IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Tip 2025 Vorige pagina
Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-05-2025 14:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2025 13:28 schreef Sater het volgende:
Blijkbaar een nieuwe …and Oceans onderweg. Heb me nooit echt goed in de vorige twee verdiept, maar dit is een mooi voorproefje.

Als in, de albums voor de vorige twee wel?

Deze single ligt aardig in lijn met de vorige twee qua sound en meer 'metal' stukken, maar pakt weer wat meer van de weirdheid van daarvoor. Wel beter geïntegreerd in het hele geluid, zoals het 'techno' stukje wat erin komt.

Mooi voorproefje, proof is in the album!

No dogs, no masters.

Sater
Usericon van Sater
Posted 21-05-2025 16:08 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ja, heb Cypher, A.M.G.O.D. en Symmetry ooit in huis gehad. Maar na de reunie (?) nooit meer echt in verdiept. Met deze nieuwe ga ik daar verandering in brengen.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Sater
Usericon van Sater
Posted 24-05-2025 15:10 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Er is blijkbaar een nieuwe Witchcraft en zo te horen een terugkeer naar de fuzzy progdoom.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 25-05-2025 18:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2025 16:08 schreef Sater het volgende:
Ja, heb Cypher, A.M.G.O.D. en Symmetry ooit in huis gehad. Maar na de reunie (?) nooit meer echt in verdiept. Met deze nieuwe ga ik daar verandering in brengen.

Pre-reünie (ja, geen idee), waren ze slordiger in geluid. Experimenteler ook, maar vooral slordiger. De metal en de dance/electro/whatever plakten niet echt goed aan elkaar. Maar was beter dan het meeste wat we toen op dat snijvlak kregen.

Na-reünie (nog steeds geen idee), veel meer metal. Veel meer death, plakt beter aan elkaar. Maar weer minder experimenteel.

Conclusie is dat alles altijd tegenvalt.

No dogs, no masters.

Sater
Usericon van Sater
Posted 25-05-2025 20:58 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2025 18:29 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Conclusie is dat alles altijd tegenvalt.

Wat een fijn levensmotto!

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 25-05-2025 21:00 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 24 mei 2025 15:10 schreef Sater het volgende:
Er is blijkbaar een nieuwe Witchcraft en zo te horen een terugkeer naar de fuzzy progdoom.

Vind Witchcraft het niet meer doen sinds de gehele band is opgestapt.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 25-05-2025 21:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2025 20:58 schreef Sater het volgende:
Wat een fijn levensmotto!

Het is wat het is

We hebben ons te verhouden tot de realiteit.

No dogs, no masters.

Sater
Usericon van Sater
Posted 26-05-2025 18:12 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2025 21:00 schreef KwelgeestIV het volgende:
Vind Witchcraft het niet meer doen sinds de gehele band is opgestapt.

Heb er nu een keer naar geluisterd en ben er ook niet zo heel erg van onder de indruk. De solo EP van Pelander vond ik trouwens wel erg fijn.

Deze collab kwam vorige maand uit. Ik heb me nooit echt verdiept in Mizmor, maar dit bevalt wel.

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 28-05-2025 14:11 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Geen idee vanwaar dit ineens komt, maar het YT-algoritme raadde me dit album aan en wat voor een knaller is me dat. Post-punk met een metalen randje, in het Pools gezongen en uit op Pagan records. Zeer genietbaar.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com