|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij geeft niemand er iets om dat ze er weer zijn ... Metal heerst |
|
quote: Neej Bij jou wel dan? ik kom gewoon op de site en alles Metal heerst |
|
op de displeased site: quote: [edit: damn hannibal had t al gepost. maar goed, de mailorder is nog steeds offline dus De rest van de site doet het wel.] [Dit bericht is gewijzigd door Shun Sacer op 14-12-2002 3:23] |
|
Hmmm ik heb net die nieuwe catalogus in de bus gekregen, en het valt me op dat die prijzen ook lekker aan het steigen zijn daar. Vroeger hadden ze nog als principe dat ze geen cd's duurder dan 30 gulden erin zetten, maar nu staat er al behoorlijk veel in dat tussen de 15 en 20 euro geprijsd is, soms zelfs duurder dan de Large Iemand die er nog iets uit gaat bestellen? Zenial |
|
Ik bestel al jaren niet meer bij ze... vind ze echt te duur en het aanbod is ook niet alles. |
|
Hmmm, het tegengestelde is mij bijgebleven sinds m'n laatste bezoek aan de site 5 dagen terug. Redelijke prijzen (11~13,50) en verzendkosten zitten inbegrepen i.p.v. apart zoals de meeste andere mail-orders en vooral het aanbod vind ook -voor Displeased hun doen- aan de verbeterende hand. |
|
Hahahahaha... metalfan.nl heeft trouwens een advertentie in de Displeased catalogus! Waarom staat zwaremetalen.com er niet in? Zenial |
|
bij de Displeased bestellen is net zoiets als shoarma bij de Blokker bestellen |
|
Stoerrrrrrrrr!!! Kan je je onzinnige uitspraak ook nog beargumenteren? Zenial |
|
M.a.w. "Iets bestellen waar het toch niet verkocht wordt" Ik nam dus aan NecRa gewoon niks interessants bij Displeased kan vinden. |
|
quote: en wel wat leuke (nromaal geprijsde) lp's maar verder... Je moeder. |
|
quote: Er staan wel interessante dingen in, maar ik bestel het liever ergens anders, aangezien ik slechte ervaring heb met bestellen daar. Ook vertrouw ik de 'originaliteit/eerlijkheid' niet van de Displeased. |
|
Ik begon er net in een ander topic net ook al over. Ik heb zondag voor het eerst iets besteld bij Displeased. (mailorder) 3 T-shirts: -Nile -Blood red Throne -The Haunted Maar ik heb afgelopen zondag dus besteld en ook geld over gemaakt maar in m'n status staat nog steeds niet dat ze m'n geld ontvangen hebben. Weten jullie hier meer van? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: status? gewoon wachten tot ie binnenkomt, niet zeuren Displeased is varierend tyfus snel, tot redelijk op tijd. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Je krijgt een mailtje met een link waar je kunt kijken hoever ze met je bestelling zijn. Hier staat dat ze m'n geld nog niet ontvangen hebben terwijl ik het afgelopen zondag overgemaakt heb. Zodoende. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik bestel regelmatig bij Displeased via de webshop, meestal alleenb dingen die in voorraad zijn. Tot nu toe had ik mijn spullen binnen 1.5 week in huis |
|
quote: Meestal (ik weet niet hoe het bij Displeased zit) krijgen ze pas naar 1 of 2 weken een afschrift en kijken ze daar pas op, dus als je geld overmaakt kan het wat langer duren. |
|
quote: Kom op zeg, je zorgt als Mailorder toch wel dat je wat meer op de hoogte bent van je binnenkomsten dan 1x in de 1 of 2 weken? Internetbankieren bijvoorbeeld. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Dat wat ik besteld heb was ook op vooraad. Maar als er iets mis gegaan zou zijn dan zou ik het zonde van het geld vinden. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Vast niet.. Die online status bleef bij mij ook heel lang op "order received" ofzo staan en ineens stond hij op "order sent". De dag erna had ik het in huis. |
|
quote: Aaahhhh, kijk dat zijn de dingen die ik wil horen Snaack! Mijn dank is groot! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ik wilde het niet gelijk verklappen |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
wegens geen zin om dit hele topic na te lezen: Is www.displeasedrecords.com een beetje betrouwbaar als mailorder ? maw: Als ik er geld heen stuur, krijg ik dan ook meteriaal ervoor in de plaats ? |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |