IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : dis-order, displeased z'n mailorder. Vorige pagina | Volgende pagina
hannibal
Metal heerscht!!
Usericon van hannibal
Posted 13-12-2002 13:00 by hannibal Wijzig reactieProfiel van hannibalQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hannibal-van-zm

Volgens mij geeft niemand er iets om dat ze er weer zijn ...


Metal heerst


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-12-2002 15:11 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

hoe bedoel je dat ze er weer zijn, ze hebben toch nog steeds die storing


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


hannibal
Metal heerscht!!
Usericon van hannibal
Posted 13-12-2002 17:43 by hannibal Wijzig reactieProfiel van hannibalQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hannibal-van-zm

quote:
Op 13 december 2002 15:11 schreef arrebar het volgende:
hoe bedoel je dat ze er weer zijn, ze hebben toch nog steeds die storing

Neej Bij jou wel dan? ik kom gewoon op de site en alles


Metal heerst


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 14-12-2002 3:21 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

op de displeased site:

quote:

mailordershop offline
The server of our webprovider was hacked this week, which resulted in our website being offline for the last 3 days. We're currently transferring all data to our site and rebuilding our shop's database. Unfortunately this will take a few days. We hope everything will be operational next week.
Sorry for the inconvenience.

Displeased records team, 13.12.2002.




[edit: damn hannibal had t al gepost. maar goed, de mailorder is nog steeds offline dus
De rest van de site doet het wel.]




[Dit bericht is gewijzigd door Shun Sacer op 14-12-2002 3:23]


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-04-2003 11:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hmmm ik heb net die nieuwe catalogus in de bus gekregen, en het valt me op dat die prijzen ook lekker aan het steigen zijn daar. Vroeger hadden ze nog als principe dat ze geen cd's duurder dan 30 gulden erin zetten, maar nu staat er al behoorlijk veel in dat tussen de 15 en 20 euro geprijsd is, soms zelfs duurder dan de Large

Iemand die er nog iets uit gaat bestellen?


Zenial


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-04-2003 12:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik bestel al jaren niet meer bij ze... vind ze echt te duur en het aanbod is ook niet alles.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-04-2003 12:30 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hmmm, het tegengestelde is mij bijgebleven sinds m'n laatste bezoek aan de site 5 dagen terug.
Redelijke prijzen (11~13,50) en verzendkosten zitten inbegrepen i.p.v. apart zoals de meeste andere mail-orders en vooral het aanbod vind ook -voor Displeased hun doen- aan de verbeterende hand.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-04-2003 12:30 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hahahahaha... metalfan.nl heeft trouwens een advertentie in de Displeased catalogus! Waarom staat zwaremetalen.com er niet in?


Zenial


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 15-04-2003 13:40 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

bij de Displeased bestellen is net zoiets als shoarma bij de Blokker bestellen


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-04-2003 15:35 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Stoerrrrrrrrr!!!

Kan je je onzinnige uitspraak ook nog beargumenteren?


Zenial


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-04-2003 15:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

M.a.w. "Iets bestellen waar het toch niet verkocht wordt"
Ik nam dus aan NecRa gewoon niks interessants bij Displeased kan vinden.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-04-2003 15:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 april 2003 12:30 schreef MBMarduk het volgende:
Hmmm, het tegengestelde is mij bijgebleven sinds m'n laatste bezoek aan de site 5 dagen terug.
Redelijke prijzen (11~13,50) en verzendkosten zitten inbegrepen i.p.v. apart zoals de meeste andere mail-orders en vooral het aanbod vind ook -voor Displeased hun doen- aan de verbeterende hand.



en wel wat leuke (nromaal geprijsde) lp's maar verder...


Je moeder.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 15-04-2003 16:58 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 15:45 schreef MBMarduk het volgende:
M.a.w. "Iets bestellen waar het toch niet verkocht wordt"
Ik nam dus aan NecRa gewoon niks interessants bij Displeased kan vinden.



Er staan wel interessante dingen in, maar ik bestel het liever ergens anders, aangezien ik slechte ervaring heb met bestellen daar. Ook vertrouw ik de 'originaliteit/eerlijkheid' niet van de Displeased.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 03-06-2003 20:36 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik begon er net in een ander topic net ook al over.
Ik heb zondag voor het eerst iets besteld bij Displeased. (mailorder)
3 T-shirts:
-Nile
-Blood red Throne
-The Haunted
Maar ik heb afgelopen zondag dus besteld en ook geld over gemaakt maar in m'n status staat nog steeds niet dat ze m'n geld ontvangen hebben.
Weten jullie hier meer van?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 03-06-2003 20:37 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 3 juni 2003 20:36 schreef No Nonsense het volgende:
Ik begon er net in een ander topic net ook al over.
Ik heb zondag voor het eerst iets besteld bij Displeased. (mailorder)
3 T-shirts:
-Nile
-Blood red Throne
-The Haunted
Maar ik heb afgelopen zondag dus besteld en ook geld over gemaakt maar in m'n status staat nog steeds niet dat ze m'n geld ontvangen hebben.
Weten jullie hier meer van?


status? gewoon wachten tot ie binnenkomt, niet zeuren Displeased is varierend tyfus snel, tot redelijk op tijd.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 03-06-2003 20:45 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 20:37 schreef Claw het volgende:
status? gewoon wachten tot ie binnenkomt, niet zeuren Displeased is varierend tyfus snel, tot redelijk op tijd.


Je krijgt een mailtje met een link waar je kunt kijken hoever ze met je bestelling zijn.
Hier staat dat ze m'n geld nog niet ontvangen hebben terwijl ik het afgelopen zondag overgemaakt heb. Zodoende.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-06-2003 20:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik bestel regelmatig bij Displeased via de webshop, meestal alleenb dingen die in voorraad zijn.

Tot nu toe had ik mijn spullen binnen 1.5 week in huis


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 03-06-2003 20:50 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 20:45 schreef No Nonsense het volgende:
Je krijgt een mailtje met een link waar je kunt kijken hoever ze met je bestelling zijn.
Hier staat dat ze m'n geld nog niet ontvangen hebben terwijl ik het afgelopen zondag overgemaakt heb. Zodoende.

Meestal (ik weet niet hoe het bij Displeased zit) krijgen ze pas naar 1 of 2 weken een afschrift en kijken ze daar pas op, dus als je geld overmaakt kan het wat langer duren.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 03-06-2003 20:55 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 20:50 schreef Iskariot het volgende:
Meestal (ik weet niet hoe het bij Displeased zit) krijgen ze pas naar 1 of 2 weken een afschrift en kijken ze daar pas op, dus als je geld overmaakt kan het wat langer duren.


Kom op zeg, je zorgt als Mailorder toch wel dat je wat meer op de hoogte bent van je binnenkomsten dan 1x in de 1 of 2 weken?
Internetbankieren bijvoorbeeld.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 03-06-2003 20:57 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 20:48 schreef Snaack het volgende:
Ik bestel regelmatig bij Displeased via de webshop, meestal alleenb dingen die in voorraad zijn.

Tot nu toe had ik mijn spullen binnen 1.5 week in huis


Dat wat ik besteld heb was ook op vooraad.
Maar als er iets mis gegaan zou zijn dan zou ik het zonde van het geld vinden.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-06-2003 21:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 20:57 schreef No Nonsense het volgende:
Dat wat ik besteld heb was ook op vooraad.
Maar als er iets mis gegaan zou zijn dan zou ik het zonde van het geld vinden.


Vast niet.. Die online status bleef bij mij ook heel lang op "order received" ofzo staan en ineens stond hij op "order sent". De dag erna had ik het in huis.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 03-06-2003 21:04 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 21:03 schreef Snaack het volgende:
Vast niet.. Die online status bleef bij mij ook heel lang op "order received" ofzo staan en ineens stond hij op "order sent". De dag erna had ik het in huis.


Aaahhhh, kijk dat zijn de dingen die ik wil horen Snaack!
Mijn dank is groot!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-06-2003 21:05 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 21:04 schreef No Nonsense het volgende:
Aaahhhh, kijk dat zijn de dingen die ik wil horen Snaack!
Mijn dank is groot!


Ik wilde het niet gelijk verklappen


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 03-06-2003 21:05 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 21:05 schreef Snaack het volgende:
Ik wilde het niet gelijk verklappen




The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-09-2003 10:05 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

wegens geen zin om dit hele topic na te lezen:

Is www.displeasedrecords.com een beetje betrouwbaar als mailorder ? maw:

Als ik er geld heen stuur, krijg ik dan ook meteriaal ervoor in de plaats ?


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen