|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
gefeliciteerd! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
He leuk, een klein headbangertje erbij? Bazzio Attacks!!! |
|
ja leuk, gefeliciteerd! No regrets and no remorse... |
|
Weer een bijdrage aan de overbevolking *zucht*... Hehe, nee, gefeliciteerd, erg leuk, enzow Dead things grow from deep inside... |
|
Gefeliciteerd! Enne... FOTO'S! Forward into the light, forward into infinity! |
|
Zul je nog een f;inke tijd moeten wachten ze is uitgeteld op 11 februari |
|
Ik had niet anders verwacht... ik doel ook op die datum [schrijven blijft moeilijk] [Dit bericht is gewijzigd door AltMazter op 22-07-2001 14:37] Forward into the light, forward into infinity! |
|
gefeliciteerds........... |
|
Oeeeh wat leuk! Mijn nichtje is nu al weer drie gaat hard joh. Over een paar maandjes gaan we voor het eerst met haar naar de efteling. "THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE" |
|
Gefeliciteert!!!!!!!!!! Als je jong bent ziet alles er wel leuk uit,het is alleen jammer waarneer je ouder word je helaas meer mensenkennis op doet,maarja gefeliciteert. |
|
Proficiat Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Gefeliciteerd! Kleine neefjes en nichtjes zijn leuk! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
gefeliciteerd! kleinjes zijn niet leuk vind ik, ze schijten de hele dag. hoewel ik daar niet al te veel last van heb MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Daarom ben ik heel blij dat ik oom word .. Nu mag mijn zus het opruimen ;-)) |
|
baby's zijn echt cool, mijn nichtje is ook een paar weken geleden bevallen. Echt klein zo'n babytje |
|
Nadat ik vier keer Oom ben geworden heb ik er zelf maar een gemaakt. Ben nu net een half jaartje vader. Ze is geboren met lang haar dus dat is een goed begin. In ieder geval ook vanaf hier gefeliciteerd. En het is weer neefjes en nichtjes kun je weer teruggeven. Mad Maikie |
|
Yeehaa. Sinds afgelopen woensdag half 3 ben ik oom geworden. De kleine heet Jens, het is een jongetje, 7,5 pond, 51 cm bij geboorte. Hij is 8 dagen te laat geboren, en heeft nu al een flinke bos haar ! |
|
Super!! Proficiat Nonkel Jenje.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Dank U ! Ik heb er gisteravond ook al flink op geproost. |
|
Gefeliciteerd ... |
|
Cool! Dan kan je hem kleine metal-t-shirtjes geven voor zijn verjaardagen! |
|
Gefeliciteerd, ik zelf ben al sinds mijn 12e oom, erg leuk, al zie ik mijn neefje meer als een klein broertje. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Hehe, moeten de ZM shirts ook nog op baby formaat komen |
|
quote:Is het er nu al? En is het een jongen of een meisje? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
gefeliciteerd defende nos in proelio |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |