IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Die komt ook nooit meer terug (meld de doden topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-09-2025 16:06 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 september 2025 15:14 schreef Natural Disaster het volgende:
De kogel kwam weer van links?

Ja, en de holocaust van rechts. Als we dan toch zo graag een punt moeten maken door middels een gemakzuchtig statement een open deur in te trappen.

Anyway.

Inmiddels wat meer van die gast gezien online (want trending en zo). Nare, hautaine lul met meningen die er soms toe doen en heel vaak ook gewoon niet. Veel drammen voor de likes (en subscribes). Vooral zo veel mogelijk controversiële discussies voeren voor de views en er daarbij ook met regelmaat gewoon kilometers naast zitten. Daarnaast: elke mannelijke, conservatieve, fanatieke anti-abortus activist die denkt dat hij vrouwen even kan vertellen wat ze wel en niet met hun lichaam kunnen doen kan van mij linea recta aan het gas. Serieus.

Nogmaals: had van mij niet dood gehoeven, maar een verrijking voor een liberale, vrij denkende samenleving was het zeker niet.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Sater
Usericon van Sater
Posted 11-09-2025 16:22 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 16:06 schreef Ralph het volgende: Daarnaast: elke mannelijke, conservatieve, fanatieke anti-abortus activist die denkt dat hij vrouwen even kan vertellen wat ze wel en niet met hun lichaam kunnen doen kan van mij linea recta aan het gas. Serieus.

De gaskamer kwam dit keer uit het genuanceerde politieke midden?

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 11-09-2025 16:56]

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-09-2025 16:25 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 11-09-2025 17:23 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 16:06 schreef Ralph het volgende:
Ja, en de holocaust van rechts. Als we dan toch zo graag een punt moeten maken door middels een gemakzuchtig statement een open deur in te trappen.

Anyway.

Inmiddels wat meer van die gast gezien online (want trending en zo). Nare, hautaine lul met meningen die er soms toe doen en heel vaak ook gewoon niet. Veel drammen voor de likes (en subscribes). Vooral zo veel mogelijk controversiële discussies voeren voor de views en er daarbij ook met regelmaat gewoon kilometers naast zitten. Daarnaast: elke mannelijke, conservatieve, fanatieke anti-abortus activist die denkt dat hij vrouwen even kan vertellen wat ze wel en niet met hun lichaam kunnen doen kan van mij linea recta aan het gas. Serieus.

Nogmaals: had van mij niet dood gehoeven, maar een verrijking voor een liberale, vrij denkende samenleving was het zeker niet.

Voor likes? Dan heb jij je niet goed verdiept in deze man

Het is de lichtinval ;')

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-09-2025 17:42 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Al die propalliepijpers mogen van mij ook aan het gas.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 11-09-2025 18:09 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 16:06 schreef Ralph het volgende:

quote:
Op 7 oktober 2022 14:47 schreef ArsedNaturalist het volgende:

denk aan je bloeddruk

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 11-09-2025 19:14 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 15:18 schreef Sater het volgende:

En één iemand die een aanslag pleegt, maakt nog niet een heel monolitisch links blok verantwoordelijk.

Er staan letterlijk filmpjes online van juichende mensen die blij zijn dat hij vermoord is.
Duidelijk te zien dat het om links stemmende mensen gaat.
Hoe de fuck haal je het in je hoofd om te juichen bij zo iets. Je kan het niet met iemand eens zijn, maar het vieren dat iemand net overleden is, is wel echt te debiel voor woorden wie het ook is.
Iets met mentaal geretardeerd zijn ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 11-09-2025 19:14]

Het is de lichtinval ;')

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 11-09-2025 19:24 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 19:14 schreef Kimmey het volgende:
Er staan letterlijk filmpjes online van juichende mensen die blij zijn dat hij vermoord is.
Hoe de fuck haal je het in je hoofd om te juichen bij zo iets. Je kan het niet met iemand eens zijn, maar het vieren dat iemand net overleden is, is wel echt te debiel voor woorden wie het ook is.

Want alle links stemmende mensen zijn hetzelfde. Dat is wat op sarcastische wijze bedoeld wordt met monolithisch links blok.Beetje confirmation bias wel hoor.

Moord veroordelen. Maar ga die homohater, xenofoob en theocraat aub ook niet ophemelen. Beide zaken zijn perfect verzoenbaar. Kirk was een mens en vader. En een haatzaaiende onverdraagzame klootzak. Moord is altijd fout. Om dit direct als politieke moord te beschouwen is daarnaast meer politieke recuperatie van Trumpisten dan oprechte bezorgdheid.

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

Sater
Usericon van Sater
Posted 11-09-2025 19:32 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 19:14 schreef Kimmey het volgende:

Ook hier weer: geen exclusief linkse hobby. Lees de commentaren maar als Israël weer iemand heeft opgeblazen die een keer iets positiefs over Hamas heeft getwitterd. Of hoe grappig die ontploffende buzzers waren.

Ga je trouwens nog in op mijn eerdere reactie op jou of ben je inmiddels overtuigd?

Natural Disaster
The Dude
Posted 11-09-2025 19:33 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

De antisemitische hamaspijpende fascist Asha vindt het anders geweldig.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Sater
Usericon van Sater
Posted 11-09-2025 19:36 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Dat is niet wat ze schrijft en ook niet de kern van dat bericht. Al geloof ik best dat ze geen traan laat om zijn dood.

Overigens snap ik niet waarom je hier zo verontwaardigd over bent, want jij wenst hier wekelijks de mensen waarmee je het oneens bent of die in jouw ogen iets stoms hebben gedaan allerlei erge dingen toe.

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 11-09-2025 19:39 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Moet terugdenken aan die gevatte Amerikaan die ik vandaag las:

None of the outraged said a word when a Democratic senator and her husband were politically assassinated. Not one call for no political violence from Republican leaders

Years of confirmed right wing ideology shootings/political violence against minorities/disenfranchised groups- "It's just mental illness, nothing more"

Assassination with no suspect yet found - "the left is the most evil group of all time, this is what they want"

The don't politicize shootings crowd immediately politicizing a shooting.

Your outrage is fake. We don't know the motive. Someone was stirring a boiling pot of hatred with a smile and he got burnt by that hatred. It's not a world we should live in but we do because of that roiling pot. The right loves to talk about actions having consequences. And now kids don't have a father because that father wanted to talk about how the civil rights act was a mistake, that black women do not have brain processing power to be taken seriously, that god’s perfect law says gay people should be stoned to death, that trans people should be "dealt with" like men did in the 50's, that his 10 year old daughter should be forced to carry her rapists baby. The consequences of those statements, of that hatred.

When the disenfranchised are killed, when a trans person has killed themselves, or an 11 year old is shot and killed for ringing a doorbell while not white, the right wing and it's media jokes were just "dark humor" or they pass it off as a none story, to stop being so sensitive. Now the pearls are being clutched. Enough, you add nothing to society but more of this. Have even a shred of self reflection of the last decade of your own behavior.

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 11-09-2025 19:40 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 19:36 schreef Sater het volgende:
Dat is niet wat ze schrijft en ook niet de kern van dat bericht. Al geloof ik best dat ze geen traan laat om zijn dood.

Overigens snap ik niet waarom je hier zo verontwaardigd over bent, want jij wenst hier wekelijks de mensen waarmee je het oneens bent of die in jouw ogen iets stoms hebben gedaan allerlei erge dingen toe.

Nuance is niet besteed aan de chronisch boze Anathema liefhebber vrees ik.

Natural Disaster
The Dude
Posted 11-09-2025 19:40 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 11 september 2025 19:36 schreef Sater het volgende:

Jank harder.

Natural Disaster
The Dude
Posted 11-09-2025 19:40 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 11 september 2025 19:40 schreef Ktulu het volgende:
Nuance is niet besteed aan de chronisch boze Anathema liefhebber vrees ik.

Zit je weer in je maandelijkse cycle, Tim Hofman kloon?

Sater
Usericon van Sater
Posted 11-09-2025 19:43 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 19:40 schreef Natural Disaster het volgende:
Jank harder.

Leg eens uit wat hier janken aan is? Met je verontwaardigde screenshotjes.

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 11-09-2025 19:44 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 19:40 schreef Natural Disaster het volgende:
Tim Hofman kloon

Tim Hofman, is net een wijf met een baard.

Dat zou wel die maandelijkse cyclus verklaren.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 11-09-2025 19:45 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 19:43 schreef Sater het volgende:
Leg eens uit wat hier janken aan is? Met je verontwaardigde screenshotjes.

Alles wat jij hier post is janken.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 11-09-2025 20:21 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 19:32 schreef Sater het volgende:

Ga je trouwens nog in op mijn eerdere reactie op jou of ben je inmiddels overtuigd?

Ik ga even terug scrollen jongeman en kijken wat je zei. Werd nogal veel gepost.
Moment

Het is de lichtinval ;')

Natural Disaster
The Dude
Posted 11-09-2025 20:22 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Zuurlinks eist een response. :')

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 11-09-2025 20:27 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 11:50 schreef Sater het volgende:
Je verplaatst de bakens van de discussie nu, want ik reageerde op een andere bewering van jou. Mijn punt was juist dat je de hele rechtste goegemeente over je heen krijgt als je één van die dingen doet die jij noemt.

Overigens zijn er genoeg rare acties van mensen uit kamp ‘rechts’. De blokkeerfriezen, eieren gooien naar XR-demonstranten, lastig vallen, intimideren en aanranden van Dolle Mina’s, Farmers Defence Force, intimidatie van klimaatwetenschappers, natuurbeschermers en abortusklinieken, rookbommen en zwaarvuurwerk omdat er een AZC in je dorp komt of tegen Zwarte Piet gedemonstreerd wordt.

Bedoel je deze?

Zwarte Piet democratie vond ik persoonlijk terecht.
Een demonstratie tegen een AZC, vind ik persoonlijk ook geen probleem. Maar geweld gebruiken is ook niet nodig.
In beide kampen niet. Geweld gebruiken om je punt te maken, getuigd sowieso van een laag IQ of je nou rechts of links bent.
Als je het niet met woorden af kan, is geweld vaak het gevolg om te 'winnen'.

Maar heel kort samengevat.. geweld is sowieso niet oke. Links of rechtsom.

Het is de lichtinval ;')

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 11-09-2025 20:27 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 20:22 schreef Natural Disaster het volgende:

Het is de lichtinval ;')

Sater
Usericon van Sater
Posted 11-09-2025 20:30 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2025 20:27 schreef Kimmey het volgende:
Maar heel kort samengevat.. geweld is sowieso niet oke. Links of rechtsom.

quote:
Op 11 september 2025 20:22 schreef Natural Disaster het volgende:

Van jou inmiddels niet meer hoor, ouwe wegduiker.

Natural Disaster
The Dude
Posted 11-09-2025 20:30 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik plak deze er nog even bij:

Zuurlinkse Aad. Waarom slepen de mondhoeken bij dat soort gasten altijd over de grond?

Natural Disaster
The Dude
Posted 11-09-2025 20:34 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 11 september 2025 20:27 schreef Kimmey het volgende:
Geweld gebruiken om je punt te maken, getuigd sowieso van een laag IQ

Als ik dat zeg gaan figuren als Sater er met gestrekt been in. Zeker als ik het over hoogopgeleiden heb.

Die universiteitsslopende hamaspijpers waren natuurlijk ingehuurd door Wilders ipv echte studenten.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com