![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb hem net geluisterd en wel een leuk plaatje. Beetje van het kaliber Grime Stone Records maar minder frivool. Vond het leuk. I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
quote: Ik heb je een e-mail gestuurd! ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
De nieuwe Helheim is ![]() ![]() ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ik heb geloof ik Helheim te lang niet geluisterd. Dit klinkt wel gaaf, in ieder geval! No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Ik vind het Dubgedeelte toch altijd wat tegenvallen. :/ quote:Ik kan deze nog steeds met plezier meerdere keren achter elkaar draaien. Een van de beste albums ooit. ![]() "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Magic Castles - Starflower one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Wow leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Kekal is een band die ik al lang kende van naam, maar waar ik mij dus nooit echt in had verdiept. Begonnen met '1000 Thoughts of Violence' uit 2003, wat blijkbaar het beste werk zou zijn van deze Indonesiërs. Het is in elk geval geflipt spul. De mix van avant-garde metal en electronica werkt uitstekend. Het gaat van ingetogen passages die wat mij betreft wat etherisch aanvoelden, naar warpspeed blastbeats (wat niet zo moeilijk is aangezien deze heren altijd gebruik maken van een drumcomputer). Zeer aangename kennismaking met deze batshit crazy band ![]() Na het geweldige '1000 Thoughts of Violence' er nog maar een Kekal album tegenaan gegooid. Het werd 'Deeper Underground' uit 2018. Ook deze plaat gaat van het ene uiterste naar het andere. Enerzijds zijn er de transcendentale stukken, langs de andere kant kom je dan weer nummers tegen op deze langspeler die eerder in de catagorie grindcore thuis horen. Voorlopig nog maar 2 albums van dit gezelschap beluisterd, maar wat een enorm gevarieerde platen zijn dit zeg! ![]() |
|
Ze hebben ook zo'n split met Slechtvalk gedaan. Ook een hele rare plaat. I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Misschien toch eens proberen. Altijd genegeerd vanwege kristelijk. LKVGT - Manische Omarming Van Een Alomvattend Niets Nederlandstalige progressieve slam death/black voor de nuancezoeker. Voorwaar een unieke band. Shoutout tot Kwelgeest. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
quote: Kekal was eigenlijk alleen in hun begindagen puur christelijk. Daarna werden ze gnostisch. Als je van avant-garde stuff houdt is het mogelijks wel je ding ![]() ![]() |
|
Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
![]() (Te) lang geleden. ![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Pourquoi mourir pour Dantzig ? | https://www.last.fm/user/with-no-name ![]() |
|
quote: Ja he?! Ik ben echt heel erg onder de indruk van deze nieuwe. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
My Dying Bride - Trinity one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Yes, de eerste drie nummers zijn van het beste ooit gemaakt! ![]() |
|
Witchcraft - s/t one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Ook Burzum, maar dan Hliðskjálf. ![]() |
|
quote: Dit nummer is 6 jaar oud ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 23-08-2025 11:19] ![]() |
![]() |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |