|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind Haven juist 1 van de betere albums van de band. |
|
quote: Ik ken de band via een sampler met het nummer Hedon, maar Projector was mijn eerste album. Ik mis op Haven wel de cleane zang, maar vind het album vanwege de aanstekelijkheid heel goed. Op zich klinkt het album niet typisch als Dark Tranquillity, maar dat vind ik juist goed. Bands die vastzitten in hun geluid vind ik maar saai. Ik luister buiten Dark Tranquillity tevens maar naar een paar melodieuze death metal bands. |
|
De DT albums hebben bijna allemaal aardig wat experimenteerdrang. Op "Haven" ging men voor 1 bepaald geluid. Kan me wel voorstellen dat men dit juist weet te waarderen. Maar goed, slechts 1 saai album in je hele discografie is eigenlijk best bewonderenswaardig. |
|
Hmm Haven beviel mij meer dan projector, maar ik vind het latere materiaal verbleken bij hun oude werk. Eindelijk sinds kort de Yesterworlds verzamelaar binnen, waar itt de Retrospect release nog een unrel. ep op staat. Alle nummers zijn geremastered en klinken prima! Fijne release The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hij wordt duidelijk niet vaak genoemd, maar mijn favo is The Mind's I. Beetje stripped down misschien, maar wel sterke songs en een magistrale productie. Vanaf dan klinkt het een beetje slapjes in mijn oren door de grote rol die Brändström toebedeeld krijgt. The Gallery komt ij mij op een respectabele tweede plaats, gevolgd door Skydancer. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Op het eerste gehoord doet "We Are the Void" het wel goed hier Tijdje doorluisteren om te zien of het ook voldoende diepte biedt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
+1 net aan het luisteren signature |
|
Iemand al een mening over de nieuwe? Hij staat inmiddels integraal op de Myspace en was trouwens ook al gelekt. Hier nog even de nieuw clip Paar lekkere brute nummers staan er zeker op. |
|
Hm. Zowaar best gaaf. Had ik niet (meer) verwacht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vrij apart nummertje voor hun doen, maar klinkt best wel lekker. Edit; Had überhaupt niet eens door dat het album er al weer aan stond te komen. Morgen maar effe halen/bestellen. [Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 21-02-2010 17:14] |
|
Fokking geweldig Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Meesterlijk inderdaad! 'Punish My Heaven' is een fenomenaal nummer. Ultra agressief en super melodieus tegelijkertijd. Heerlijk! Helaas staan ze op Summer Breeze tegenover Triptykon geprogrammeerd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
nog maar eens Damage Done aan het draaien... schitterende nummers. één voor één signature |
|
quote: Sterkste 'nieuwe' plaat van DT imo. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
die EP Zero Distance was ik bijna uit het oor verloren, prima EP'tje signature |
|
quote: Ja, geweldige plaat plaat ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Niemand iets over de nieuwe plaat te melden? Klinkt na 4 nummers behoorlijk als meer van hetzelfde wat mij betreft. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja, saai. Ik hou het bij Damage Done, Haven en Projector. |
|
quote: Zelfde als de afgelopen platen dus? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Yep. Degelijk is het sleutelwoord. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ohja, de kwaliteit blijft ook netjes op peil, maar er zit amper verrassing meer in. Kan ik slecht tegen, maar goed. Genoeg andere bands Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Vind ik ook. Toch jammer, ik blijf de hoop houden dat ze ooit nog eens iets maken dat zich kan meten met de hyper opgefokte sfeervolle zoete melodeath van The Gallery. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zelfs een The Gallery-kloon zou ik liever hebben dan de huidige albums Al zou het pas echt te gek zijn als ze wel weer echt een andere stap nemen en alsnog weer dat niveau en die originaliteit halen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |