|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Toffe show! |
|
Niet leuke kopie van het engelse origineel. Bazzio Attacks!!! |
|
wanneer is het op. ga ik het een keer kijken |
|
Erg leuk progamma! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: op zaterdag rond de klok van 22.00 op NED 2 [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 18-06-2002 17:09] |
|
Ik vind dat allemaal wat te flauw. Die jongere gast (damn, hoe heette die ook alweer... Ow, JAN-JAAP!!) kan ik helemaal niet uitstaan . |
|
quote: Zaterdagavond; zeker de moeite waard! Ik kijk ook op BBC maar vind de Nederlandse versie ook keisterk! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vond het beter toen Thomas Acda er nog bij zat. Deze gozer die er nu zit vind ik helemaal nix. Maar het blijft erg leuk om naar te kijken. bla...bla...bla... |
|
quote: Klopt idd wel een beetje; hoewel hij niet slecht is; Thomas Acda was iig beter en ook Marc Marie Huybrechts was goed. Het gaat natuurlijk om Raoul Heertje en de foute groffe teksten van Harm Edens... Gelukkig hebben we de foto's nog... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-06-2002 17:12] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vind die Heertjes gaaf en Jan Jaap ook, vind het wel een cool team zo! |
|
Die foto's zijn idd het beste |
|
Gave show. Ook eens een keer naar het origineel gekeken op de BBC, maar dat was een stuk minder leuk omdat ik niet zo op de hoogte ben van de Britse actualiteiten. |
|
Harm Edens zelden iemand gezien die zo droog een autoque (?) kan oplezen. En dat terwijl hij zelf het meerden deel van de texten schrijft. bla...bla...bla... |
|
zeker wel, en soms zijn ze zo hard, en dat is echt zo gaaf! van mij mag het nog harder! |
|
Vond het vroeger veel leuker dan nu... is er iemand hier wie "Sjobiscity" nog wat zegt? |
|
Marc Marie heerst! alleen zijn stem doet je al lachen |
|
quote: Da's toch nog niet zo lang geleden Maar goed ik vind t een leuk programma How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Heertje ... jan jaap is wel cool. |
|
1 woord: Geweldig! edens: Dan bieden we volgende week toch gewoon weer onze excuses aan MUHAHAHAHA Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: sjittie of sjustice, sjittie of sjoy enzo HAHAHAHAHAH, ja, dat was altijd raoul. ook tegek was als acda 't heertje nadeed, met die armen omhoog. gewldige show, draai't al heel wat jaren. http://www.ditwashetnieuws.nl/ Oud Vuil. |
|
Er is ooit nog een CD van gemaakt heel erg underground. |
|
Je moeder. |
|
Dit is een tv-programma? Hmm... ik kijk eigenlijk nooit tv No regrets and no remorse... |
|
Dit is nog eens een leuk programma, alleen ik vergeet het meestal, en zie meestal de laatste helft. Maar wat jullie ook weer moeten zien is Black Adder! Op V8 rond de klok van tien. On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!! |
|
quote: jazeker errug leuk, maar al zo vaak gezien ondertussen. heeft iemand wel eens keeping up appearences gezien, met the bucket, sorry bouqet family, dus met hyacinth en richard en onslow enzo. heerlijke engelse comedy! Oud Vuil. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |