|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Mja het is mij, nog, niet helemaal duidelijk. Ze zeggen iets (wat en hoeveel weet ik niet) niet te kunnen leveren maar toch staat achter iedere item 'collected'. Ja de administratie bij Displeased is kut. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
leer er dan ook eens van en bestel er niks.Doe ik ook al een tijd niet meer.Ik haal de zooi wel ergens anders. Fuck the world and fuck you |
|
Ja obscure underground black is makkelijk te vinden maar het bekendere werk voor 'weinig' geld is moeilijker. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ah, ging het om die muziek. Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb ook totaal geen klagen. Ontzettend vaak iets besteld daar, een keertje waren ze vergeten een 7" EP mee te zenden maar die kreeg ik kostenloos alsnog opgestuurd. |
|
quote: Dat is klote inderdaad, Large doet dat volgens mij (ook), bv, met de remake van The Texas Chainsaw Massacre en diverse cd's. Zelf heb ik met Displeased gelukkig nooit problemen gehad. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Doet dis-order het bij jullie ook niet??? |
|
quote: Nee. Time-out. |
|
Kankah |
|
Is al sinds gisternacht zo. Irritant. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hij doet 't weer. Ze hebben tegenwoordig zelfs horror movies! Heerschend! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
eeeennnnnnn nu weer niet |
|
heeft iemand toevallig ervaring met soudcave? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Displeased dankt zijn naam aan ontevredenheid met de te hoge prjizen maar het valt me op dat ze tegenwoordig juist vaak duurder zijn met bijv. DVD's dan een Boudisque of met die horrormovies dan de FRS. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: FRS?? Vertel eens. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Voor films moet je tegenwoordig idd bij Boudisque en FRS zijn, of bij factory outlets als Bravo bijvoorbeeld. |
|
quote: Free Record Shop. Of bedoel je dat niet? |
|
quote: OH die.. Ben er geen fan van. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: In de bak voor afgeprijsde dvd's staat soms anders best interessant spul. |
|
quote: Kan je hier wat meer info over geven? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:yup, eens iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Oneens. |
|
quote:heb je mooi geluk gehad iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ben het er ook behoorlijk mee oneens. Ik had laatst per ongeluk een verkeerde cd besteld (dat soort dingen overkomen alleen mij ). Maar die heb ik meteen zonder enige problemen kunnen ruilen en nog geen week nadat ik de cd teruggestuurd had lag de cd die ik wou alweer op de deurmat. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |