|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is maar dat jullie het weten. |
|
*Knak* Bazzio Attacks!!! |
|
lekker boeiend |
|
das toch die vent die er zo mogelijk nog weirder uitziet dan MM zelluf? Oud Vuil. |
|
Suck my piss |
|
Hehe, ik zou het niet weten hoe die gast er uit ziet. Stond in de Veronica gids. |
|
mm is dat die band die zeg maar een soort popi jopi rap achtige clip heeft gemaakt, maar dan met gohts ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
MM, is toch ook de R&B van de metal |
|
quote: net zo kut jah, he raja, ik ben gewoon ziek, kom morrege niet denk'k Oud Vuil. |
|
quote: [off topic] hmm kut voor je zeg. Maar ik kan ook niet morgen, ik wilde je vanavond net gaan bellen. Maar beterschap alvast. [/off topic] |
|
quote: Hij is de grootste tyfus nicht van de metal! |
|
MM's allereerste werk, toen ze nog the spookykids heette, is middelmatige industrial, best ok. Echter, toen TR zich er mee ging bemoeien ging het erg snel bergafwaarts. |
|
Who da fock is Twiggy? Wat is Twiggy ? Marilyn Manson |
|
Twiggy is (was) de bassist van MM. |
|
is mm metal dan.. meer soft pussy rock ofzo zoiets als him |
|
Hmm, als ze nou kappen met de gehele band ... dan zou dat nog beter nieuws zijn kutband! sebinsagoil |
|
quote: Ik vind HIM best mooi... En MM ... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
|
jammer mm was echt een goede band zonder twiggy zullen ze nooit meer hetzelfde zijn |
|
|
|
Ik vind Manson wel goe. Sweet Dreams hebben ze goed gecovered, naar mijn mening, and Tainted Love ook. Nu ja, kga der ook nie om wenen da Twiggy weg is ze |
|
quote:leuke grap jammer dat marilyn nog niet in de gevangenis zit |
|
WAT????? Eerst verliet de gitarist van Limp bizkit de band, nu Twiggy, straks stapt de clown nog uit Slipknot. |
|
quote:dat heeft dus weer nix met elkaar te maken, dat is zoiets als cradle met darkthrone vergelijken Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Nu de rest nog. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |