![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Zondag 10 november staan ze samen met Tristania in de 013. ![]() |
|
Hmja, de 013 is me iets te ver weg voor bands die ik al meerdere malen heb gezien en al over hun hoogtepunt heen zijn. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Dag ervoor ook in Baroeg. ![]() |
|
quote: DT in de baroeg.. da's lang geleden dat ik ze daar heb gezien. Alleen toen waren ze nog wel goed ![]() ![]() |
|
uitnodigend signature ![]() |
|
Dit wordt hun beste sinds The Gallery. Het beste van Projector en Fiction gemixed. Nieuwe In Flames dan weer gewoon slecht. KVLT. THE GAME IS KVLT. ![]() |
|
Atoma is niet helemaal mijn ding, maar wel een fijn plaatje. Iemand een aanrader uit de discografie van na 2000? ![]() |
|
quote: Damage Done. ![]() |
|
absoluut DD is de DT-topper bij uitstek één van mijn favo 25 platen of all times signature ![]() |
|
Staat genoteerd ![]() ![]() |
|
Fiction is ook wel een leuke plaat. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Post 2000 DT: 1. Damage Done 2. Construct 3. Character Pitiless is een gaaf nummer ja, maar die twee andere vond ik wat te melancholisch. Moet misschien nog groeien, al vat ik de Projector vibe wel. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Van de vier quasi identieke platen, is Fiction de beste. Projector is een leuk rustpunt van de band, restaurantmuziek. Die nieuwe heeft een vrij goeie drive, en de synths irriteren helemaal niet, brengen meerwaarde. Beste sinds The Gallery, nogmaals. KVLT. THE GAME IS KVLT. ![]() |
|
quote: Ne kenner KVLT. THE GAME IS KVLT. ![]() |
|
De nieuwe eindelijk eens beginnen beluisteren. Echt wel een degelijk album. Had vermoedelijk in mijn jaarlijst gestaan als ik er eerder aan toegekomen was. Misschien toch nog eens een keertje live meepikken (is al weer enkele jaren geleden). discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
Ze spelen op 17 april in Leiden. ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik had sinds tijden weer eens skydancer in de cd speler van de auto gepropt. Wat is dat toch een geweldige plaat. Alleen die productie is zo... tsja... kut. Hebben ze nummers ooit opnieuw opgenomen? Ik kan zo niets vinden, maar dat kan zijn omdat het nooit gebeurd is. Weet iemand meer? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
![]() |
|
Blijft toch een goede band ![]() |
|
quote: Van het weekend checken, thanks! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Verse upload: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |