![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ie niet in Metallica had gezeten, had niemand het over hem gehad als drummer denk ik Ik geniet momenteel veel van deze baas When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Uiteraard niet. En als Charlie Watts niet bij de Stones had gespeeld was ook die nooit bekend geworden. ![]() ![]() quote: Ah ja, ik ken hem wel van Suicidal Tendencies, maar die stijl ligt mij echt niet. Een soort jazz/fusiondrummen (no pun intended), alleen dan te hard en rigide gespeeld om nog lekker te klinken. Maar in de juiste omgeving werkt het natuurlijk als een trein. Niet dat ik iets heb tegen virtuoze drummers trouwens, maar de meeste waar ik echt al sinds jaar en dag naar luister hebben (daarnaast) ook een herkenbare sound of presentatie. Lars dus, Terry Bozzio, of David Silveria van Korn bijvoorbeeld. Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
Snap ik hoor, ieder zijn ding. En ja, Lara is te herkennen, das ook wel wat. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Topdrummer ![]() ![]() |
|
Ex-drummer van mijn ouwe bandje. Uiteraard top, ja. ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Zijn er drummers die eventueel belangstelling hebben voor wat leuke dvd's? Ben er zelf op uitgekeken, maar dat maakt ze niet minder interessant natuurlijk. ![]() Tim Alexander (Primus) - Live Performance And Commentary Jason Bittner (Shadows Fall, Overkill) - What Drives the Beat Dennis Chambers - In the Pocket Bob Gatzen - Drum Tuning: Sound and Design... Simplified George Kollias (Nile) - Intense Metal Drumming Chad Smith (Red Hot Chili Peppers) - Red Hot Rhythm Method + Eastern Rim Reageren via MP of hieronder. Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
Gereageerd via MP ![]() lampje ![]() |
|
Ik heb er weinig kijk op, maar volgens mij is dit behoorlijk vet. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Eerlijk gezegd ziet het er vrij standaard uit allemaal. Hij heeft een top techniek en is snel maar het is verre van interessant imo. I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
quote: Dit filmpje was mijn kennismaking met Ulcerate. Ik vind hem een gave drummer met best originele ideeën. Vooral het feit dat hij patronen die andere drummers als fill gebruiken juist herhaalt en "verheft" tot basisritme maakt het voor mij interessant. De eerste 30 seconden zijn daar gelijk een mooi voorbeeld van. En ja, zijn techniek is erg goed, dus het klinkt allemaal ook heerlijk vloeiend. [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 09-08-2025 10:43] Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
Live ook zo vreselijk goed... Ster van de band. No dogs, no masters. ![]() |
|
Raar drummers-drama in 'alt'-land. Josh Freese uit Foo Fighters gezet, vervangen door Rubin die bij NiN speelde, en inmiddels Freese die weer op de drumkruk bij NiN is gaan zitten ![]() Snap niet dat je als FF Freese uit je band zet, maar hij past beter bij NiN en is killing it... https://youtu.be/RYWXIBTmm5A (zit ook wat elektronica doorheen, maar wat hij zelf speelt is zo goed.) Kan geen betere 'alt' drummer bedenken dan Josh Freese eigenlijk. The Perfect Drug was ook min of meer als live onspeelbaar bestempeld, geloof ik. No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |