|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: the bouqeeeeeeeet residence, lady of the house speaking! that's my sister on the phone, who has got a swimming pool and room for a pony Oud Vuil. |
|
quote: ja, wat is dat toch een afschuwelijk mens. eigenlijk is iedereen grappig, zelfs de postbode. |
|
quote: is gewoon briljante serie. heb hyacinth ook eens in een detectiveserie gezien, was heel weird, 't was niet grappig, maar als je naar haar gezicht keek, moest je toch telkens glimlachen. Oud Vuil. |
|
quote: ja, de vloek van een zeer bekende serie. de actrice wordt alleen geindentificeerd met die bepaalde bekende personage. dr spock,(en nagenoeg iedereen in star trek bijvoorbeeld.) |
|
quote: ANSLOW The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Deze aflevering was ook weer kewl! |
|
quote: ik heb het op video opgenomen, ga vanavond later kijken, heerlijk vooruitzicht altijd, aanzetten als jezelf zin daaraan hebt. Oud Vuil. |
|
quote: ik heb "12 monkeys" opgenomen. vette film! |
|
JAH! enne het begin en het einde van dit was het nieuws zijn altijd het leukst |
|
ik heb met een half oog zitten kijken, maar ik vond er niet veel aan. Die 'gasten' zijn niet grappig. raoul heertje wel |
|
quote: Wel lachuh programma, mijn ma kijkt er ook altijd naar. Zo heb ik het leren kennen. |
|
Kut, was t wel vanavond. Ben t vergeten op te nemen. Wanneer is de herhaling? How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Ik vind die grappen die ze proberen te maken dus echt niet grappig en die presentator vind ik al helemaal een ballo Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb gister nog eens gekeken, vond er niet veel aan. Die aflevering met Kamagurka toen, die vond ik leuk... en met Oltmans Sjobisciteeeeh...! [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 23-06-2002 17:13] |
|
het was gisteren de laatste uitzending van het seizoen toch? bla...bla...bla... |
|
Yep, volgende week komt er nog een compilatie. |
|
d'r was gister idd geen ruk aan... wie is btw die eikel met die dikke lippe (nee niet Silvana ) die steeds leuk dacht te zijn!? |
|
Ik kijk het al jaren, maar mis het wel eens, omdat ik niet wist dat het weer op tv kwam enzo. Maar toen Thomas Acda er nog bijzat, was het helemaal super. Vooral die aflevering met Regilio Tuur! Bring The People Together |
|
Dit was het nieuws= superprogramma. Die Raoul Heertje is echt heel goed. En hij lacht grappig: zijn hele lichaam schudt mee Maar Thomas Acda zou van mij best terug mogen komen... Ook al is dat andere kereltje ook best leuk. HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |