![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Eén van mijn all time favourites uit die periode ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ja, topplaat! Ligt hier nu naast de stereo om snel weer eens op te zetten. Heb je Sweven (de band) ook gehoord? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Yes, ook erg goed, maar haalt het niet bij Sweven (het album). Hopelijk komt er ooit nog wel een opvolger, het is al een hele tijd stil rondom de band. ![]() |
|
Beste napalm death release. Hier klopt alles. Imo. leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Vanwege de bekende omstandigheden toch weer eens opgezet. Via streaming want op CD heb ik deze al lang niet meer. Na drie liedjes ben ik wel weer klaar met het geknars van ome Dave. Muzikaal op zich prima in orde hoor, maar nee. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: ![]() "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
I Raise My Fist To The Sky Swear The Ancient Oath of Black The Lambs Shall Bleed, Eternally Bleed God Is Dead and Shall Forever Be... ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Beetje een deceptie dat de video het niet doet haha I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Ow? Hier wel, want ik heb het net beluisterd. ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Het zal aan mij liggen denk ik dan I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Weird! ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Maxed out emotie: Molchat Doma weet me altijd wel te raken. (geen metal!). Winter is coming ![]() |
|
Ministry - Animositisomina "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Het YouTube algoritme was in form tijdens mijn ochtendloopje, één keer ouderwetse Darkthrone achtige black met net genoeg weerhaakjes en broeierigheid en daarna twee pareltjes van ASKE - weirde neofolk - ambient - noise - electronics. [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 17-08-2025 10:11] ![]() |
|
quote: Bedankt voor de waarschuwing! Ik had er bijna op geklikt. NP Isaac Hayes - Truck Turner one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote:Waarom is dit grappig? (""": [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 17-08-2025 11:49] Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
King Crimson - Larks' Tongues in Aspic one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Geniaal album. Werkelijk uniek. Zij, en aanverwante bands qua stijl, hebben dit niet echt overtroffen. (Al lopen een Chapel of Disease en eerdere Tribulation (Formulas...) er erg dicht bij.) No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |