IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Die komt ook nooit meer terug (meld de doden topic) Volgende pagina
Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 11-09-2025 10:35 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ja Charlie Kirk had wat mij betreft goede punten zo nu en dan.

Het is de lichtinval ;')

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 11-09-2025 10:38 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

En dan nog.. linkse sprekers mogen van alles roepen, maar zodra je over genders iets zegt, krijg je gelijk de hele linkie winkie communitie over je heen.

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 11-09-2025 10:38]

Het is de lichtinval ;')

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2025 10:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Een kapotte klok geeft ook twee keer per dag de goede tijd aan...

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 11-09-2025 10:39 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 10:38 schreef bastianus het volgende:

Ja klopt.. maar gelukkig mag ik een eigen mening hebben

Het is de lichtinval ;')

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2025 10:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ja natuurlijk!

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Sater
Usericon van Sater
Posted 11-09-2025 11:03 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 10:38 schreef Kimmey het volgende:
En dan nog.. linkse sprekers mogen van alles roepen, maar zodra je over genders iets zegt, krijg je gelijk de hele linkie winkie communitie over je heen.

Onzin. Links én rechts mierenneuken over de uitspraken van het andere kamp. Lees de 'rechtse' reacties op mensen die pleiten voor genderneutrale toiletten maar. Dat er #ophef over thema's als gender ontstaat is tweerichtingsverkeer.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 11-09-2025 11:32 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 11:03 schreef Sater het volgende:
Onzin. Links én rechts mierenneuken over de uitspraken van het andere kamp. Lees de 'rechtse' reacties op mensen die pleiten voor genderneutrale toiletten maar. Dat er #ophef over thema's als gender ontstaat is tweerichtingsverkeer.

Ik heb nog nooit een rechts iemand zichzelf zien vastplakken op een tafel, op de weg of met olie shit zien doen om gelijk te krijgen.

No offence tegen jou hoor, maar ben benieuwd naar voorbeelden van dergelijke acties van het rechter kamp.

Het is de lichtinval ;')

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-09-2025 11:38 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Bijzonder om te zien hoe al die hardcore blekkies ineens fan zijn van fundamentele christenen.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 11-09-2025 11:50 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 11:32 schreef Kimmey het volgende:
Ik heb nog nooit een rechts iemand zichzelf zien vastplakken op een tafel, op de weg of met olie shit zien doen om gelijk te krijgen.

No offence tegen jou hoor, maar ben benieuwd naar voorbeelden van dergelijke acties van het rechter kamp.

6 januari 2021

Sater
Usericon van Sater
Posted 11-09-2025 11:50 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:

Je verplaatst de bakens van de discussie nu, want ik reageerde op een andere bewering van jou. Mijn punt was juist dat je de hele rechtste goegemeente over je heen krijgt als je één van die dingen doet die jij noemt.

Overigens zijn er genoeg rare acties van mensen uit kamp ‘rechts’. De blokkeerfriezen, eieren gooien naar XR-demonstranten, lastig vallen, intimideren en aanranden van Dolle Mina’s, Farmers Defence Force, intimidatie van klimaatwetenschappers, natuurbeschermers en abortusklinieken, rookbommen en zwaarvuurwerk omdat er een AZC in je dorp komt of tegen Zwarte Piet gedemonstreerd wordt.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2025 11:50 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:

In het rechtse kamp valt me altijd op dat er helemaal los wordt gegaan zodra het over asielzoekers gaat. Dan zijn er ineens protesten, varkenskoppen die worden opgehangen, busreizen die worden georganiseerd en vergaderingen die verstoord moeten worden. Terwijl in mijn dorp bijvoorbeeld een enorm deel van de overlast door immigranten met arbeidsmigratie te maken heeft, maar daar hoor je rechts dan vaak weer niet over. Sowieso is asielmigratie maar ongeveer 11% van het totaal.

Nou draait de hele land- en tuinbouw, distributie en slachthuizen hier in de regio zo ongeveer op arbeidsmigranten, maar daar kraait blijkbaar geen haan naar. Of de overlast wordt eenzijdig op asielzoekers gegooid. Mij lijkt dat werkgevers (meestal rechts) hier een hoop te verbloemen hebben. Als links hier nou eens een punt in de discussie van zou maken, en de waanzin van de hetze tegen asielzoekers op rechts zo doorzichtiger zou maken, dan zou je al een veel sterkere campagne als links kunnen voeren...

Verder denk ik dat je mij best als links kunt bestempelen, maar die hele genderdiscussie zal me eerlijk gezegd worst (!) wezen. Die hele discussie heeft m.i. meer een averechtse werking. In mijn klas zat vroeger een jongen die op jongens viel, was voor niemand een item maar eerder vanzelfsprekend. Jongens droegen ook vaak make-up toen, want het was de tijd van de new wave. Hoorde je niemand over. Pas doordat overheden e.d. er ineens buitensporig aandacht aan gingen besteden, lijkt het ineens een 'ding' te zijn geworden, maar voorheen boeide het volgens mij niemand iets.

Tanteloos
Ik vergeef je
Usericon van Tanteloos
Posted 11-09-2025 11:52 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit berichthttp://https://www.youtube.com/watch?v=G7oGx2dImE8

Nieuw dodentopic, en wie laat zich ineens weer zien? :')

Wat boeit zo'n Charlie Kirk dood nou als je het op grotere schaal gaat bekijken. Een doodgeschoten Wilders, dat is nieuwswaardig.

Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2025 11:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 11:52 schreef Tanteloos het volgende:
Nieuw dodentopic, en wie laat zich ineens weer zien? :')

Wat boeit zo'n Charlie Kirk dood nou als je het op grotere schaal gaat bekijken. Een doodgeschoten Wilders, dat is nieuwswaardig.
Ik vind het wel boeiend, omdat het scenario van de VS hier vrijwel 1-op-1 lijkt te worden overgenomen in de politiek. De discussies over genders, racisme, slavernij, klimaat. Activisten lijken het allemaal zo uit de VS over te nemen. Voorbeeld: Black live matters in de VS, Sylvana begint Bij1.

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-09-2025 12:02 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 11 september 2025 10:38 schreef bastianus het volgende:

Was ie leerkracht?

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2025 12:03 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 12:02 schreef Natural Disaster het volgende:
Was ie leerkracht?

spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2025 12:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

onderwijzer, maar van boven niet

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 11-09-2025 13:00 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 11 september 2025 11:50 schreef bastianus het volgende:
In het rechtse kamp valt me altijd op dat er helemaal los wordt gegaan zodra het over asielzoekers gaat. Dan zijn er ineens protesten, varkenskoppen die worden opgehangen, busreizen die worden georganiseerd en vergaderingen die verstoord moeten worden.

Je praat weer eens totale poep, en je weet het. Opgeblazen anekdotes en incidenten presenteer je weer eens, zoals altijd, als regel; als normatieve waarheden.

Waar zijn de brandende kruizen en mannen in witte gewaden op paarden te Abcoude? Waar zijn de rellen, demonstraties, vandalisme en aanslagen op dat AZC daar.. ?

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 11-09-2025 13:34 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Feit: niet westerse immigranten kosten de samenleving onevenredig veel en zorgen voor een onevenredige druk op het uitkeringsstelsel zelfs over generaties.

Mening: Arbeidsmigranten zijn het grootste probleem.

I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 11-09-2025 13:54 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 11 september 2025 13:34 schreef Dypfrys het volgende:

Welk probleem, en hoe meten we dat? Niet-westerse allochtonen zijn twee keer zo vaak zedendelinquent, maar als je Femke Halsema heet en jouw ideologie en pokitiek zwaarder dan de waarheid wegen, wijs je naar absolute aantallen.

[Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 11-09-2025 13:55]

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 11-09-2025 14:03 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

De mening van bastianus.

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-09-2025 15:14 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

De kogel kwam weer van links?

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Sater
Usericon van Sater
Posted 11-09-2025 15:18 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Vanuit de toeschouwers gezien wel, maar vanuit de positie van Kirk kwam hij van rechts.

En één iemand die een aanslag pleegt, maakt nog niet een heel monolitisch links blok verantwoordelijk.

PS Niet verder vertellen, maar rechtse mensen hebben in het verleden ook wel eens politieke tegenstanders vermoord.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2025 15:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 13:00 schreef KwelgeestIV het volgende:
Je praat weer eens totale poep, en je weet het. Opgeblazen anekdotes en incidenten presenteer je weer eens, zoals altijd, als regel; als normatieve waarheden.

Waar zijn de brandende kruizen en mannen in witte gewaden op paarden te Abcoude? Waar zijn de rellen, demonstraties, vandalisme en aanslagen op dat AZC daar.. ?
Ik heb het niet over Abcoude. Maar over zo ongeveer alle plekken waar een AZC komt en PVV, FVD etc. busreizen heen organiseren om de boel te verzieken...

https://nos.nl/artikel/2108118-verdachten-azc-rellen-geldermalsen-de-politie-begon

https://nos.nl/artikel/2287759-taakstraffen-voor-rol-bij-azc-rellen-in-heesch

https://www.dagelijksestandaard.nl/binnenland/strafrechtelijk-onderzoek-na-azc-rellen-uden-het-geweld-was-fiks

Dit zijn er drie waar ik indirect zelf bij betrokken ben geweest doordat het over leerlingen van mij ging. Maar als ik de kranten een beetje lees, is het eigenlijk wel bij elke informatieavond over AZC's het geval. In Berlicum bv. ging de vestiging niet door omdat men week voor geweld...

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4665539/berlicum-opgelucht-nu-azc-van-de-baan-is-maar-mensen-moeten-ergens-heen

Enfin. Met SA-Abteilung-achtige acties probeert extreem-rechts dus de wettelijke gang van zaken te beïnvloeden. Beetje zoals Extinction Rebellion eigenlijk...

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 11-09-2025 15:58 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Maar nu snap je wel waarom, dus dat is mooi

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2025 16:05 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 13:34 schreef Dypfrys het volgende:
Feit: niet westerse immigranten kosten de samenleving onevenredig veel en zorgen voor een onevenredige druk op het uitkeringsstelsel zelfs over generaties.

Met dat feit ben ik het eigenlijk wel eens, maar ik weet niet of het die niet-westerse immigranten is aan te rekenen. De eerste jaren in Nederlands krijgen asielzoekers bv. geen werkvergunning en mogen ze niet het werkproces in. Ze moeten dan eigenlijk een soort van verplicht uitkering ontvangen. Daarna komen ze er lastiger uit, ook omdat bedrijven er niet bepaald happig op zijn om mensen in dienst te nemen die een gat van een paar jaar in hun CV hebben. Bovendien moeten ze ook vaak concurreren met de door mij genoemde arbeidsmigranten, die voor veel te lage lonen en onder slechte voorwaarden werken.

Dat arbeidsmigranten een probleem zijn, concludeer ik doordat ik veel overlast op straat en in mijn werk ervaar door arbeidsmigranten. Maar misschien heeft Kwellie daar wel een punt, ik word ook wel beïnvloed door mijn omgeving op dit punt.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2025 16:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 15:58 schreef Dypfrys het volgende:
Maar nu snap je wel waarom, dus dat is mooi
Zeker.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com