|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
gaaf! ik kom daar! |
|
quote: Lijstje? -Moordlustige Hamster (als ik kan en nog geld heb ) -Wishmaster |
|
-Moordlustige Hamster (als ik kan en nog geld heb ) -Wishmaster -Metalheus en wat aanhang ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Heus: ik kom zaterdag helaas niet in Arnhem: geldnood |
|
gvd jij gaat echt wel... desnoods zamelen we wel wat pleuroooooos in... of ik koop wat cd;s van je inhume en severe torture mag jij niet missen!!! zie het als iets wat hoort bij je ... metal.....opvoeding! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
present ! BLASTBEATS FOREVER |
|
ich bin dabei! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Wanneer komt Pyaemia nou godverdomme eens naar Limburg! |
|
Ik kom ook wel! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Dat wordt trouwens geld sparen voor December |
|
Het enige Mangled optreden van dit jaar nog dus....komt dat zien!!! ......Evilterrestrial.................................. |
|
ik zal er zijn, wim... mag ik op de gastelijst in ruil voor video + die twisted sister cd?! |
|
quote: dude, neem dan ff een cd + shirtje van je band voor me mee, als 't kan natuurlijk, noem maar een prijs |
|
quote: ik ben er ook, en ik wil ook wel op de gastenlijst. zie het als slachtoffer hulp |
|
20 december. Dat is nog lang. Maar we zullen zien. |
|
Zekers,rauze bij Mangled TJOKKEFOLL LOMP Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: geen probleem, mail me even, dan regel ik wel wat... prijs? 13 euro voor beide |
|
quote: ok, ik mail van tevoren nog wel even enzo.. heersch dude! |
|
hehe, thnx, het wordt daar ook een big party, want leng tch'e en mangled spelen!! |
|
Mensen van de Goudvishal:probeer te denken aan voldoende Hertog Jan bierflessen Bij voorbaat dank. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
wat een dilemma, manowar speelt op dezelfde dag |
|
quote:nee je gaat gewoon met mij mee naar arnhem |
|
ja, manowar is best wel gay he?? |
|
quote: ah f*ck helemaal vergeten. tja ik weet nog niet waar ik heen ga |
|
Naar Arnhem.Is toch logisch.Een van de weinige echt leuke zalen in Nederland. En Mangled speelt natuurlijk wat ook een goede reden is om te komen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |