|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
aandacht door onmacht |
|
quote: Nee die vrouw was gewoon slim bezig, zij en nog wat mensen hadden zin in een barbeque .. maar geen vlees ... De oplossing was dus snel gevonden ... |
|
quote: Dat laatste is dus niet waar; die vrouw was gewoon verward. Liep al uren door het centrum te roepen dat ze zichzelf in de hens ging steken en later deed ze het inderdaad; ze hadden dat mens gelijk moeten overmeesteren. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Soms is aandacht trekken nodig voor een instantie je serieus neemt Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
in onze maatschappij is nu eenmaal "associaal". hier mee bedoel ik dat we meer op ons zelf zijn en weinig sociale controle hebben in vergelijking met sommige andere landen. de ene kan daar goed tegen (ik) de andere niet. |
|
OPHANGEN ALLEMAAL |
|
quote:Nee hoor, want die man sterft toch wel door uithongering. |
|
quote: Gebeurd er eens wat in Almere, ben ik er niet bij Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ja laat ze dat gewoon maar doen, hoeven ze meteen geen asiel meer aan te vragen |
|
Gevolg: Minder mensen Gevolg: Meer eten Gevolg: Minder honger Gevolg: Mensen gaan land niet ontvluchten Gevolg: Nederland krijgt minder asielzoekers Gevolg: Asielzoekers hier krijgen meer te vreten Gevolg: Asielzoekers hier willen terug Gevolg: Iedereen blij. |
|
quote: ..... Hehehe... sterker nog, die vrouw wilde wat vlees klaarmaken voor die asielzoeker met honger |
|
Maar ze was de knoflooksaus vergeten .. En toen hebben ze haar maar laten branden Wat een oen, die vrouw |
|
iK WIL OOK AANDACHT aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaHH [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 19-06-2002 15:26] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ik oooooooooooooooooooooooooooooooooook |
|
Steek jullie zelf in de fik zou ik zeggen. |
|
quote:Dan vraag ik me af waarom hij asiel wil hebben? Hij wil niet terug omdat daar minder voer is?? |
|
het al warm genoeg zo... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: dat zal onwijs gaan stinken denk ik, zullen mijn huisgenoten niet blij mee zijn |
|
Maar dan heb je wel aandacht. |
|
Ik wil wel ff langskomen hoor om je wat speciale aandacht te geven... Oh nee, dan moet ik zeker eerst wachten todat er een meteoriet de wereld vernietigd. nevermind. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Kun je wel lekker BBQ-en |
|
Over de V&D gesproken. Ik liep daar een keer toen ik opeens een vrij harde knal hoorde. Ik keek waar het vandaan kwam, was er een man met z'n hoofd tegen een glazen deur geknald, ster in de ruit en man had behoorlijk wat pijn. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Over hoofden tegen deuren gesproken... Ik zat ooit in de trein van Gorinchem - Dordrecht, waar op station Hardinxveld-giessendam de trein stopte. Ik keek naar het perron, er duwde een man de deur voor zich uit (van het station) die weer dichtknalde: gevolg... ruit eruit en man met bloedende nek die gewoon doorliep... erg komisch om te zien Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Inderdaad, waarom neemt niemand zo'n zaak dan serieus. Als zo'n man aandacht wil omdat hij hier asiel wil krijgen heeft hij daar een reden voor. Heb dan ook het respect om naar die reden te luisteren zonder er meteen op los te kankeren. Dat wij het allemaal zo goed hebben wil neit zeggen dat dat met alles en iedereen zo is. Het leven is niet het wetboek, het leven is je gevoel. En dat vergeet steeds iedereen. |
|
Tja, soms zijn dingen gewoon kut in je leven, ik zou bijna zeggen dat ik er ales van af weet, maar als ik goed nadenk is dat natuurlijk bullshit en heb ik niets te klagen. Maar ik hou er niet van als mensen dan zaken op dergelijke manieren af proberen te dwingen. Ik zie het zo vaak gebeuren, uiteraard meestal minder dramatisch, iemand krijgt zijn/haar zin niet en ipv dit waardig te accepteren verlaagt men zich tot van alles, van kleine leugentjes tot zaken als hierboven besproken. Ergens voor vechten is natuurlijk alleen maar goed, maar sommige manieren zijn echt heel erg fout. Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |