love, echt wel hatelijk. Trouwens wanneer er iemand geïnteresseerd is in een video van MM, ik vrkoop hem, ben er een tijdje "fan" van geweest maar nu moet ik er echt niets meer van weten. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: dat heb je als je een 16 jarig meisje ben Marilyn Manson is voor wannebe's [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 01-07-2002 19:55] |
|
1 ding: fuck you haters , als mensen manson goed vinden, dan is dat zo en stop erover te zeiken the shadow of the wickerman is rising up again |
|
dus twiggy is weg??? ps twiggy betekent : vol takjes, als een takje. daar kun je nog eens een boom over opzetten. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 02-08-2002 22:16] Oud Vuil. |
|
als je mm goed vindt wat de fuck doe je dan hier My madness, my sadness |
|
quote: Beetje apart vind ik dit. In een ander topic over Manson meende ik nog te lezen dat je MM eigenlijk geen reet aan vond, maar zijn shows alleen maar cool waren ??? Eten wij heden van twee walletjes ?? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
dit topic is gvd al weer oud. Dat zo een stink nOOb het weer omhoog haalt [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 02-08-2002 22:49] |
|
Dat kind heeft serieus last van profileringsdrang geloof ik. "Ik ben echt evil hoor, kijk maar op mijn site, daar staan allemaal omgekeerde kruizen" It fucking pisses me off Maar nu weer on topic als je al van een topic mocht spreken... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: sorry, maar wat is zo'n Cu2 pagina lief en ontwapenend, zeg. tja on topic, twiggy, zet geen bos hout voor de deur. had hij ook niet altijd een jurk aan? Oud Vuil. |
|
Ja man, wie doet er nou een jurk aan.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Dit word voorspelbaar... je tikt hier in Manson en je leert een hoop nieuwe scheldwoorden... wat gebeurt er nou als ik zeg dat ik iron maiden een ouwe nichten band vind? He man nice shot! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |