![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Ja joh, gewoon omdat het kan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Moeten het wel dodelijk vervelende platen zijn. Vox Clamatis in Deserto |
|||||||||
|
Sam Neill Ik had altijd wel sympathie voor deze acteur, ook al komt hij nogal houterig over, ik zag 'm toch graag bezig (en toevallig speelt hij ook in twee van mijn absolute horror-klassiekers, 'The mouth of madness' en 'Event Horizon'). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|||||||||
|
Allebei gave films. Wil daar Possession nog aan toevoegen. Al is de echte ster daar natuurlijk Adjani. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Mike Browning (Nocturnus) RIP The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|||||||||
|
Cees Geel Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Lou Koller van Sick Of It All (59) Vox Clamatis in Deserto |
|||||||||
|
quote: Was al een tijd ziek. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
Gunther von Hagens,de man achter 'Körperwelten'. ![]() En binnenkort dus blijkbaar ook te bewonderen op zijn eigen tentoonstelling: In 2010 maakte Von Hagens bekend dat hij leed aan de ziekte van Parkinson. Dan al bereidde hij zijn eigen plastinatie voor: "Ik ga met mijn medewerkers bespreken hoe ik geplastineerd wil worden. Na mijn dood moet mijn lichaam aan het publiek getoond worden." The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|||||||||
|
Dat laatste vroeg ik mij direct af. In 2010 naar zijn expo in Rotterdam geweest. Was toen een en ander over te doen omdat er op dubieuze wijze lichamen uit China gebruikt zouden zijn. Kavinsky (van dat nummer onder de heist scene in Drive) is niet meer. En ook Glen Hansard van The Frames. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
John Brenner (oa Revelation). |
|||||||||
|
https://www.volkskrant.nl/buitenland/oleksi-joekov-die-lichamen-van-gesneuvelde-militairen-opspoorde-omgekomen~b42b2830/ Slava Ukraini! [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 05-08-2026 20:37] Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
| Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |